gwen Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Zo is dat, Witte. You're my kind of girl! Strakjes heerlijk de markt over.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 hey Witje. Gwendolieneke voor jou een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Heeee tante Bol Dikke knuffel terug:sun: Wat heerlijk dat je iemand hebt gevonden, die je wil helpen met stuucken. Enne mocht hij met je willen trouwen dan zijn Sha, Diesel en ik natuurlijk wel getuige van onze tante he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ja hoor tweede ronde koffie dus schuif maar aan ben al bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Boekenwurm je profiel staat open. Misschien even aan de moderator vragen of hij deze wil sluiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Goedemorgen Allen! Ik ben niet bijgelezen op het forum, zo maar eens een beetje doen, van de week trek momenten gehad, kunnen herleiden waardoor dat kwam; vnl onmacht en boosheid. Niet gedronken want ik weet nu dat ik onmacht en boosheid gevoelens beter aan kan nuchter! Gister wel 0% biertjes gekocht, maar ze staan nog in de koelkast, en mijn beloning , lekker uitgeslapen vanochtend, en ik heb totale rust in mijn lijf en in mijn hoofd, dat is wat ik altijd wilde, waar ik altijd voor bad, en nu heb ik het!!! geen angst, geen eenzaamheid, geen gekte, alleen stilte en totaal vertrouwen... Dit is zo'n groot cadeau, en Lieve Forummers ik kom uit complete waanzin, dus dit is MAGIC , mooier dan mijn mooiste trip met alcohol en/of drugs, geen alcohol, geen nicotine, nuchterheid!!! gister nog een refu geslikt, want alles om nuchter te blijven, en mocht mijn hoofd inene weer raar doen, dan kan ik i.i.g niet, heel veel sterkte voor degenen die het nodig hebben, het is het waard, probeer het eens 3 maanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Kijk Gwen ik kan dan You're kind of girl! zijn, maarre AR is my kind of men!! Ziet er wel uit als super verwennerij AR!! Is dit een foto uit eigen archief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Bol, hier wordt de woonkamer ook gestuckt, over 2 weken. Maar dan ben ik al naar eenhoog verhuisd. Goeie contacten heb je ! Geeft wel een zootje, dat witte spul. Vandaar dat ik die ramen ook maar laat zitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Wauw Gaby gaaf om je zo te lezen!!! Ik vind het echt heel mooi voor je. Keep up the good work En ook voor jou een dikke knuffel:sun: Pfff wat is er aan de hand, ik ben helemaal niet van de knuffels:o Geniet er dus maar van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Gaby, inderdaad, wat een prachtig geschenk! Ik ben heel gelukkig voor je. "Alleen stilte en totaal vertrouwen". Mooi, Gabs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Mooi Gaby:heart: Nee Witte niet uit eigen archief want daar sta ik bij op en die mag ik hier niet plaatsen;) (zo daar heb ik me lekker uit gered pppfff) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 hahaha AR Je had jezelf niet hoeven te redden hoor. Ik weet zelfs hoe je er in zwembroek uitziet:P Hup, ik ga ff een paar zonnestralen oppikken nog. Erg goed voor de anti-dip hormoontjes doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Originally posted by: witteHeeee tante BolEnne mocht hij met je willen trouwen dan zijn Sha, Diesel en ik natuurlijk wel getuige van onze tante he:Dquote> Hoehahahihihihihihahahaha Jaaaaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Zo ik heb weer wat wol gekocht om mutsjes te maken voor kleine babytjes in India en Afrika Goh wat is dit toch leuk zeg. s'Avonds voor de tievie lekker zitten breien. Heb al een paar dagen dat ik het zonde vind om naar bed te moeten gaan. Heeft niemand zin om dit ook te gaan doen? Het is zo leuk allemaal en je doet er de moeders maar vooral die kleintjes zo'n plezier mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Heeft iemand een volle portemonnee voor me? Ik heb net Sinterklaaskado's gekocht en ben gelijk 150 Euro armer... Gelukkig geen geld meer voor bier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Heb ik een nieuwe laptop, wil de schijfjesding niet open. Dus ik met HP gebeld. Wat een leuk gesprek en... Het schijfjesding wil open. Zit nu allemaal oude foto's van mezelf te kijken. Wat was ik vroeger toch knap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Hmppffffft gaat goed met de flaptop madeleine?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ja, dat aansmeren. Om gek van te worden. Werd ook een beetje pissig op haar. Zei dat als mijn provider vindt dat ik een nieuwe router moet hebben, dat ze deze maar kunnen opsturen. Ik ga toch niet mijn contract verlengen om een nieuwe router te krijgen? Al helemaal niet aangezien er niets mis is met mijn router. Cross selling mag van mij altijd, maar luister dan in ieder goed naar de wensen van de klant. De man van HP vertelde me alleen dat ik zelf ook aan de code kan komen. CMD tikken in uitvoeren, dan een /ipconfig er overheen et voila. Nooit meer bellen, haha. Laptop doet het nu super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 DAGPACT: charlie runningliesje igor Krekel Albert Lytse Mark Madeleine miranda Gunn Good afternoon, people! Day sixteen. And going Crave-Crazy! Nuff' said... Bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 DAGPACT: charlie runningliesje igor Krekel Albert Lytse Mark Madeleine miranda Gunn Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 DAGPACT: charlie runningliesje igor Krekel Albert Lytse Mark Madeleine miranda Gunn Erik Wijnand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Madeleine, fijn dat je flap het nu zo goed doet, geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Wijfie, ik ben ook heel blij met mijn job! Dit gaat me echt goed doen, net zoals de dagbehandeling me al goed doet (5 dagen in de week op pad). Nu nog de baclofen en ik verklaar mijzelf een stuk beter en droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 middag pieps, een klein wereldje hier op 6 hoog...wat een mist!!! gister avond een leuke avond gehad. van een vriendin van mij kunstnagels gehad...alvast voor de kerst. poepie-chique hoor! maar wel behelpen, hahaha...nou ja dat went wel http://i20.photobucket.com/alb...b212/dari11/nagels.jpg @ Gunn...hoe gaat ie vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 moet ook heel zuinig zijn, voor de kerst vult ze ze nog een keer op. ziet er beter uit dan die korte dingen toch? ( haha sla wel vaak 2 toetsen aan nu) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden