Spring naar bijdragen

maandag 26 nov. 2012


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Hanneke
Hoewel Kameleon, een anoniem briefje. Ze weten misschien wel dat jij de enige bent die dat kan horen. Dan zit er niet veel anders op ze er rechtstreeks op aan te spreken. Wat moeilijk!!!

:present:quote>


Ben ik met je eens, maar je kan toch ook briefje ondertekenen , als je begint met dat je het een beetje genant vind en niet weet hoe je erover moet beginnen.
Ze zullen bijna dan iets moeten doen, qwa reaktie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: WijnandA
Een hele goedemorgen toegewenst!

DAGPACT
Albert
Lytse
Erik
Mark
Wijnand
Krekel

Ik ga lekker werken, tot vanavond!quote>


goeie morgen hol hier ook even binnen en hoop dat ik het goeie (laatste) pact te pakken heb,
gisteren ging gelukkig goed door mn nog late aanmelding.. nog geen tijd om te lezen gehad en moet zo weg..

fijne dag allemaal!:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goh, Kame dat is ook nogal een heftige nachtmerrie :huh: mijn nachtmerries gingen over mijn kind dat aangevallen werd :-(

even nog dit: een klachtenbriefje bij de buren anoniem droppen, beschouw ik niet als stiekem, maar eerder als een gentlemen oplossing, niemand moet zich generen/schamen

....anonieme alcoholisten zijn toch ook geen stiekemerds? ze hebben ook hun reden om anoniem te blijven en daar is totaal niks mis mee, toch?

nou, dat is mijn idee natuurlijk :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen MM, miranda en Shahire, wat een rust hier. Iedereen hard aan het werk denk ik.

Hoe gaat het met werken, Sha? Kun je wat opbouwen en hou je dan nog genoeg energie over voor andere dingen?

Smikkie, ik hoop dat je dit pas over een hel tijd leest, betekend dat je lang geslapen hebt nl.Graag gedaan hoor.

Verder weinig te melden, ga maar eens verder met een klus waar ik geen zin in heb. Actie, zonnetjes, schiet op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonnetjes,

bij jou las ik het betere bericht van de galstenen

ook niet prettig natuurlijk maar beter dan kanker hè

zal ook weer een last van je schouders zijn gevallen denk ik

Zelf weer voor 50% aan het werk

de energie komt ook weer terug en dat werd tijd

niet echt mijn ding om niets te doen

dus ik ga er weer lekker tegenaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: miranda
Originally posted by: Diesel
Originally posted by: krekel
sorry,,
deze moet het zijn dus denk ik

DAGPACT
Albert
Lytse
Erik
Mark
Wijnand
Werverlwind
Hanneke
MM
Krekel
miranda
Krekel nog een na stormpje van gister vandaag ? :) Fijne dag jij ook :present: hou je haaks hequote>

Truitje............
quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

FIjn Sha, weer meer energie. Niets doen is moeilijk he.

Het is zeker een opluchting dat de kanker niet terug is. Bij ieder ander zou je zeggen, wat rot galstenen, bij hem he gelukkig! Zo krom is het. Het is alleen balen dat hij nog tot 21 december moet wachten op een afspraak bij de chirurg. Heb hem net gesuggereerd zijn oncoloog te bellen en aan te dringen op een eerdere afspraak. Ligt bij hem he. (alhoewel mijn vingers jeuken!!)

Truitje, goed om je weer te lezen, ik en anderen misten je. Hoe is het?

He Snoepje, dacht ook waar ben je? Lekker een goed weekend gehad. Toch jammer van wat teveel drinken, denk ik.

Ben zo weer weg, afspraak buiten de deur.

Tot latersss,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...