Spring naar bijdragen

Maandag 19 November

mark

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Als je nu al twijfeld of het lukt RJ kun je beter eerst wat minderen.

Als je wil stoppen zul je hoe dan ook ooit dat glas moeten laten staan.

En dan red je het niet met *of het mij ook gaat lukken*.

Maar als je het echt wil RJ, dan zul je na verloop van tijd merken hoe fijn het is om weer nuchter door het leven te kunnen gaan.

Iedereen hier zal dat beamen en jou ook toewensen.

Hoe moeilijk het nu ook lijkt, je zult het echt een verademing vinden als je hele leven niet meer om de alcohol draait.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff zit ik hier op mijn kamertje, kan ik niet douchen want heb geen handdoek mee haha die liggen hier dus ook niet, maar wat verwacht je voor twintig euro :-) . De kok is al in winterslaap dus ik moet zo zelf op jacht, iemand een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank voor de reacties, ja Marcel je hebt helemaal gelijk. Ik drink nu om de dag, omdat ik na een avond een dag nodig heb om te herstellen.

Ik gebruik ook medicijnen voor mijn psychiatrische kant, dubbele diagnose dus.

Ben wel sinds een maand weer aan het sporten )fietsen) ook om de dag, dus na de alcoholvrije avond. Ik wil wel helemaal stoppen, maar minderen kan ook eerst, dat is echter wel moeilijk gebleken in het verleden.

Na mijn behandeling in 2009 ben ik een jaar gestopt geweest, daarna weer begonnen 3 tot 3,5 fles wijn in de avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, beetje gedesorienteerd vanwege wisseling van huis. Druk bezig met vertalen van een oude Franse film. Veel alleen want lief komt ook om in het werk. Hij komt pas om 22'30 thuis en dan wil ik alweer bijna slapen. Enfin, tegen januari schijnt het rustiger te worden. En zolang er werk is, mogen we niet klagen.

Hoe is het met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...