Diesel Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Moggeuh , vlug koffie zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Vlug alles moet over een kwartier weg en moet nog eten. Snel een bakkie dan DAGPACT Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Nou water kookt en koffieapp. loopt, prutteld, stoomt, kortom wordt aan gewerkt. Heb gister maar eitjes gekocht, dus die zijn er ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Wel wat vroeg voor paaseieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 moggeuh mannen, zal je net zien komt er weer 1 van die meiden binnen terwijl ik aan ut type ben ;-) Werkse jullie. Ach Zonnetjes wat een opluchting moet dat voor jullie geweest zijn, ach dit natuurlijk ook ellendig maar ander vlak he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Oja voor Zonnetjes: - , , , , , , , , , , , , , , , , ,- een slinger slagroomsoesjes ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 lytse een heel half jaar droog. hoe voelt het ??????? goede morgen frummels. is de koffie klaar diesel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 diesel .................. dames he. dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Goedemorgen!!! Hier al weer een poos wakker.. Mooie opening Draak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 diesel de mond aan het spoelen met zeep??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Goedemorgen lieve mensen! Beetje kort nachtje gehad. Nu eerst maar een lekker bakkie troost dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Goedemorgen frummeltjes, Mijn computer doet het weer. Dus ik ga jullie weer lekker lastig vallen. Graag een kop heerlijke koffie en een lekker broodje er bij. Liefst een croissantje met kaas als het kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 een extra grote mok koffie voor je aicha met lachroom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 morgen allemaal! Lytse gefeliciteerd! dag 16 DAGPACT Erik Krekel fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Goede morgen DAGPACT Erik Albert Lytse Krekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 hai Albert, mag ik er ook op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 ohh, je had hem snel verbeterd:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Lytse van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Lytse, Van harte gefeliciteerd!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 iedereen met stomheid geslagen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Lytse gefeliciteerd: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Goedemorgen, Nog steeds nuchter en daar ben ik blij om. Krijg vandaag een nieuwe koelkast. Een vriend van mijn moeder vind dat ik haar iedere dag moet bellen. Al was het alleen om te zien of ze nog leeft. Hij zou het verschrikkelijk vinden als ze 4 dagen onopgemerkt dood zou liggen. Maar...ik lig eerder 4 dagen onopgemerkt dood dan mijn moeder. Er komt vrijwel iedere dag iemand bij haar. Haar hulp, een zuster 2x per week om haar te douchen enz. Nou ja, ik heb er weer slecht van geslapen. Het is toch te gek dat je moeder nog zo'n invloed op je leven heeft als je zelf al bijna met pensioen gaat Maar ik blijf weer nuchter vandaag. Ga nu de komst van mijn nieuwe koelkast voorbereiden. iedereen een heel goede dag. Wat "goed"voor ieder dan ook betekenen mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Goede morgen luitjes. Jeetje, ik heb weer eens een gat in de dag geslapen, zal het wel nodig hebben denk ik maar. Eerst maar eens een pot verse koffie zetten voor de liefhebbers, die oude is al helemaal in het indikken.... En een grote pot groene thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden