Truffel Geplaatst 23 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 H6 dan weer wel, maar we willen natuurlijk niet dat A3 hier op de vroege ochtend komt zingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Hm, ik hou het toch maar bij coldplay voorlopig. En een koffie en een truffeltje natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 @A3 Het doet me te erg denken aan de middelbare school. Heb op de universiteit gezeten en hele presentaties gedaan en verslagen geschreven in het Engels en nu zit ik op een ROC volwassen onderwijs. IK kan geen vrijstelling krijgen en de klas bestaat uit 22 mensen waaronder 6 Nederlanders. De Marokkanen, de Pool De Roemeen.....hebben er zoveel moeite mee. Kunnen geen zin in het Engels zeggen eigenlijk. Voelt soms zo nutteloos maar ja ben er bijna vanaf. Ben ook gewoon een perfectionist, wil het vandaag bijna foutloos kunnen. @jen Thnx for the compliment, it's appreciated. Ja mindset op Engels vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Goed zo Sofie, blij voor je. Vandaag nemen we de eerste niet Jaaaa lekker een Truffel bij de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Goeiemorgen Sofie, kwam je vandaag al beren op de weg tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Originally posted by: borretjeHier Snow Patrol, een espresso en een bekertje drinkontbijt..:moon:Goedemorgen:moon:quote> Dat is lekker wakker worden Borrie Goedemorgen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Heeft nou niemand wat met een beetje verliefd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Originally posted by: JenHeeft nou niemand wat met een beetje verliefd?quote> Behalve dat ik het ben niet nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ik heb die associatie niet? Rap nog een zjat kaffe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Een beetje verliefd......zsm als het even kan. De trek naar alcohol is er niks bij vergeleken met de behoeften om weer eens verliefd te worden. Andersom is nog beter, iemand die eens verliefd wordt op mij zou voor de afwisseling ook wel eens leuk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ja dat ook Bor, bier, de kroeg etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Erik, aan het Engels jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Drankjank is erruggg. Dat is janken om alles en niks. Doe mij ook maar koffie. Enne Erik, ik weet zeker dat er iemand rondloopt voor je Je moet alleen even op de juiste tijd op de juiste plaats zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ik heb niet echt drankmuziek. Ashes to ashes misschien, en dan denken: dat gaat over mij! Oh hoe arrogant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Truffel, ik zie dat gij d'r bijna vandoor gaat. In onze tijd dan. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Originally posted by: JenIk heb niet echt drankmuziek. Ashes to ashes misschien, en dan denken: dat gaat over mij! Oh hoe arrogant.quote> Jij bent niet arrogant Jen, daar ben je veel te goed voor :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Dank je Jen. De taxi kan er elk moment zijn, kan ook nog een half uur duren hoor pfff. maar als jullie me niet meer horen ben ik dus weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Helpt het als ik je knorrepot noem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Méégaan? Proest in haar koffie en steekt nog een sigaret op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Zo, alles klaar, douche gehad, rommel op de toet gesmeerd, hond uitgelaten en nu de auto in... mensen maak er een mooie dag van Laterrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ik ga maar eens beginnen aan datgene wat er vandaag op de planning staat. Met frisse tegenzin, zullen we zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Mogguh 3 potten koffie...eh doe me gelijk maar een mok voordat de koffie oud word Over verliefdheid gesproken...dat is mij dit jaar nog overkomen Ik moest begin dit jaar voor tunnel syndroom klachten naar plastisch chirurg Gelijk bij 1ste afspraak had ik al vlinders in mijn buik Heerlijk gevoel<love it> Die man daar moest ik alles van weten,dus internet op en daar kwam ik er achter dat hij getrouwd was OP dat moment liep ik ook nog in therapie,dus verliefdheid en emotioneel nog heel labiel heb ik mijn therapeut verteld dat ik verliefd was geworden en van mijn speurtocht op internet Therapeut en ga je nu posten bij zijn huis...ik zo hallo ik ben niet gek Verliefdheid overkomt je...heerlijk om het te hebben...doet ook weer heel veel met het hoofdje ondanks dat ik al 30 jaar een relatie heb met mijn man Verliefdheid is niet te koop anders was ik er zeker verslaafd aan :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 goeiemorgen! DAGPACT Krekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Krekel Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 DAGPACT Albert Lytse Erik Sportschool....kwam er 4-5 keer per week. Was behoorlijk fanatiek met krachttraining. Heerlijk dat je meester over je lichaam kan zijn en het kan laten groeien door veel dicipline met eten als een paard trainen als een beest en slapen als een baby. Ik kan ergens 100% voor gaan en als ik sport dan denk ik niet aan drank, roken, drugs....maar ik ben minder goed in aandacht verdelen, alles evenredig aandacht geven (ja ik heb 5 minuten leerpauze) Nu weer verder... Eerst nog even onderschrift aanpassen Don't cry because its over, smile because it happened is iets wat ik nu echt achter me laat voor wie begrijpt wat ik bedoel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden