krekel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goeiemorgen allemaal! tis 10 over half 7 en er is nog geen dagdraad dus dacht.... dan ben ik maar zo brutaal @ Apple: Gefeliciteerd ha twee maanden!:heart: DAGPACT: Krekel laat de honneurs om koffie te zetten lekker aan een ander over;) Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 17 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 hai A3.. langzaamaan wat beter.. De langste en meest intensieve afkick ooit, ben dus erg blij dat ik het forum gevonden heb. Werk jij thuis? in ieder geval fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 17 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 ja doe ik ook... alles loopt wel weer. Maar heb wat rigoureus huisgehouden.. oa. studie gestopt. En tijd van herbezinning op meerdere fronten. Dus stapte niet mn routine weer in. Ben een nieuwe aant opbouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 17 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 nee zo een ben ik er niet een navelstaarder;) Maar wel gewoonteverslaafd, dus zeer onthand als de dingen opeens heel anders ingevuld moeten worden. Tis ook nog een beetje zoeken en weet uit ervaring dat echte concentratie er ook pas weer is als ik een maandje zonder drank ben.... Wil graag van dat binge gedrag af en dat is zoeken naar hetgeen me beter past. Geen zin meer om over dingen heen te hollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 17 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 oh gisteren niet gevolgd.. Had genoeg aan andere info... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 möggeuh Gefröbelden, nou dan maar ieder voor zich koffie vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ach Hannah dan is het met jou hetzelfde als met mij, die "ouwe" mot ons nie Koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ja, lekker Diesel om de Salak weg te spoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Hier heeft gisteren de tuinman i.p.v. snake fruit een echte snake gevangen en hem naar een andere wereld geholpen. Daar hebben jullie geen last van als je op je ligbedje in de tuin ligt. Hoewel met de temperaturen bij jullie staat dat gelijk aan een vorm van S.M. Of je moet heel veel hete koffieeee drinken. Iedereen een pretig droog weekend gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Krekel, of dat van die studie nou slim is weet ik natuurlijk niet, maar soms is omgooien best goed. Chapeau dat je zo ermee bezig bent joh. Al kon ik jouw probleem niet bij naam, je hebt me daardoor wel de ogen geopend en zie nu een achtergrond bij iemand in mijn omgeving, wat ik dus anders oo niet zo de vinger op had kunnen leggen, thnx meiz en hou je haaks he. Goed je te lezen joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ha Hannah, Toch wel pedis he? Ik heb net de lunch achter de kiezen, Bami Goreng met Bakso en huisgemaakte sambal tomaat met citroenschil. Erg lekker bij 36 gr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goedemorgen allemaal, Ja sinterklaas. De Heilige Klaas of Nicolaas dus. Ik heb geleerd dat dit soort mensen niet zo kijkt naar wat we fout hebben gedaan maar waar we naar streven. Als we maar eerlijk en oprecht zijn. Die zak van zwarte Piet en gedreig met Spanje ik geloof niet dat dat in het oorspronkelijke verhaal zit. Hier gaat het wel goed. Soms vechten om geen drank te gaan kopen. Maar gisteren was het geloof ik al 7 weken. Dag voor dag rustig doorgaan. One day at a time. Zo ga ik het vandaag weer doen. Ik wens jullie allemaal een heel goede zaterdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Hannah, Bij -1 moet je je Nasi extra pedis eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 moggeuh Romu, ach ik hoop nog steeds dat we hier in onze ven toch ruimte voor ringslangen kunnen creeren dat ze er kunnen leven hoor, als ze dat al niet doen hier in de streek, jij ben dan de eerste die het hoort hoor Ja he Hannah dat doet tie eigenlijk wel he met z'n gepraat over lekker eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Trouwens slang wel heel erg lekker hoor, weet je ook wat voor slang het was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Gefeliciteerd Hanneke met je zeven droge weken. Ik ben net aan mijn vierde droge week begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Morge mensen. Kranten zijn weer bij de bezorgers en abbonees, en PVD wat was het koud vanmorgen! Nu even aan het bijkomen met een bakkie warme choco. Vanmiddag even die ouwe vent binnenhalen met de meiden. Raar is dat het hele jaar geloven ze er niet meer in, maar vooral de jongste twijfelt nu weer haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 top hoor een maand en dan toch ook op vakantie te "durven" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 17 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: DieselKrekel, of dat van die studie nou slim is weet ik natuurlijk niet, maar soms is omgooien best goed. Chapeau dat je zo ermee bezig bent joh. Al kon ik jouw probleem niet bij naam, je hebt me daardoor wel de ogen geopend en zie nu een achtergrond bij iemand in mijn omgeving, wat ik dus anders oo niet zo de vinger op had kunnen leggen, thnx meiz en hou je haaks he. Goed je te lezen joh.quote> dank je wel Diesel :present:t moet toch eens een keer goed gaan ook:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Hanneke goed bezig zeg, ga zo door! Ik begin aan week 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: DieselTrouwens slang wel heel erg lekker hoor, weet je ook wat voor slang het was?quote> Vast een tuinslang.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Leuk Indonesië. Ik zit hier in Nederland tot over mijn oren in IndonesiË. Leg ik nog wel eens uit ivm privacy nu niet. 't Is nu dag 13 dat ik ben gestopt. Word sinds 2 dagen wakker met koppijn. Alsof ik een kater heb. Ook nog steeds moe, licht in het hoofd en veel behoefte aan slapen. Hoe lang kan die ontwenning duren? Ach ja na 30 njaar stoned, dronken, raar zal het wel even duren voor alle zenuwen en mijn lijf weer normaal is. Bwoah... Goed, iedereen een mooie dag eventueel met een sinterklaas intocht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 @Diesel: geen idee wat voor slang het was, in iedergeval geen tuinslang Gardena. En als je lekker Indonesisch wil eten, wat let je om zelf de keuken in te gaan. Ik kan je het Groot Indonesisch Kookboek van Bep Vuijk van harte aanbevelen. Veder heb ik zelf legio recepten, hier uit Indonesië van mijn diverse kook lessen. En ook van mijn Indonesische kok waar ik 20 jaar geleden mijn echte kookopleiding heb gevolgd. Zo ik ga even zwemmen, hopelijk heeft de tuinman alle slangen gevangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 goede morgen frummels. diesel doe mij maar een koffie. wat is het koud hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Nou Romu , miss vertel ik me zeeslangen verhaal ooit nog eens , was bij gili trawangan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden