erik Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ik was een tijd weg maar heb net alles gelezen. Over moeilijke woorden; ik kan er niet altijd wat aan doen, ik gebruik de woorden die ik normaal in schrijf- en spreektaal ook gebruik. Ik heb op het ROC ook elke week dat als ik wat zeg of vraag ik de vragende gezichten zie of erger, daar heb je de studiebol weer. Ik doe zo mijn best om makkelijk te schrijven maar wat ik wil schrijven is soms niet met makkelijke woorden te doen of ik besef me even niet dat een woord lastig kan zijn. Wil er ook niet teveel opletten want wil spontaan schrijven. Duur doen met moeilijke woorden doe ik nooit aan, ben altijd bezig het met makkelijke woorden te schrijven. En ik vind het helemaal niet erg om op het forum of via pb een bericht te krijgen met .... snap ik niet. Dan leg ik het uit en acht de mensen die vragen stellen als ze iets niet begrijpen altijd erg hoog. Over het drinken van vanavond. Ik neem niemand kwalijk dat ze drinken. Vind het naar voor ze dat ze wroeging hebben ipv genoten van hun drankje(s) Als ik in mijn meerdere stoppogingen dronk deed ik dat soms met een besluit van ik wil drinken en had een houding van (heb nergens spijt van) Dan zou ik me niet aanmelden voor een dagpact en niet afmelden. Heel soms overkwam het me en dan had ik een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende avond (afkorting mag niet want schuttingstaal) Als ik eigenlijk wil drinken om wat voor reden dan ook dan maak ik mezelf niet meer wijs dat ik eigenlijk niet wil drinken om het vervolgens wel te doen. Doe ik dat wel op die manier dan ervaar ik de wroeging naar mezelf en naar dit forum erger als de effecten van de drank. Niet uitgaan maar hier op het forum rondhangen herken ook ik maar al te goed. Ik weet dat ik het nog niet kan terwijl ik wel echt besloten heb niet te drinken. Om niet voor de bijl te gaan ga ik dus maar niet. Voel me eenzaam nu achter mijn pc maar ook wel trots. Eenzaamheid voelt soms aan als een rode draad door mijn leven. Ik red het allemaal wel maar doe bijna alles alleen. Alleen naar de sportschool, alleen winkelen toch gaan in je eentje naar de kroeg, alleen alles en als ik nu heel eerlijk ben is dat al mijn leven lang terwijl ik geen einzelgänger ben (weer zo'n woord waar ik geen makkelijker woord voor heb want alleen loper is het niet) Ik maak makkelijk contact en vind het leuk om onder mensen te zijn en werken in een verpleeghuis in een team kan niet als je geen sociaal persoon bent. Waarom het me van kinds af aan toch niet goed lukt geen idee. Waarom het me nu niet goed lukt weet ik wel; ik kwam na een relatie van jaren weer bij mijn ouders thuis terwijl ik nu 30+ ben en ondanks jaren inschrijving wordt ik steeds >30 bij elke huurwoning. Vrienden uitnodigen lukt niet goed en ik loog vaak daarover of meed het onderwerp uit schaamte, mensen die vast denken van wat een moederskindje zonder eigen leven....het goede nieuws is dat ik over een week verhuis naar mijn koopappartement en eindelijk mijn eigen plek heb. Het beste wat me is overkomen in jaren! @Smikkie Heb met je te doen vanavond, geintjes over drinken, iemand die drinkt waar je net een maatjes gevoel mee had....maar je hield het droog. Ik ook btw maar ik was een hele tijd weg en las het achteraf. Jij hebt me al dikwijls een compliment gegeven. Dat jij vanavond vasthield aan wat je jezelf beloofd hebt is echt TOP!!! @all die vasthouden aan hun beloften Wat ik aan Smikkie schreef geld ook voor jullie maar Smikkie verdient het ff deze keer vind ik. @all die wel dronken Oordeel mild over u zelf, u heeft waarschijnlijk al spijt en wie weet morgen koppijn maar wees niet te streng. Te streng zijn zorgt denk ik voor een gevoel van zie je ik kan het niet terwijl u zichzelf de misstap moet vergeven en overeind moet krabbelen en verder gaan op de weg voor de misstap. Morgen gewoon weer een dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Zij die zuipen willen, zuipen maar En hebben morgen een kater. Zij die stoppen willen, stoppen maar En drinken slechts wat water... Plok! 20 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 RL, fijn te lezen dat je zo´n geslaagde avond hebt gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Dag 20 Sieraad, toppieeeeeeeeeeeeeeeeeee je gaat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Goedemorgen Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Lieve Travel, Jane en Witte! Mijn knie heeft het de hele race goed gehouden, alleen nu veel pijn. Morgen weer oefeningen doen en mijn man mijn knie laten kraken, auauw! Maar mijn conditie was fantastisch! Het helpt echt om niet te drinken! Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 O, maar ik ben er hoor. Met 3 leuke meiden en lat-man. Dus je kunt altijd aansluiten bij ons. No worries. Het wordt echt een leuke avond en een mooi begin van de kerstvakantie ook nog. En misschien zijn er hier meer liefhebbers die hier wel oren naar hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Jullie moeten echt even terug lezen... een forum-feestje met drank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Smik, als ik het niet meen schrijf ik het niet neer moet ik alleen even weten wanneer het is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Liesje google acpasonic eens klein wonderapparaatje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ow... ik ben er ook hoor, hallo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Sha, ook bedankt lieverd (het gaat hier nu zo snel, ik volg het niet meer...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Originally posted by: sieraadOw... ik ben er ook hoor, hallo...quote> Ik heb al op je gereageerd hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 I know shahira, thanks,... het ging mij even om die 3 leuke meiden en de lat meneer *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Gefeliciteerd Sieraad met je 20 dagen!! Enne echt een feestje wil ik het vanavond niet noemen hoor. Ik hoop dat degene die vandaag moeite gehad hebben morgen weer hier komen, zodat het bij een uitglijder blijft en het geen terugval wordt. Dat vind ik pas een feestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Sha, Smik en andere geĂŻnteresseerden - het concert is op 21 december. Hoi Sieraad!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Jajaja... smikkie, dank je. Maak er een gezellige boel van allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ik zocht het net op Travel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 En volgens mijn agenda ben ik vrij van werken de 21ste alleen nog kaarten regelen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 mooi Sieraad geen steekje laten vallen nog he! wordt een mooie ketting zo met al die pareltjes per dag geregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Als je het snel kunt regelen Smik kunnen we kaarten bestellen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Originally posted by: sieraadZij die zuipen willen, zuipen maarEn hebben morgen een kater.Zij die stoppen willen, stoppen maarEn drinken slechts wat water...Plok! 20quote> 20 dagen al...hoe voelt dat nu?zou ik best wel willen echt willen weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Dat vind ik nou leuk he, zo een spontane afspraak. Daar ben ik nou weer niet zo van. Goed dat je t aangegeven hebt Smik. Zo zie je maar dat er zomaar een oplossing voor komt. Super leuk voor jullie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 @RunningLiesje, Je lijkt me een atlete, dus de aangewezen persoon om iets te vragen aangaande sport. M'n conditie is echt schrijnend slecht! Weet jij een manier hoe 'k langzaam maar zeker dat weer een beetje op kan bouwen? Zonder me meteen al te hard te vermoeien. 'k ben een man van 35, 1.86M, 72 kg. Één advies kan 'k mezelf al geven. Beter eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 ik ga in mn uppie naar beth hart op 9 dec. in den haag wil er een frummer mee?Witte?? mag je bij mij loosjeren om ff in de Jopietaal te schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden