huttula Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Originally posted by: Gabyeven droog afmelden en slaap wel wensen nu heb ik dat planken en op mijn handen lopen geprobeerd maar ik vond het makkelijk ,maar weet niet of ik het goed deed???pfff.... wou de hele avond roken, slaat nergens op niet gedaan natuurlijk,morgen weer blij mee trusten...quote> heb je weleens een plank zien lopen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 @jane4 en @Gunn en alle anderen: maar bezuinig in vredesnaam niet op goede vetten! Olijfolie, roomboter, lijnzaadolie en kokosvet. Geen margarine, halvarine, knijpflessen braadklaar of hoe die troep ook mag heten. Dat is plastic. En je cellen weten geen raad met plastic. En op pakken koekjes en chips e.d. kijken of er geen transvetten inzitten. Dat is namelijk ook plastic. Gunn, eigenlijk alles in pakjes, bakjes, blikjes en potjes vermijden, dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 @Truitje, Sieraad en Krekel, jullie gaan super, hè? Complimentjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Oh werveltje, ik heb een medestander in mijn strijd tegen transvetten gevonden! Goedenavond lieve mensen, Slaap wel voor de slapers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 het zal ook wel voor heel veel mensen simpel wezen... maar ja ik ben niet simpel doe alles met moeite Effect is dan des te groter<oh de wonderen zijn de wereld nog niet uit> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Bor, slaap wel, beterschap. Rustig an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Oh en ik maar denken dat vloeibaar vet beter is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 wervelwoei ik weet er alles van eet bijna alleen gezonde vetten en suikers (nou ja bahalve mijn schuimpjesverslaving dan) maar calorieen zijn calorieen en sinds ik niet meer drink blijf ik de behoefte houden (en voeden:$) dat er blijkbaar voordurend gekaand moet worden dat emo-gat moet gevuld en ik blijf werk aan de winkel houden dus maar verder gaat het uitstekend hier hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Krekel, MM, sieraad. Jullie gaan zo goed . Binnenkort veel 1 maandfeestjes... Dag per dag! Trui, dag 9...yes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Dat continue moeten eten herken ik, Jane. Doe ik ook. Maar ik mag van mezelf geen koolhydraten, dus probeer ik de schade te beperken. En tijdens een eetaanval maak ik een trog magere yoghurt met appeltjes en chia. (I loove chia). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Tja, dat was afdeling andere verslavingen van me.... Lieve mensen, ik ga afsluiten. Hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 er zijn ook goede koolhydraten he Gwen je hebt ze uiteindelijk ook gewoon nodig. maar goed ik ga ook lekker toegeven aan mijn lees en slaapverslavingen slaapwel mensen:lips: Jen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 @Wervelwind, Ik moet m'n conserven consumptie idd wat inperken. Meer vers en meer kruisbloemige groente. Dus, minimaal één keer in de week bloemkool én broccoli. En meer rauwkost. Volkoren producten zitten al wel wat langer in m'n dieet gebakken. 'k moet ook wat rustig aandoen met zuivel. 't is makkelijk en lekker, maar daar 'k verhoogde cholesterol heb, mag 'k er niet teveel meer van hebben. Jakkes, 'k word oud! En dat komt met gebreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Welterusten, Jane4! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Eten...het hoofd wil ook wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ik las net een paar reacties op mijn laatste bericht. Toen was ik er dus even niet, maar heb wel alles gelezen. Nu kom ik me afmelden en naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 eten het hoofd wil ook wat ik lust altijd wel aanvallen! bedankt Huttula ik was net elfjes aan het oefenen als huiswerk voor donderdag dag dag Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Originally posted by: Gunn@Wervelwind,Ik moet m'n conserven consumptie idd wat inperken. Meer vers en meer kruisbloemige groente. Dus, minimaal één keer in de week bloemkool én broccoli. En meer rauwkost. Volkoren producten zitten al wel wat langer in m'n dieet gebakken. 'k moet ook wat rustig aandoen met zuivel. 't is makkelijk en lekker, maar daar 'k verhoogde cholesterol heb, mag 'k er niet teveel meer van hebben. Jakkes, 'k word oud! En dat komt met gebreken.quote> zuivel heb je toch ook mager of mag dat ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 en soja is erg goed ter vervanging geitemelkprodukten idem rijstmelk oh ja weg zoeffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 schattekes, deze dagdraad bijlezen, bezorgt me wel honger, hoor! WijnandA, ik laat het je zekerst weten ivm het paadje :-) :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 @Huttula, Mager heb 'k eens geprobeerd... 'k kreeg 't niet weg! Bah! Halfvol is nog wel smaak'lijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Ja dat lichaam van mij wil alleen maar voeding maakt niet uit uit wat voor kleur smaak als het maar goed is Mijn hoofd doet altijd als een klein kind jammeren over eten...en uit eindelijk krijgt het zijn zin PFFFFF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Originally posted by: Gunn@Huttula,Mager heb 'k eens geprobeerd... 'k kreeg 't niet weg! Bah! Halfvol is nog wel smaak'lijk.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Originally posted by: huttula Originally posted by: Gunn@Huttula,Mager heb 'k eens geprobeerd... 'k kreeg 't niet weg! Bah! Halfvol is nog wel smaak'lijk.quote> quote> met smaakje ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 'k heb vandaag wel halfvolle vanille vla/joghurt in een pak gekocht. Als kind vond 'k dat zó lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden