Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 november 2012

Truffel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@A3

Het doet me te erg denken aan de middelbare school. Heb op de universiteit gezeten en hele presentaties gedaan en verslagen geschreven in het Engels en nu zit ik op een ROC volwassen onderwijs. IK kan geen vrijstelling krijgen en de klas bestaat uit 22 mensen waaronder 6 Nederlanders. De Marokkanen, de Pool De Roemeen.....hebben er zoveel moeite mee. Kunnen geen zin in het Engels zeggen eigenlijk. Voelt soms zo nutteloos maar ja ben er bijna vanaf. Ben ook gewoon een perfectionist, wil het vandaag bijna foutloos kunnen.

@jen

Thnx for the compliment, it's appreciated. Ja mindset op Engels vandaag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje verliefd......zsm als het even kan. De trek naar alcohol is er niks bij vergeleken met de behoeften om weer eens verliefd te worden. Andersom is nog beter, iemand die eens verliefd wordt op mij zou voor de afwisseling ook wel eens leuk zijn. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh

3 potten koffie...eh doe me gelijk maar een mok voordat de koffie oud word

Over verliefdheid gesproken...dat is mij dit jaar nog overkomen

Ik moest begin dit jaar voor tunnel syndroom klachten naar plastisch chirurg

Gelijk bij 1ste afspraak had ik al vlinders in mijn buik

Heerlijk gevoel<love it>

Die man daar moest ik alles van weten,dus internet op en daar kwam ik er achter dat hij getrouwd was

OP dat moment liep ik ook nog in therapie,dus verliefdheid en emotioneel nog heel labiel

heb ik mijn therapeut verteld dat ik verliefd was geworden en van mijn speurtocht op internet

Therapeut en ga je nu posten bij zijn huis...ik zo hallo ik ben niet gek

Verliefdheid overkomt je...heerlijk om het te hebben...doet ook weer heel veel met het hoofdje

ondanks dat ik al 30 jaar een relatie heb met mijn man

Verliefdheid is niet te koop anders was ik er zeker verslaafd aan :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Albert

Lytse

Erik

Sportschool....kwam er 4-5 keer per week. Was behoorlijk fanatiek met krachttraining. Heerlijk dat je meester over je lichaam kan zijn en het kan laten groeien door veel dicipline met eten als een paard trainen als een beest en slapen als een baby. Ik kan ergens 100% voor gaan en als ik sport dan denk ik niet aan drank, roken, drugs....maar ik ben minder goed in aandacht verdelen, alles evenredig aandacht geven (ja ik heb 5 minuten leerpauze) Nu weer verder...

Eerst nog even onderschrift aanpassen Don't cry because its over, smile because it happened is iets wat ik nu echt achter me laat voor wie begrijpt wat ik bedoel.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...