zonnetjes Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Avond, sta nog ingelogd zie ik. Rustige dag gehad na het verwelkomen van de Sint in onze wijk. Kom weer tot rust na de onzekere tijd rond uitslagen. Travel, beterschap. Diesel gaat het beter met je keel? Ik heb trouwens Truitje al een tijdje niet gelezen, iemand iets gehoord van haar? Ga afsluiten, slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Dat ken ik, Smikkie. Eerst was het één flesje bier, daarna in de voetbalkantine werden dat er vier flesjes. Dan was ik ook klaar voor/met de dag. Maar ik kon dus op een gegeven moment, met stevig doordrinken, en de gewenning een half kratje op. Al drink ik maar één merk bier en die heeft alleen maar kleine kratjes. Dat vond de arts zo vreemd, dat ik slechts één merk echt lekker vond en de rest liever niet had. En ook niet in huis haalde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ha Lytse, ja erg leuk en laat gister, zeker door de mist en een eind rijden is het dan. Maar was erg goed veel oude bekenden, maar dan ook zo weinig tijd he , hadden soort speed date moeten doen om iedereen te spreken Met jou niet zo goed met die bacillen overal, hoop snel weer beter dan. Want is nix he dat beroerd voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ha Zonnetjes, mooi mens, ach die keel is wel wat beter, maar met nog 1 dag kuur te gaan zou het toch beter moeten zijn. Maar daar lijkt het totaal niet op, wel minder gevoelig, anders maandag maar weer eens bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Sorry, flauwe grap. Vergeef me, AUB. 'k ben nog zo nuchter als een koentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Zie nog net dat je een mooi mens noemt, thanks. Ik slaap vannacht nu zeker lekker;) Raar dat het je keelpijn nog niet over is, dus maandag bellen he!, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ben lekker aan het multitasken; glaasje fris, sigaretje, radio veronica, dit forum doorlezen en aan het chatten op FB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Johan W, daar hebben Marjo en jij gelijk in. Smikkie, dat klopt. Ik ben degene die mezelf kan onthouden van drank. Maar ik vind het fijn om erover te praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 meld me even droog af voor vandaag. gunn........... ach ik hoef ook niets te zeggen. voor straks weltrusten en morgen sta ik weer op met een nuchter hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 'k wil niet verzanden in de zoveelste treurdicht, maar 'k voel me zó gruw'lijk mislukt! Écht, dat gevoel is ondraag'lijk! Laat maar. Overigens, 'k heb niet gedronken. *Gefopt!* Sorry, dit werd kennelijk niet gewaardeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Negatieve aandacht is ook aandacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Wees gerust, Johan W. 'De smeekgezang, ter afwending van algemeene zonden' zal jullie bespaart blijven. 'k zit hier aan een sapje. Gerustgesteld nu, u allen? Smik, zijn we weer vriendjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 *De Cilice nog strakker omgordend. 't bloed begint te vloeien.* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Pretenderen te hebben gedronken om aandacht te krijgen of te hebben gedronken en aandacht te pretenderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 goeie avond, kom alleen me alleen even afmelden, slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Haha, mijn zin klopt niet. En het klonk nog wel zo 'duur' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Originally posted by: KateZo lang je die plaat maar steeds opnieuw afdraait in je hoofd, dat je het met drank eigenlijk leuker vindt, blijft de naald rondjes draaien in de oude ingesleten groeven.Als het echt leuk was, dan zou er niet altijd maar weer de wens zijn om te stoppen.Zet eens een nieuwe plaat op. Dan kunnen er nieuwe associaties ontstaan. Dat het ook gezellig kan zijn met fris.Ik moet eerlijk zeggen dat dat ook de reden was waarom ik na een keer of 10 niet meer naar de AA ging. In die groep zei men steeds: we zouden wel willen drinken, maar kunnen het niet.Daar was ik het niet mee eens. Vond het net een plaat die bleef hangen.Misscien is dat het verschil tussen niet meer willen en niet meer mogen. Dat blijven idealiseren van drank. Dat schiet niet op. Dan blijft het iets gevaarlijks.Onderzoek waar je drank voor nodig had. En hoe je daar op een andere manier mee om kunt gaan.Soms is er meer nodig, als er nog zaken verwerkt moeten worden die eerder weggedronken werden. Gun jezelf daarvoor hulp en tijd. Maar blijven volhouden dat het leuker was met drank. Dat lijkt me heel moeilijk. Dan hou je die discussie in je hoofd. quote> Kate,Heel goed omschreven.Helder!Thanx!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Goedenavond allen! Zoals jullie zien aan mijn bovenstaande berichtje loop ik achter, zit nu bij te lezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Mensen, ophouden nu!!! Man, of 'k een doodszonde heb begaan! En Johan, voor iemand die 'een voldoening gevende dag heeft beleefd' ben je bijzonder onverdraagzaam! Dag zestien! Droog! Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ik geef Smikkie gelijk. Ik wist niet zo goed wat ik aan Johan had en nu wordt het me duidelijk. Gewoon een recht door zee man, met hier en daar een veel te moeilijk woord, waardoor het lijkt alsof hij zich boven anderen plaatst, terwijl hij eigenlijk alleen maar het beste met een ander voor heeft. Heb ik het zo een beetje juist, Johan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Gunn! Ik vind alles prima. Maar spot niet met drank. Er zijn ontzettend veel mensen met je begaan. Ook al lijkt het soms niet het geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Zo, ik ben weer een klein beetje bij. Voor de snotterigen onder ons beterschap! Voor die het nodig hebben, sterkte. Ik sluit droog af. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Iedereen mag er zijn. Smik, trek het je niet aan. Het was, voor mij, slechts een misplaatste grap. En dat snapt Gunn ook wel. Misschien niet vandaag, misschien niet morgen, maar ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ik denk ook dat het duidelijk voor Gunn is, ja vin het zelf ook geen echt top mop, maarja. Aan de andere kant vind ik ook dat andere soms zo over het randje gaan met opmerkingen , grappig of niet bedoelt, ikzelf misschien ook wel inkluis. Maar ook mensen die vertellen heerlijk an een drankje te zouden zitten, terwijl anderen het ook hartstikke moeilijk hebben. Of dat die mensen echt aan de drank zitten kunnen we ook niet checken. Gunn hou je haaks en al de anderen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 En doe vandaag ook maar een biecht. Velen zullen me nu haten. Want ik heb zelf gedaan alsof ik lekker droog was gebleven. Ik ben niet droog. Ik ben er stiekem vandoor gegaan tussen 20.00u en 20.30u en heb welwillend een medewerker gevraagd of de aanbieding van mijn bier er nog was. Hij is naar achteren gelopen en heeft het voor mij gehaald. Toen ik het in handen had wilde ik het niet meer loslaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden