Spring naar bijdragen

woensdag 21 november 2012

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Sieraad is ontegenzeglijk chagrijnig geweest vandaag... brrr.

@ lytse... gefelytseteerd met je halve jaar!

@ madelief.... 9 maanden min 1 dag... dat beteked dus dat je morgen weer 9 maanden nuchter bent, hehe. ( ik zou mooi niet opnieuw gaan tellen, maar gewon trots zijn op je prestatie...)

@ jpoie,,, *_*

@ alle anderen... ik lees jullie iedere dag hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ johan w... ik denk dat je in principe gelijk hebt. Maarrr, om mezelf even als voorbeeld te nemen, in mijn hoofd wil ik al van alles, alleen mijn lijf is kenelijk zo moe van 30 jaar zuipen, blowen, slikken, snuiven, dat deze letterlijk moe is en zelfs pijn doet. Het kan soms d u s ook even tijd zijn voor rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay mensen, 'k ga slapen. Dag dertien, droog.

We sluiten ook nog af met positief nieuws. Een staakt-het-vuren in Gaza. Nu maar hopen dat ze dat blijven handhaven. Er zijn al genoeg (volstrekt zinloze) doden gevallen.

Welterusten, allen!

ZZZZzzzz... *

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Wijfie,

Hoe weet jij dat we niet dicht bij elkaar wonen? Misschien wonen we wel in dezelfde wijk. Dat zou toch wat wezen, niet?!

Oh, 'k heb een blik erwtensoep opengetrokken. Lekker makkelijk. Morgen ga 'k echt weer iets gezonds maken. Bloemkool spookt ineens spontaan door m'n hoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spike,

Top voor je excuses. Dat voorop.

Wat mij het meest triggerde om hier niet meer te komen na jouw interventie was dat je vrijdag in de hele discussie zowat de halve dagdraad verweet geen openlijke en eerlijke inzage te geven in hun gevoelsleven, geen eerlijke communicatie van binnenuit te doen.

En dat terwijl je dat pertinent ZELF niet doet. Hoe onheus vind ik dat.

Je vertelt niets over jezelf, niets over je gevoelsleven, je stelt alleen maar, je neemt waar, en zegt 'zonder oordelen' allerlei oordelen. Ook nu weer. Dat vind ik bitter. En hoogst onveilig.

Je weet precies wie kwetsbaar is en kwetst dan ook.

Open up, zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...