wervelwind Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 @Madeleine, Wel opmaken! Doen alsof je die baan hebt. Geen negatieve energie het universum insturen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Welterusten, Apple. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Ik knijp hem voor morgen, haha. Ik hoop echt dat ik daar mag werken. Lijkt me zo leuk. Maar ja, zullen het morgen horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Het leek me al interessant, wervelwind, en totem zag ik dat jij dat ook al dacht. Kan helaas met mijn telefoon de link niet selecteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Gunn you made it a fortnight:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Ik moet binnenkort wellicht naar de adviserend geneesheer. Dan moet ik er goed genoeg uitzien voor een halftijdse job en te slecht voor een voltijdse. Hoe doe je dat? In trui met een gat en make-up, of omgekeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 morgen in de bieb dan maar Madeleine kun je meteen dat boek bestellen. succes morgen! duim, duim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Het rendement van ZH boeken is verschillend van de een steek je meer op dan van de ander. Er is ook verschil of je er inzichten bij opdoet of dat het je gedrag verandert. Dat laatste is veel lastiger en gaat gepaard met langdurig en consequent oefenen. Het rendement is dan ook vaak vrij laag. Hoe heeft dat boek jou geholpen Wervel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Haha jen. Geen idee hoe je dat doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Ik ben geen lid van de bieb. Boeken die ik lees wil ik, heel verwend, ook in mijn boekenkast hebben staan. Daar ontken ik een stukje eigenwaarde aan. Dom eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Ontken is ontleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Succes Madeleine! (wat gaan die postings weer snel of ben ik nog langzamer geworden...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Ik heb zo'n zelfhulpboek "zen of het konijn in ons brein". Echt goed, maar een stuk van de waarde voor mij is, vreemd genoeg, dat de kaft van fluweel is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Aankomende week rechtzitting met echtgenote proces tegen UWV wegens afkeuringsfouten Advocaat zag er wel brood in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Slaap lekker, Jopie! @Jane4, Dank je, lieverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 ha Alf:heart: als jullie het beleg dan maar houden:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 je deed het helemaal zelf hoor Gunnpowder:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Jane We laten ons de kaas er niet vanaf eten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 even een kopje thee zetten Jen het boek heeft goede recensies maar het gaat over zen daar heb ik al wat van en dat viel tegen dus ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 @Alf, Dat boek heeft me ontzettend veel pijn gedaan, enorm. Pijn van de herkenning. Pijn van: ik ben niet gek. Pijn van verdriet. Ik ben woest geweest, heb hier het huis overhoop gezet. Gejankt, geschreeuwd, naakt onder de douche op de badkamervloer liggen janken als... ... als een gewond kind want dat was ik, een gewond kind... en meteen, ook door het boek, het allesdoordringende besef meegekregen: ik ben een volwassen vrouw, er zit een gewond kind in mij, dat kind gaat nooit krijgen waar het naar verlangde, deze volwassen vrouw is de enige volwassen vrouw die voor dat gewonde kind kan zorgen. en meteen, ook door het boek, zoveel handvatten gekregen om mijn gedrag te veranderen, dat, toen ik daar nog geen anderhalve week mee bezig was, mijn moeder met me brak ('Jij bent niet langer mijn dochter.') Voor mij het beste bewijs dat het klopte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Ik ga me eens afmelden. Morgen een betere dag, hoop ik. Bedankt dat jullie mijn gezever willen aanhoren. Ik heb niet o iedereen persoonlijk kunnen reageren, want de telefoon werkt niet altijd goed voor mijn zenuwen. Twee werken droog. Een wonder. Welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Mooi Wervel, pijnlijk, maar mooi een ontdekking gepaard met veel emotie fijn dat je na het inzicht ook je gedrag kon veranderen met effect dus.. Ja, het gewonde kind, een bekende metafoor ben ik ook in meerdere boeken tegengekomen en kan zeker behulpzaam zijn Ik weet het heb er ook één. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 @Alf, Ik denk dat wij hier allemaal ons gewonde kind hebben leren verzuipen en nu pas gaan verzorgen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Welterusten Madeleine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Originally posted by: JenIk moet binnenkort wellicht naar de adviserend geneesheer. Dan moet ik er goed genoeg uitzien voor een halftijdse job en te slecht voor een voltijdse.Hoe doe je dat? In trui met een gat en make-up, of omgekeerd?quote> Gewoon de ene helft van je gezicht opmaken en een trui aandoen met aan de andere zijde een gat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden