igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 charlie ik doe met je mee DAGPACT: charlie runningliesje igor wie volgt????? kom op jongens het is weekend dus gevaarlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 dhen staat vandaag al 45 maand droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 :musicnote: Dhen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 vandaag lukt me niet meer, maar morgen ben ik van de partij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 DAGPACT: charlie runningliesje igor Krekel goeiemorgen! wie is dhen, ben jij dat Igor? voor mij dag 19 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 jeetje, wat super van Dhen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 nee krekel ik zit pas op 20 dagen. charlie je beloeld toch niet dat je nu al gedronken hebt???? ( heb geloof ik even een bakje nodig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 er zit iedere keer een reiger op het dak bij buren. die hebben een vijvertje en daar ZAT vis in. als de kat nu maar niet de schuld krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 drie op een rij. tijd om me 'nuttig' te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Charlie, stel het niet uit. Stop NU en gooi die zooi het raam uit. Morgen is er wel weer een andere reden om te drinken. Ik hoop echt dat je nu nog niet gedronken hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 hm, ik schaam me met ja te antwoorden....Maar ik beloof jullie per morgen absoluut te stoppen, en zal maandag met refusal beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Lieve Charlie, nu is het verleidelijk om door te drinken. Maar beter is nog om de rest weg te gooien en je zo je kracht laat zien. Je kunt het, KOM OP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Goedemorgen! Ik ben helemaal blij, want ik tik nu op mijn nieuwe laptop. Moet nog helemaal wennen aan het besturingssysteem; Windows 8, maar hij tikt al honderd keer beter dan mijn ander, ziet er al honderd keer beter uit dan de ander en ik ben gewoon blij, blij, blij. Straks even het centrum in om een laptopkussen te halen en koffie en brood haha. Dit is het mooiste cadeautje dat ik mezelf heb gedaan in de afgelopen jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Leuk Madeleine! Lekker he, zo'n kado voor jezelf! Geniet ervan! De hele dag forummen, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Wederom moet ik het vandaag droog houden, want ik ga de westrandwegrun lopen vanavond. Hartstikke leuk, lopen over de A5, die net af is. Maak me wel een beetje zorgen over mijn knie, laten we hopen dat hij het de volle 10 km houdt! Ik heb er zo'n zin in! Ren, loop, vlieg, bus, trein, auto, kruip, fiets, koprol-ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 charlie fijn dat je eerlijk bent. kun je nog stoppen??? zo ja doe dat en ga lekker slapen. dan kun je nog aansluiten bij het dagpact. je komt nu uit de nachtdienst toch???? dus jouw dag loopt iets schever dan de onze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 madeleine fijn zo'n nieuwe flaptop. liesje ren ze vanavond alsof de duvel je op de hielen zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Goeie morgen allemaal. Ik dacht dat het zondag was, dus heb ik uit geslapen. (wat een rotsmoes zeg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Originally posted by: igornee krekel ik zit pas op 20 dagen.charlie je beloeld toch niet dat je nu al gedronken hebt????( heb geloof ik even een bakje nodig)quote> Bedenk dat ze een nachtdienst had. Dan heb je simpelweg een ritme dat omgedraaid is. Waar de mensen met een normaal ritme voor het avondeten en in de avond het zwaar hebben is dat bij nachtploegdiensten het ontbijt wat voor hun een soort avondeten voor het slapen is. Ik ken veel verhalen van mensen met nachtdiensten die dan een glas wijn drinken. Voor hun nachtdienst in de middag of avond kan niet want dan zijn ze onder invloed op het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Mss moet jij maar achter me aan rennen Igor, met je politiepet op (dan steel ik wel eerst je portemonnee, hahahahaha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Originally posted by: igorcharlie fijn dat je eerlijk bent.kun je nog stoppen??? zo ja doe dat en ga lekker slapen. dan kun je nog aansluiten bij het dagpact. je komt nu uit de nachtdienst toch???? dus jouw dag loopt iets schever dan de onze quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 liesje voor mijn portomonee loop ik niet leeg met gaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 maar ik zal achter je aan rennen alleen al om je op te jagen dus denk daar maar aan vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Originally posted by: charliehm, ik schaam me met ja te antwoorden....Maar ik beloof jullie per morgen absoluut te stoppen, en zal maandag met refusal beginnen.quote> Your mind plays tricks on you! Je neemt jezelf in de maling door te zeggen dat je pas morgen kan stoppen alsof het leven bestaat uit losse dagen en niet een continuĆ¼m is. Jij kan nu zeggen elk glas weer, dat glas drink ik niet. Of je kan zeggen dat wil ik wel. Jij maakt die keuze glas naar glas. En dat is aan jou die keuze. Je weet dat wij dolgraag zien dat je NU stopt en dat wil je feitelijk zelf ook. Doe dat dan en stel niet uit tot morgen wat je NU kan doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Originally posted by: igorliesje voor mijn portomonee loop ik niet leeg met gatenquote> Ken dat... Ik had nog hoop op jouw portemonnee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden