Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Sint bezocht het forum van aa de be hij dacht waarmee maak ik die mensen tevree met port of wijn op de korte termijn dat doen we niet, dat is niet fijn dan maar wat bloemen in een glas gezet dat bezorgt ze vast veel meer pret Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Mark, leuk gedicht, alleen voor je dochter "mannen en vrouwen" ...vervangen door "grote en kleine vrouwen" ? voelt ze zich wat groeien op die leeftijd denk ik Blah oet dit nie doen ook , maar toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 pff nog stom dubbele verichten, Jen ook een film over enge sint ooit gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Haha mee eens Diesel. heb het aangepast. eerst maar even een echte bak koffie die virtuele werkt nog niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Dedoeme toch, nog zo mijn best gedaan met mijn virtuele senseo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Nee ut blijft lucht he , maar wel goed bedoelde en het helpt sommige denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 he he he eindelijk een pot gevonden voor de :present::present: van Jendie klaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Jen , leuk dat ouwe nummer v.d. kreuners weer es te horen daarnet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 n ou ik toch nog ff proberen te pitten, hou jullie haaks he en fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Toen de sint onze Diesel bezocht dacht hij bij zichzelf oh mijn God, hulp verzocht we hebben hier nu een man van staal in mijn zak vind ik geen geschikt materiaal laten we dus een lied aanheffen laat heel adb zich nu overtreffen en toen zei God met ferme stem den diesel die krijgt een koffie met crème Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Oh zat ik net lekker te dichten seg. Nou terusten dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Haha mijn complimenten Jen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Geef toe, er schuilt een poeet in mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Mark is steeds vroeg wakker hoe krijgt hij dat toch voor de bakker hij staat ook alweer tijden droog ja ik schat hem werkelijk hoog de sint heeft voor hem in petto een lied met een beter libretto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Wil jij mijn gedichten niet doen Jen? haha Ik zit hier vals te spelen met een gedichten generator.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Proest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Nou ja een beetje van mij en een beetje van de generatot dan... Moet wel enigzins persoonlijk blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Zal even de tafel gaan dekken, koffie zetten en thee voor het nieuwe draadje, want daar word het alweer tijd voor. of ga jij hem openen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Yvonne verblijdt mij aan mijn stee iedere dag met koffie en thee vandaar vroeg ik braaf aan de sint wat kost het mij, zodat zij vindt een bloemetje van zwarte piet en heel veel geluk in 't verschiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ok Mark, ik en mijn dichtsels verhuizen mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Originally posted by: SmikkieMarcel dat weet ik, hoe vaak ik niet al meis/meid gelezen heb tegen mij. Geeft niet hoor, vrouwen zijn sowieso aardiger Laat op man, hup je bed in.quote> Waarom lijk jij zo op me? Dit is mij ook honderden keren gebeurd op internet als ik een gebruikersnaam heb die niet zegt dat ik man ben. Vroeger vond ik dat erg en ging mijn mannelijke kant overcompenseren. Tegenwoordig ben ik wel tevreden met zoals ik ben, die vrouwelijke kant/zo overkomen hoort bij me en zou ik niet willen missen. Je vroeg gekscherend of ik straight was vorige week. Ik zou iets schrijven daarover en dat zou precies over dit punt gaan. Niet alleen het overkomen op anderen maar ook dat ik merk bij kleding en spullen kopen voor mijn huis, wat is de herenafdeling toch saai met al die grijze en zwarte jassen. Paars, rood roze zowel in mijn kleding als huis. En op mijn werk als een vis in het water terwijl ik heel vaak de enige man ben en het soort werk en de kwaliteiten die je er voor nodig hebt, typisch vrouwelijk....er is nog meer maar dan wordt het zo'n lang verhaal. Eigenlijk pas een jaar en beter gezegd in versterkte mate sinds ik niet drink voel ik de behoefte om uiting te geven daaraan en bij mezelf te raden te gaan wie ik ben en hoe ik me wil uiten.Filmpje dan maar, google vind het schokkerend voor jongeren wat schandalig is (je moet dus een account hebben om te kijken), tekst Toon Hermans clip van Matilde Santing. Laat zien wat ik mooi vind en lastig opschrijf.Mathilde Santing - Appels Op De Tafelsprei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Wat bijzonder Erik, dankje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Ik zal mijn lampje ook weer ff uitdoen trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden