Kate Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Ik zag vandaag de zak van Sint bij de Klobber. Moest toch even aan Hannah denken Hou je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Bankhangen, yes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Originally posted by: Sofie@Madelief,Je hebt toch maar mooi die nuchtere maanden gehad en dat kan niemand je afnemen.Ook die mars niet waarschijnlijk!quote> Precies!! ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Aak en Kate ook een goedenavond... Ik ga afsluiten luitjes en lekker vroeg naar bed. Voor allemaal een fijne avond verder... Trusten straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Welterusten, Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Slaap lekker Von! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 'k ga ook zo m'n bed in, denk 'k. 22:00, 22:30 hooguit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Gunn determined! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Sieraad is ontegenzeglijk chagrijnig geweest vandaag... brrr. @ lytse... gefelytseteerd met je halve jaar! @ madelief.... 9 maanden min 1 dag... dat beteked dus dat je morgen weer 9 maanden nuchter bent, hehe. ( ik zou mooi niet opnieuw gaan tellen, maar gewon trots zijn op je prestatie...) @ jpoie,,, *_* @ alle anderen... ik lees jullie iedere dag hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Chagreinigheid was overigens niet alcohol gerelateerd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 @ jopie -> x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Hoi allemaal, A3 ook van harte met je 2 maanden natuurlijk Ik ben wat stilletjes op het forum. Niks aan de hand, heb bar weinig te melden. Ik drink niet, dat is het voornaamste;) Fijne avond nog of truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 @ johan w... ik denk dat je in principe gelijk hebt. Maarrr, om mezelf even als voorbeeld te nemen, in mijn hoofd wil ik al van alles, alleen mijn lijf is kenelijk zo moe van 30 jaar zuipen, blowen, slikken, snuiven, dat deze letterlijk moe is en zelfs pijn doet. Het kan soms d u s ook even tijd zijn voor rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Met dank johan! En jij niet je hoofd verliezen met die headhunters *_- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 A3... 2 maanden! Als je geen strijd voert, kun je ook niet verliezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Okay mensen, 'k ga slapen. Dag dertien, droog. We sluiten ook nog af met positief nieuws. Een staakt-het-vuren in Gaza. Nu maar hopen dat ze dat blijven handhaven. Er zijn al genoeg (volstrekt zinloze) doden gevallen. Welterusten, allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 A3! je proeftijd van 2 maanden hier is nu voorbij, je hebt een contract met opzegtermijn van min. een jaar kortom een vaste droge aanstelling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Originally posted by: jane4 A3!je proeftijd van 2 maanden hieris nu voorbij,je hebt een contractmet opzegtermijn van min. een jaarkortom een vaste droge aanstelling!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 17, storm = heerlijk slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 voor jou ligt er ook een klaar Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 ik oordeel niet maar merk op dat er toch wel kritiek schuilt in je opmerking Spike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 @Wijfie, Hoe weet jij dat we niet dicht bij elkaar wonen? Misschien wonen we wel in dezelfde wijk. Dat zou toch wat wezen, niet?! Oh, 'k heb een blik erwtensoep opengetrokken. Lekker makkelijk. Morgen ga 'k echt weer iets gezonds maken. Bloemkool spookt ineens spontaan door m'n hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Dank je, Jane4. Over zes weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 @Wijfie, Dat kan niet. 'k woon op een hoek en mijn buurman is (net zoals ik) een alleenstaande. Maar man, wat zou dat geweldig zijn! 'k zou je er netjes voor betalen als je twee รก drie keer per week voor mij mee zou koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Spike, Top voor je excuses. Dat voorop. Wat mij het meest triggerde om hier niet meer te komen na jouw interventie was dat je vrijdag in de hele discussie zowat de halve dagdraad verweet geen openlijke en eerlijke inzage te geven in hun gevoelsleven, geen eerlijke communicatie van binnenuit te doen. En dat terwijl je dat pertinent ZELF niet doet. Hoe onheus vind ik dat. Je vertelt niets over jezelf, niets over je gevoelsleven, je stelt alleen maar, je neemt waar, en zegt 'zonder oordelen' allerlei oordelen. Ook nu weer. Dat vind ik bitter. En hoogst onveilig. Je weet precies wie kwetsbaar is en kwetst dan ook. Open up, zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden