irunalone Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 hallo lezers, Op mijn eigen draadje kan momenteel niet worden gepost vandaar even hier. Morgen eerste dag detox. Ik wil stoppen, ik ben moe, tril, zweet, heb het koud, ben zenuwachtig en chagrijnig maar mijn zoon heeft mij nodig (bedankt Jane4!). ik ga stoppen! tot morgen. groetjes, Irunalone. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Heel veel succes Irunalone ga ervoor! Je zult zien dat het allemaal goed gaat komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 sterkte Irunalone en wie weet valt het mee kaarsje gaat aan:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 bedankt lieve mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Heel veel succes Irunalone!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 kaarsje brandt sterkte meis:present::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Sterkte meid, je staat hier niet alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Avond Irunalone, Hoe is het vandaag gegaan? Viel het je mee? Horen we gauw van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Hallo Irunalone, Sterkte en hou vol hoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 hoi allemaal! Het gaat goed! Ik ben wel koud en rillerig en heb een 'honger'gevoel. Ik heb visite die een biertje drinkt (na lief gevraagd te hebben) en het doet mij niets. straks diazepammetje en dan lekker slapen. Ik zie uit naar morgenochtend, hoe fit zal ik zijn? Bedankt voor jullie aanmoedigingen! groet, Irunalone. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 wist je visite dat je je 1e detox dag had? Zo ja, hoe haal je het dan in je hoofd om om bier te vragen???? Respectloos! Heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 fijn dat het goed gaat maar ik zou geen drank in huis willen nu misschien blijf je niet zo sterk, zonde dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 20 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 ja, mss niet handig geweest maar het is nu ook op. De nacht was lang en koud. ben er 's nachts uitgegaan om bouillion met droge toast te nuttigen, hi, hi. Na nog een oxazepammetje viel ik uiteindelijk moe en warm in slaap. (met winterpyamabroek, lang shirt en sokken!) oxazepam is dan wel verslavend maar een paar dagen om even het ritme te pakken te krijgen, daar heb ik niet zoveel moeite mee. ik neem vanavond dus even uit voorzorg een oxa en een grote mok bouillon. ik was verassend fit vandaag en heb ervan genoten, ik heb met liefde een warme maaltijd bereid voor ons gezinnetje en heb kastjes uitgeruimd en schoongemaakt. Iemand op deze site raadde mij aan om iets ipv het drinken te zetten. Zo heb ik een mooi boek achter de hand, wil ik nog bepaalde recepten opzoeken (ik kook graag) en heb ik een schilderdoek en verf klaarliggen. Ik zie het wel zitten. Hoe gaat het met jullie en wat hebben jullie vandaag gedaan? groet, Irunalone. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 he irunalone, hoe gaat het vandaag met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 22 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 hoi hoi, gisteravond werd het lastiger, ik was koud, had een knorrende maag en vroeg mij af waarom ik eigenlijk zou gaan stoppen: ik doe er toch niemand kwaad mee? Ik ben als een speer naar boven gerend en heb huilend naar mijn slapende, elfjarige zoon gekeken. Toen ik het weer wist EN voelde, deed ik zachtjes zijn deur dicht en ben ik naar beneden gegaan. Wat ik daarin heb geleerd is dat het moeilijke moment ook weer overwaaid als je er niet aan toe geeft. Dat vind ik steunend om te weten. vandaag gaat het prima, de badkamer net uitgemest (hard nodig) en schoongemaakt, nu even bakkie doen, ik voel me goed! groetjes, Irunalone. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Hallo Iruna, fijn om te lezen dat het je goed gaat! Voor mij is dat ook steeds ondersteunend om zoiets te lezen Indien je graag wat meer reacties hebt op jou, kan je ook posten op het dagdraadje, onder ditjes en datjes. Veel succes verder en knuffel voor je zoontje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Fijn dat je volhoudt! Ik spotte je daarnet op onze woorddomino, kom je ook gezellig op de dagdraad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden