Gast A3 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Lekker zo'n bakkie na mijn fietstocht in de mist hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Morgy Adrie en Mark, toch wel prettig om in een warme en verlichte huiskamer te komen hoor. En een bakkie gaat er ook wel in. Ik had inderdaad al het idee dat het weer aan het misten is Mark. Zal straks op de snelweg dan wel helemaal potdicht zitten :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ik hoef gelukkig pas vanmiddag de weg op, dan zal de mist wel weg zijn. Heb vanmiddag een leden vergadering van mijn hobby ( dragrace) en word mijn grootste test tot nu toe om droog te blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 En wedden dat het je gaat lukken Mark? Gewoon doen. Trouwens... je moet toch rijden dan? Dan kun je niet eens drinken he, gewoon zorgen dat je de bob bent Zo, ik ga de douche opzoeken, tis nu nog lekker rustig daar. Kom straks nog wel even dag zeggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Gestopt, Romualdus en wervelwind overigens ook goedemorgen hoor, ook zitten jullie blijkbaar nog een beetje te knikkebollen boven het toetsenbord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Nee Yvonne, ik laat me rijden. Auto rijden is niet zo mijn hobby, en vooral niet op lange stukken. Maar dan nog, ik ben een medewerker van de race's dus hoor het goede voorbeeld te geven en ga dat ook zeker doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Goedemorgen, trok de gordijnen open en het is potdicht hier, een kleine wereld zo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Goeiemorgen allen! Ik ben er maar uitgekropen en heb de gaskachel op het hoogste standje staan! A3, veel succes vandaag, gaat helemaal goed komen! Zo, en nu thee. (Gisteren voor het eerst weer koffie gedronken, ik werd me toch misselijk en aan de sch**t) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 We zijn gisteravond voor het eerst naar de jonge honden training geweest. Mama op de bank en dochter met de hond in training. Het was mooi om te zien, het was duidelijk dat beiden graag iets wilden leren. Het blije gezicht en de uitroep "kijk mama het lukt" deed veel met mij. De training is goed voor haar, het vergt discipline en bouwt haar zelfvertrouwen op. Ook niet onbelangrijk het versterkt haar band met haar viervoeter. Regelmatig trekt ze er met de hond op uit, ze heeft hem dan los langs de dijk en loopt zo kilometers ver. Onverantwoord? Nee hoor.. lang leve deze tijd, ze heeft haar mobieltje dan mee en kan me bellen. Laatst belde ze mij. "mama ik weet niet waar ik nu ben", was ze de dijk afgegaan en kwam in een woonwijk terecht. Even later belde ze "mama ik ben nu bij de groene paal en kom naar huis". Vol verhalen zitten we dan aan tafel met iets lekkers. Strakjes gaan we samen lopen, voor haar heel avontuurlijk in de dichte mist en ik geniet van haar verhalen die ze mij vaak tijdens het wandelen verteld:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Wat leuk Kame! Geniet er maar van, en wat heerlijk om je dochter zo te zien genieten. Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ik heb trouwens een baantje gevonden. Ze vonden op de dagbehandeling dat ik voor de vervolgbehandeling een baantje moest hebben, voor de structuur weetjewel... Dus nu ga ik januari bij de wereldwinkel werken. Nog is het wel de vraag of ik naar die vervolgbehandeling mag, vanwege nog niet lang genoeg gestopt en mijn DIS... We wachten af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Dat is fijn een baantje, structuur is belangrijk. Helemaal super RL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ben al twee uur beneden, het is hier 16 graden... ik ben niet aan het bezuinigen, heb het gewoon niet koud:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Nou, ik zit helemaal inpakt bij de kachel, maja, ik heb het altijd koud... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Moet nu rennnen om op tijd te komen, dames, fijne dag... laterrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Goedemorgen mensen! Von al weg? Kijken of er nog koffie is. Kame, Wat mooi! Jij en je dochter! Nu even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 goeiemorgen mensen, lekker snel bijgelezen voor de verandering. Ik ga zo een volleymaatje helpen verhuizen; hij had sterke mannen en een bitchy vrouw nodig, dus ja dan weet je het wel he. Moi:D ik ga even dragracen googlen en dan de trein opzoeken. fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 goede morgen frummels. lekker uitgeslapen en nu op zoek naar verse koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 jane een zweepje meenemen hoef je helemaal niets te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 mogge mensen, na een eek ben ik er weer. heb weer nachtdiensten en dus gaat het weer fout. Ook kan ik met de online behandeling beginnen, maar ja, heb geen 200 euries.........De eerste keer dat ik die deed kostte het nog niks.... Wie wil met mij een pact sluiten om vanaf morgen niks meer te drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Na een week weer terug Heb weer nachtdienst, en dus gaat het weer mis...Wie wil met mij een pact aangaan om vanaf morgen niet meer te drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 joepsie, en dat was weer dubbel..moett weer aan de site wennen, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ik wil wel (proberen) een pact af te sluiten, maar ik drink al niet meer. Ik kan alleen geen garanties geven... Laten we het proberen Charlie! En waarom niet vanaf vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden