Lytse Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Ik heb geen zin om te reageren. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 de leste..ik ga banken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: LytseIk heb geen zin om te reageren. Tot later.Lytse.quote> Is prima, Lytse. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Kan ik me voorstellen, Lytse. Laten we gewoon proberen de sfeer weer een beetje positief te maken, met z'n allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: LytseIk heb geen zin om te reageren. Tot later.Lytse.quote> dat kan en mag...evengoed een fijne avond...ik ben ook weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Oh VM..vreselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Oeps, bezoek! Tot straks misschien weer. Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 *proest* VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 En nu wel.... sloppel en wie weet tot binnen een week of twee of zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 want? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=ZRAr354usf8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Tja Lenneke, ik haal niks weg want wat ik zei meende ik. En het zou zo maar kunnen dat mr t vind dat dat soort van uitdagen zomaar mag en kan. Dat je zomaar zeg maar sterk genoeg moet zijn om dan te scrollen. en ik doe dat niet. soms wel maar nu niet dus een ban? zou kunnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Jammer zeg, ik heb net een pizza op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 lekker, jammer dat ik nu net weg ga... misschien wel beter...het komt er allemaal weer aan he?..hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Ik heb een heerlijke namiddag gehad. We zijn wezen wandelen met de patterdale terriër die we op het oog hadden, en we mogen haar morgen gaan halen. Ik was bang dat we niet goedgekeurd zouden worden als baasjes wegens te weinig ervaring, maar niet dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Len die kan ik niet klikken, dan blokkeerd de boel.... vertel em zo dan maar. ik probeer nog es 1 keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Ahaaaaaaaaaaaaa nu wel.... een van mijn al de tijd favorieten................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 ik eet nog snel een mini halve loempia met sambal dip en ook nog een chix als er die is en dan ga ik slapen. t is genoeg geweest. heb me tegen beter weten in weer al es laten meeslepen in een raar iets waar ik eigenlijk zelfs niks mee te maken heb. Maaaaaar heb wel weer ff leuke liekes gehoord, das ook al iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Hela Jen, ge treft me in een rare bui. ben er zelfs normaal niet zo laat. en als ik nu nog zou gedronken hebben maar zelfs dat niet speciaal. heb me laten opfokken door een of andere griet hier die zo af en toe hare kop laat zien en tja... Maar te gek... dat t zo mee viel met hond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 chix??...is iets van daar he? k'ben blij dat je niet verder bent gegaan... ( ken je wel een klein beetje) truste zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 hoe zouden jullie dat noemen.... is als fish sticks maar dan met kip.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeHela Jen,ge treft me in een rare bui.ben er zelfs normaal niet zo laat.en als ik nu nog zou gedronken hebben maar zelfs dat niet speciaal.heb me laten opfokken door een of andere griet hier die zo af en toe hare kop laat zien en tja...Maar te gek... dat t zo mee viel met hond...quote> en muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden