Spring naar bijdragen

Vrijdag 30-11-2012


mark

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 497
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Helemaal niets doen Wervel, want dat lukt toch niet zeker als Krekel gedronken heeft. Dan is ze gewoon niet te bereiken. Probeer zelf nu rustig te blijven dat is nu voor jou het belangrijkste, echt. Daarmee ben je niet egoïstisch. Krekel weet de weg naar het forum toe en zal als ze er klaar voor is, weer komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb later op de ochtend al besloten er niet heen te gaan Wervelwind

als een drinker wil drinken kan ik diegene niet tegenhouden

is ook niet mijn taak, hoe rot ik het ook voor haar vindt

en voor mezelf zeker niet goed merk ik

trek het me teveel aan

dus mailen doe ik wel maar eerst mezelf hierbij in acht nemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Sha natuurlijk we willen allemaal helpen maar soms, (hoe stom dit ook klinkt) moet iemand heel diep gaan om te proberen te stoppen. Als wij haar nu helpen bereikt ze dat punt niet. Ze moet dit zelf voelen. Echt mensen. Laat haar gaan en hopen dat ze zelf weer probeert om te stoppen.

Van de andere kant vind ik het zo fijn te zien dat we betrokken zijn bij iemand waar het even niet mee lukt.:heart: Jullie zijn kanjers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegelijkertijd herinner ik me momenten waarop ik dronk en dacht "kon ik nu maar ergens heen"... Ik bedoel, als je een gat in je hoofd valt, ga je naar de eerste hulp. Als je aan het drinken bent en wilt stoppen maar je weet niet hoe, waar ga je dan heen? Je moet dan wel hulp willen aanvaarden natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt er een hulpdienst op afsturen, maar dan moet er meer aan de hand zijn dan dat iemand drinkt.

Anders krijg je zelf nog de rekening.

Ik snap de gevoelens van onmacht en willen ingrijpen wel, vooral als je iemand beter kent.

Op een forum als dit gebeuren deze dingen.

Daar valt weinig aan te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...