MM Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Heel veel sterkte en (weder)welkom RJ. Mij zul je niet kennen, ik ben hier pas 2 weken. Maar er zijn een hoop mensen die je kunnen bijstaan in de moeilijke momenten. Ik wens je alle goeds, MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 RJ, welkom op dit forum. Goed besluit! Je kunt je nog aanmelden voor het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Als je nu al twijfeld of het lukt RJ kun je beter eerst wat minderen. Als je wil stoppen zul je hoe dan ook ooit dat glas moeten laten staan. En dan red je het niet met *of het mij ook gaat lukken*. Maar als je het echt wil RJ, dan zul je na verloop van tijd merken hoe fijn het is om weer nuchter door het leven te kunnen gaan. Iedereen hier zal dat beamen en jou ook toewensen. Hoe moeilijk het nu ook lijkt, je zult het echt een verademing vinden als je hele leven niet meer om de alcohol draait. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Marcel, goeie workout heb je dus gehad! Nu chillen op de bank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Welkom RJ. Tuurlijk kan je vanavond zonder drank! Gewoon even je zinnen op iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Pfff zit ik hier op mijn kamertje, kan ik niet douchen want heb geen handdoek mee haha die liggen hier dus ook niet, maar wat verwacht je voor twintig euro :-) . De kok is al in winterslaap dus ik moet zo zelf op jacht, iemand een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Een laken? T-shirt. 10 zakdoeken? De fohn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Ik zeg een goeie "kapsalon",Mark. Vraag je er extra servetjes bij, kun je daarna douchen èn afdrogen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 toiletpapier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Haha, een laken zou kunnen, maar of dat afdroogd? Pak zo wel ff de deo heb vanmorgen ook al gezwommen dus zit wel goed. Maar wat ga ik eten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Brrr nee ik haal hier geen kapsalon, de zaken hier zijn te vies om naar binnen te kijken. Chinees zit hiernaast maar hou ik ook niet van pff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Kapsalon! 2000 caloriëen, haal je het wel tot het ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 OK, geen kapsalon dus.... Staat er ook nergens een magnetron op de gang ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 dank voor de reacties, ja Marcel je hebt helemaal gelijk. Ik drink nu om de dag, omdat ik na een avond een dag nodig heb om te herstellen. Ik gebruik ook medicijnen voor mijn psychiatrische kant, dubbele diagnose dus. Ben wel sinds een maand weer aan het sporten )fietsen) ook om de dag, dus na de alcoholvrije avond. Ik wil wel helemaal stoppen, maar minderen kan ook eerst, dat is echter wel moeilijk gebleken in het verleden. Na mijn behandeling in 2009 ben ik een jaar gestopt geweest, daarna weer begonnen 3 tot 3,5 fles wijn in de avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Lieve allemaal. Ik ga voor ??????? afsluiten. Pc. gaat helemaal weer schoongemaakt worden, dus ben ik hem, en jullie mij, even kwijt. Tot binnenkort en ik hoop dat iedereen het droog kan houden. Liefs Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 weet even niet of dit de juiste plek is voor een' ik ben begonnen verhaaltje....' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Oh Bolletje, ik ga je missen. Je hebt je compi vast wel weer snel terug. Take care! (even op z'n kop houden en schudden, toch?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Ik ben al zo lang weg uit Nederland dat ik, de eerste keer dat ik "Kapsalon" zag staan bij een snackkraam, dacht "dat is een rare combinatie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 RJ, lekker hier blijven jij. Gewoon je hart luchten. Je kunt ook een nieuw draadje aanmaken onder "Wie is wie". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 RJ, we hebben een "wieiswie" draadje. Daar kun je je voorstellen. Ik ben benieuwd naar je verhaal! Een heel jaar nuchter geweest! wow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Ik bedoel, alsof ze je haren zouden knippen terwijl je een patatje oorlog at. Wist ik veel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 MM, je mist niks hoor. Aan die kapsalon. Goed dagje gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Ja, beetje gedesorienteerd vanwege wisseling van huis. Druk bezig met vertalen van een oude Franse film. Veel alleen want lief komt ook om in het werk. Hij komt pas om 22'30 thuis en dan wil ik alweer bijna slapen. Enfin, tegen januari schijnt het rustiger te worden. En zolang er werk is, mogen we niet klagen. Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 RJ? We babbelen maar wat. Gewoon erdoor heen fietsen als je dat wilt he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Lol, had ik ook MM. Maar het word toch die chinees vrees ik. Hoop dat hij ook vette hap heft lol. Ben er dus even van tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden