Spring naar bijdragen

Vrijdag 30-11-2012

mark

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 497
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee, ik moet nog altijd de papieren voor de mutualiteit krijgen :( Ik hoop dat ik 17 december kan beginnen, anders wordt het januari. Lief begint al met sinterklaas, goed he? Ons leven gaat serieus veranderen. (Ja, ik zie het wel zitten denk ik).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo terug van feestje, dochter was erg moe dus mooi op tijd naar huis.

Voor diegene die het aan het einde van de middag heeft gelezen, ik maakt me vooraf zorgen over de setting. Achteraf valt het allemaal erg mee ik heb gezellig zitten keuvelen met mijn voormalige drinkebroeders, onder het genot van een paar sinasjes en twee koppen koffie.

De biertjes gingen aan tafel van hand tot hand, en ik heb ik niet aan meegedaan, ik heb nu een goed gevoel aan de avond over gehouden en ga zo lekker even op de bank hangen en meld me later nog even "droog" af.

Bedankt voor de mentale ondersteuning, ik had het even nodig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Vlaamsmeisje
En lief ook iet dat em zie zitten?
voor langer ook?

want (ma ja das miss nogal privee) wa voor contract hadde gij dan?
Toch nie ineens voor goe, benoeming, da kan toch bijna nie meer hier....quote>

Dat lees ik dan toch ineens een stukje moeilijker als normaal, terwijl ik het toch echt bij koffie en sinas heb gehouden.....:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook met de T blijft het dansen voor m'n ogen, ik probeer het gewoon eens met google translate:

van VM's naar Frans(Waals?)

" parce que (ma ja das manquer tout à fait privée) pour le contrat Hadde wa-vous?

Mais tout d'un coup pour les biens nca, rendez-vous, que peuvent encore presque nca plus, cliquez ici"

terug naar Nederlands levert onderstaande op:

omdat (mijn das ja mis volledig prive) voor het contract wa Hadde je?

Maar ineens voor goederen, neg afspraak die nog bijna neg meer, klik hier

dan is het wel duidelijk toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag toets gehad en die heb ik wel gehaald denk ik.

Daarna met mentor een goed gesprek gehad over dat gedoe met mijn opleiding. Ze gaf me iets aan nieuwe hoop en die pak ik ook aan ook. Zal lastig worden en ik ga geen vrienden maken maar als ik nu over me heen laat lopen hoe schofterig en onzorgvuldig de besluitvorming was dan geef ik het signaal dat het prima ik over mij heen te lopen, dat moet ik om mijn eigenwaarde niet willen! Verslagen van gesprekken opvragen en dan gaat mijn mentor me helpen. Ook zij vind gezien mijn instroom zomaar in het derde jaar dat ik meer ondersteuning nodig heb en verlening verdien. Moet ook precies opschrijven waar ik ondersteuning voor de praktijk nodig heb. Ze wil me veel intensiever begeleiden en dat gaat betekenen dat ik het druk krijg. En het betekent nog helemaal niet dat ik het gevecht ga winnen op mijn werk maar ik ga wel mijn uiterste best doen!

Na school vond ik dat ik wel een sauna in de sportschool verdient had en daarna een keer zonnebank. Net terug en gegeten en zat te slapen op de bank. Ga nu naar bed en kom me droog, bruin en voldaan afmelden.

Een liedje dan nog waar ik van de week hard om moest lachen.

http://www.youtube.com/watch?N...ZiKFLL6MI&feature=fvwp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dreaaaaaaaaaaaaaaaams Len....

Ma alee tusk is ook goe.

Tja wijnand das dialect he.

Ik ga in mijne bedde kruipen.

T is genoeg geweest zo.

ma wel cool jen, zo in ene nen onbepaalde!

En t lief, zal ook wel goe komen he..

kijk es , ge wordt nog een normaal gezinneke... hihi

alee sloppel.

en tot morgen of anders tja....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...