Spring naar bijdragen

defect

irunalone

Aanbevolen berichten

hoi allemaal!

Het gaat goed!

Ik ben wel koud en rillerig en heb een 'honger'gevoel.

Ik heb visite die een biertje drinkt (na lief gevraagd te hebben) en het doet mij niets.

straks diazepammetje en dan lekker slapen. Ik zie uit naar morgenochtend, hoe fit zal ik zijn?

Bedankt voor jullie aanmoedigingen!

groet, Irunalone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, mss niet handig geweest maar het is nu ook op. De nacht was lang en koud. ben er 's nachts uitgegaan om bouillion met droge toast te nuttigen, hi, hi.

Na nog een oxazepammetje viel ik uiteindelijk moe en warm in slaap. (met winterpyamabroek, lang shirt en sokken!)

oxazepam is dan wel verslavend maar een paar dagen om even het ritme te pakken te krijgen, daar heb ik niet zoveel moeite mee.

ik neem vanavond dus even uit voorzorg een oxa en een grote mok bouillon.

ik was verassend fit vandaag en heb ervan genoten, ik heb met liefde een warme maaltijd bereid voor ons gezinnetje en heb kastjes uitgeruimd en schoongemaakt.

Iemand op deze site raadde mij aan om iets ipv het drinken te zetten. Zo heb ik een mooi boek achter de hand, wil ik nog bepaalde recepten opzoeken (ik kook graag) en heb ik een schilderdoek en verf klaarliggen.

Ik zie het wel zitten.

Hoe gaat het met jullie en wat hebben jullie vandaag gedaan?

groet, Irunalone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi,

gisteravond werd het lastiger, ik was koud, had een knorrende maag en vroeg mij af waarom ik eigenlijk zou gaan stoppen: ik doe er toch niemand kwaad mee?

Ik ben als een speer naar boven gerend en heb huilend naar mijn slapende, elfjarige zoon gekeken. Toen ik het weer wist EN voelde, deed ik zachtjes zijn deur dicht en ben ik naar beneden gegaan.

Wat ik daarin heb geleerd is dat het moeilijke moment ook weer overwaaid als je er niet aan toe geeft. Dat vind ik steunend om te weten.

vandaag gaat het prima, de badkamer net uitgemest (hard nodig) en schoongemaakt, nu even bakkie doen, ik voel me goed!

groetjes, Irunalone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...