mark Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Goede morgen! De koffie staat klaar en de tafel is gedekt. Schuif gerust aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Morge A3, Ja zit in het ritme he om vroeg wakker te worden. Ik ga er 6 dagen per week uit om drie uur dus 5 uur lijkt bijna uitslapen En ja ik slaap nog steeds op zolder, idd zo'n een met ouwe balken en een vlisotrapje. Het is er wat frisjes, maar heb een heerlijke slaapzak die me wel warm houd. Nog twee en een halve week en dan naar de kliniek in Leeuwarden, heb er zin in en hoop dat het mij wat rust en inzicht gaat geven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Goedemorgen, Koffie en ontbijtje bijna op. Zo weg op de fiets naar de AA. Dus ik ben zo weer weg. Ik wens iedereen een heel fijne dag toe. Ik houd het zeker droog vandaag! Buiten regent het, maar dat deert me niet. Alle goeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Nee A3, en ik vrees dat zodra ik hier de deur achter me dicht trek op 5 december dat hij ook niet meer opengaat. Ik ben druk mijn financiële tegoeden aan het incasseren zodat ik straks evt naar een vakantie appartement kan. Ik heb hier iets gevonden voor 400 p/m en kan daar terecht tot eind mei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Goedemorgen, Hier ook alweer wakker, toch fijn dat de ogen weer open gaan:) Een zolder met een vlizotrap, jeugdsentiment hier. Leeuwarden de stad van samenwonen en trouwen. Herinneringen, de leuke en de minder leuke. En nu koffie en een sigaretje:moon: denk ik erbj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Nou Kameleon, Leeuwarden is niet mijn stad hoor... Het is dat de kliniek daar toevallig zit. Ik hou het liever bij Snits, de mooiste waterstad van Friesland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Moet je een eind fietsen naar de AA hanneke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Leeuwarden is ook niet echt mijn stad hoor, het is dat mijn lief er al woonde. We zijn al heel lang geleden uit Friesland vertrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 goede morgen frummels. is er verse koffie? en mark jij had de tafel gedekt waar liggen de croissantjes?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Morguh allen Zojuist de afgelopen 2 dagen gelezen..ik werd er niet vrolijk van, maar het gaat mij niet aan. Degenen die zich geroepen voelden te reageren wens ik KMW..blijft immers napruttelen lijkt me. Als het te persoonlijk wordt misschien een idee om voortaan het met de betreffende persoon per PB af te handelen? Ken dat zo onderhand wel hier...natuurlijk voelen meerderen zich geraakt door het onderwerp, maar het KAN hier geen discussie meer zijn als het in feite tussen 2 die een relatie hebben (gehad) gaat, dat heb ik toch goed gelezen.. Genoeg hierover. T'is gebeurd en ik moest dit effe kwijt, wil niets oprakelen. Ha, Apple..je bent van de compjoeters? Misschien dat ik binnenkort wat vragen aan je heb over mijn I-Pad...zit nu te tikken op het ding. Ben er nog niet helemaal uit maar specifieke vragen heb ik nog niet. Koffie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 goeiemorgen dag 13 Dagpact: Krekel @appeltje veel plezier:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 slofslof remie gaat maar weer eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @apple... je maakt dus eigenlijk sluikreclame met je avatar en nickname... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Oke Apple (meteen je username begrepen) ik doe dat dan wel op z'n PeeBees. Veel plezier vandaag! @Krekel: je gaat goed niet? Lang leve de pacters Vandaag gaan we rustig aan doen, want het wordt weer een zeer drukke week. Is gewoon niet anders, heeft met geplande afspraken te maken die niet makkelijk verzet kunnen worden (medisch). Gadver, mijn Senseo deed toch lelijk net ..grauuuawwwkrrrr..ding is pas nieuw! Nou ja zeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 - plaats geen commerciële reclame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Dadelijk een gebruiksaanwijzing downloaden lijkt me geen slecht idee. Windowsbestanden moeten overgezet worden. Hum..iemand een tip? Is dat gewoon inpluggen met USB en verkenner gebruiken om te slepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Originally posted by: sieraad- plaats geen commerciële reclamequote> Is niet bepaald reclame voor ze toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @Har... overgezet van wat naar waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @Har... ik ben ook it'er en nu zit ik continue met dat *** apple in mijn hoofd als apple *kuch* iets post... brrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Originally posted by: HarDadelijk een gebruiksaanwijzing downloaden lijkt me geen slecht idee. Windowsbestanden moeten overgezet worden. Hum..iemand een tip? Is dat gewoon inpluggen met USB en verkenner gebruiken om te slepen?quote> http://support.apple.com/kb/HT...ale=nl_NL&locale=nl_NL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @Mark... Har wil windows bestanden overzetten... slepen en dat soort handige zaken is er dus niet bij. Waarschijnlijk gaat het helemaal niet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @Har... dat wordt da iets als; - iTunes voor windows downloaden en installeren - verplicht iTunes account aanmaken - moeilijk, moeilijk, moeilijk, - hopen dat het lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Dagpact:KrekelMadeliefquote> Goedemorgen, en ik ga er ook zo weer tussenuit!Naar de AA, maar eerst even nog wat kreukels uit mn gezicht smeren. En koffie natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Dacht dat dit dat was, maar ik heb ook meer verstand van tablet en gewone pc's en wii ombouwen haha mac ken ik eigenlijk enkel van die lekkere hamburgers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Bedankt Mark..ik moet ook oppassen Sieraad, dat het me geen stress gaat opleveren. Inderdaad; fotobestanden en tekstbestanden..maar ik zoek het wel op mijn gemak zelf uit, zonder te gaan stressen dus Enuh back ontopic..pannenkoeken moeten er straks gebakken worden...na de bijlig natuurlijk..goede gewoonte voor op de zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden