Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 november

Gast A3

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen!

Ik ben helemaal blij, want ik tik nu op mijn nieuwe laptop. Moet nog helemaal wennen aan het besturingssysteem; Windows 8, maar hij tikt al honderd keer beter dan mijn ander, ziet er al honderd keer beter uit dan de ander en ik ben gewoon blij, blij, blij.

Straks even het centrum in om een laptopkussen te halen en koffie en brood haha. Dit is het mooiste cadeautje dat ik mezelf heb gedaan in de afgelopen jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wederom moet ik het vandaag droog houden, want ik ga de westrandwegrun lopen vanavond.

Hartstikke leuk, lopen over de A5, die net af is.

Maak me wel een beetje zorgen over mijn knie, laten we hopen dat hij het de volle 10 km houdt!

Ik heb er zo'n zin in!

Ren, loop, vlieg, bus, trein, auto, kruip, fiets, koprol-ze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: igor
nee krekel ik zit pas op 20 dagen.

charlie je beloeld toch niet dat je nu al gedronken hebt????
( heb geloof ik even een bakje nodig)quote>

Bedenk dat ze een nachtdienst had. Dan heb je simpelweg een ritme dat omgedraaid is. Waar de mensen met een normaal ritme voor het avondeten en in de avond het zwaar hebben is dat bij nachtploegdiensten het ontbijt wat voor hun een soort avondeten voor het slapen is. Ik ken veel verhalen van mensen met nachtdiensten die dan een glas wijn drinken. Voor hun nachtdienst in de middag of avond kan niet want dan zijn ze onder invloed op het werk.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: charlie
hm, ik schaam me met ja te antwoorden....Maar ik beloof jullie per morgen absoluut te stoppen, en zal maandag met refusal beginnen.quote>

Your mind plays tricks on you! Je neemt jezelf in de maling door te zeggen dat je pas morgen kan stoppen alsof het leven bestaat uit losse dagen en niet een continuĆ¼m is. Jij kan nu zeggen elk glas weer, dat glas drink ik niet. Of je kan zeggen dat wil ik wel. Jij maakt die keuze glas naar glas. En dat is aan jou die keuze. Je weet dat wij dolgraag zien dat je NU stopt en dat wil je feitelijk zelf ook. Doe dat dan en stel niet uit tot morgen wat je NU kan doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...