rosa45 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Welterusten lieve Lytse:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 "De helaasheid der dingen " is een Vlaamse film die ze momenteel uitzenden op Ned 2. Verfilming van een prachtige autobiografische roman over een jongen wiens vader alcoholist is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Where is my tribe? Ik denk dat we allemaal onze 'tribe' zoeken. Vandaar dit mooie citaat: "My tribe is in the heartbeat of all things" Geen hart onder de riem, maar een riem onder je hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Goed Bor, ik weet dus blijkbaar niet wat er speelt en ik ken de mensen niet. Hm maakt het drempeltje toch weer wat hoger om hier even binnen te vallen. Bor, ik heb ook geen hard feelings hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Is goed Bor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Het valt me op dat het boek milder is, en ook bij momenten hilarisch. Zouden buitenstaanders anders kijken dan de kinderen zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Bor, ik word zo verdrietig als ik je lees. Je hoeft niet te drinken om de ene keer schappelijk te zijn en de andere keer een bitch. Dat kan ook heel goed zonder. Dus kappen met drinken. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Jen, over welk boek heb je het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik denk dat je van alles mag en kan, bor. De vraag is of je wilt en hoeft. Ben je het jezelf nu niet ontzettend moeilijk aan het maken meiske? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Rosa, over "De helaasheid der dingen" van Dimitri Verhulst. De film speelt momenteel op Ned 2. In het boek hield ik veel meer van de vader, de film is harder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik ken dat boek niet. Is het een mooi boek? De film is om kwart over twaalf begonnen zie ik. Hoe gaat het met je Jen? Je werkt ook weer? (Ik lees niet zoveel meer op het forum wegens tijdgebrek). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik vind het een prachtig boek. Het is een autobiografische roman over een jongen wiens vader (en ooms) alcoholist zijn. Maar zoals gezegd, ik vind het boek veel milder dan de film. Dimitri Verhulst schrijft ook heel mooi, alleen omwille van de liefde voor de Nederlandse/Vlaamse taal kan je het al lezen. Ik werk nog niet, maar dat komt er wel aan. Verder gaat het wel. Mijn vader heeft deze week aangegeven dat hij niet denkt nog lang te leven, en dat voelt als een opluchting. Ik ben blij dat ik afscheid kan nemen, dat kon bij mijn moeder niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Pff zwaar Jen, je zegt dat het voelt als een opluchting, maar het zal toch moeilijk zijn, ik weet niet goed hoe te reageren. Sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Dank je, Rosa. Natuurlijk is het moeilijk, maar hem zien wegkwijnen vind ik nóg moeilijker. Ik kreeg deze week wel ineens een steek - echt fysiek voelbaar, gek is dat - bij het besef dat ik binnenkort ouderloos zal zijn. Dat voelt unheimlich. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Jen:heart: Ik ga nu afsluiten, het is al veel te laat voor mij. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Sloppel rosa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Sloppel, Jen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Maar nee Rosa, het gaat met mij. Echt. 't Is niet van vandaag op morgen... Slaap zacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 hey Jen.... sorry, ik weet niet wat ik moet zeggen. ik vind dit een moeilijk iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Lenie... mijn vader heeft er vrede mee, ik ook. Misschien had ik er beter niks van gezegd. 't Gaat echt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Maar wel lief van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 ben er bekend mee... weet wat je doormaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Music maestro... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik vond het een prachtfilm mooi in zn triestheid ook. sterkte Jen sloppel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden