mark Geplaatst 18 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Brr pannenkoeken, moet er niet aan denken. Mag ze hier wel altijd bakken want dat vinden ze de lekkerste . Ik ben al bezig een bouillon te maken voor de groentesoep voor vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Hè... getver... nu heb ik helemaal verkeerde associaties met de PERSOON apple..ohm mané padme ohm.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Yep Sieraad, heb het al gelezen..bedankt. Ga het ding nu van mijn schoot afhalen en stilletjes ervan weglopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Originally posted by: sieraadHè... getver... nu heb ik helemaal verkeerde associaties met de PERSOON apple..ohm mané padme ohm....quote> Rustig aan man. De persoon Apple is vertrokken..en die van Apple ligt bij te komen :light:Volgens mij, is hij nu met heel andere dingen bezig. Grumbll..ligt ie nog op mijn schoot...Ga Af!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @Har ik zou 'em gewoon inruilen voor een android tablet... dan heb je dat gestress niet *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @Har... jaja... vandaar mijn ohm mané padme ohm... Ik hou er over op en zal de persoon apple weer associëren met ADB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Een goeie maar wel regenachtige morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Sofie dank voor de tip vanmiddag om 14.00 Dit ga ik ook zeker kijken. Ook ik vind de Boeddistische levensfilosofie een hele goeie houding over wat je eigen verantwoording is in het leven. Ook het mededogen spreekt mij erg aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Dagpact: Krekel Madelief Lavendel quote> hihi, lijkt wel een lentetafereel onze namen hier op het dagpact ;-) goedemorgen op deze grijze zondgmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Goeie morgen lieve Smikkie. Heb je lekker gewerkt? Sofie heb jij ooit de film 'The story of the Weeping Camel"gezien? Zoooo ontzettend mooi joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Goedemorgen luitjes, hier ook grijs en regen. Echt zondag weer. Sha, ik heb je gelezen gister, mooie bespiegeling. Mij is gezegd, je moet het vergelijken met een infarct, er is iets kapot maar andere delen nemen het over. Niet vanzelf, je moet er wel voor openstaan en je best doen. Goede wacht gehad Smik? Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Moghu Tinus:sun: Kan ik me voorstellen Smik. dat je je prettig voelt als je werkt, dan kun je ten minste veel betekenen voor mensen en je zorg en liefde kwijt. Je bent een lieverd kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Een goeiemorgen to you beste Bol Nog bedankt voor je complimentje paar dagen terug, hoe is het met je boom? Kan ie zijn kunststof naalden een beetje vasthouden? Zal zo nog eens even kijken op de betreffende draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Dagpact: Krekel Madelief Lavendel Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Trusten Smik, lekker koesse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Heb net nieuwe gezet Mir Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Nog 1 x zeuren hoor, omdat ik het eigenlijk niet vind kunnen. What's next? Gesponsorde nicknames? - miSHELL - ABN-AMROOSje - Bakker Bart - Philip S. - INGrid - ErWIN DOOS (zitten wel een paar leuke tussen.. *_*) Een fijne en nuchtere dag allemaal! x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ik heb autodidact mijn eigen levensstijl ontwikkeld, past geheel bij mijn eigen-wijsheid Is zo'n beetje een combi van Zen, Mindfulness en mijn gestreste schouders laten zakken en minder vaak mijn billen samenknijpen. Kan het iedereen aanraden @Smikkie: slaap ze, het is er een mooie dag voor (grijs). @Tina: Good morning to you too Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Originally posted by: Har, hoe is het met je boom? Kan ie zijn kunststof naalden een beetje vasthouden? Zal zo nog eens even kijken op de betreffende draad quote> Ja hoor Har. ik geef hem iedere dag water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @Sieraad: Spam gewoon nog effe door En nou is het genoeg...weg met dit Eyepetje! Ga wat anders doen...baaiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Originally posted by: Sofie@Bolletje,Dank voor de tip voor "The Story of the weeping camel" ga ik achteraan.quote> Ja die is echt heeeeel mooi joh. Mocht je hem niet vinden, laat het dan ff weten dan stuur ik hem naar je toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Goedemorgen lieve mensen, "The story of the weeping camel" ......tè mooi. Ik ga hem zo snel mogelijk nog eens kijken. Ben benieuwd of ik hem nuchter nog mooier vind. Dank je wel Sofie, voor de link. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Originally posted by: mirandabolletje, heb net de trailer bekeken, en direkt bij bol.com besteld, begon nu al te huilen......die kleine wittequote> Kopen? Ik ben hem al aan het downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ja hij is zo ontzettend mooi en vooral heel, ja hoe moet ik het zeggen, wonderlijk. Ik hoop dat je er ook van kunt genieten Miran. Moghu Gwendolieneke. Ik zou hem zeker nog een keer gaan bekijken joh. Mij heeft de film diep geraakt, gewoon omdat deze mensen op zo'n respectvolle manier met dieren omgaan. Wat leuk Mark. Blij dat mensen zo enthousiast zijn met deze film. laten jullie ook weten hoe jullie hem vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ik zal hem vanavond in alle rust even kijken vanaf mijn tablet op zolder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden