Spring naar bijdragen

Vrijdag 30-11-2012

mark

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 497
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Toen de sint onze Diesel bezocht

dacht hij bij zichzelf

oh mijn God, hulp verzocht

we hebben hier nu een man van staal

in mijn zak vind ik

geen geschikt materiaal

laten we dus een lied aanheffen

laat heel adb

zich nu overtreffen

en toen zei God met ferme stem

den diesel die krijgt

een koffie met crème

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
Marcel dat weet ik, hoe vaak ik niet al meis/meid gelezen heb tegen mij. Geeft niet hoor, vrouwen zijn sowieso aardiger ;)
Laat op man, hup je bed in.quote>

Waarom lijk jij zo op me? :)

Dit is mij ook honderden keren gebeurd op internet als ik een gebruikersnaam heb die niet zegt dat ik man ben. Vroeger vond ik dat erg en ging mijn mannelijke kant overcompenseren. Tegenwoordig ben ik wel tevreden met zoals ik ben, die vrouwelijke kant/zo overkomen hoort bij me en zou ik niet willen missen. Je vroeg gekscherend of ik straight was vorige week. Ik zou iets schrijven daarover en dat zou precies over dit punt gaan. Niet alleen het overkomen op anderen maar ook dat ik merk bij kleding en spullen kopen voor mijn huis, wat is de herenafdeling toch saai met al die grijze en zwarte jassen. Paars, rood roze zowel in mijn kleding als huis. En op mijn werk als een vis in het water terwijl ik heel vaak de enige man ben en het soort werk en de kwaliteiten die je er voor nodig hebt, typisch vrouwelijk....er is nog meer maar dan wordt het zo'n lang verhaal.

Eigenlijk pas een jaar en beter gezegd in versterkte mate sinds ik niet drink voel ik de behoefte om uiting te geven daaraan en bij mezelf te raden te gaan wie ik ben en hoe ik me wil uiten.

Filmpje dan maar, google vind het schokkerend voor jongeren wat schandalig is (je moet dus een account hebben om te kijken), tekst Toon Hermans clip van Matilde Santing. Laat zien wat ik mooi vind en lastig opschrijf.
Mathilde Santing - Appels Op De Tafelsprei
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...