mark Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Koffie en thee staat klaar! Tafel is gedekt valt u maar aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Dat hoef je geen twee keer te zeggen Mark. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Doe ik ook niet haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Goeiemorgen A3. Klaar voor het weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Morge A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Octavia, ne gelukkige verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Even de hond uitlaten brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Yep, in principe moet het metrum natuurlijk ook lopen. Zelfs bij dichtvormen zonder rijm, blijft dat belangrijk. Vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Maar een beetje klooien is ook leuk soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 In België bestaat de gewoonte niet, misschien tijd om het in te voeren, lijkt me wel plezant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Hahaha. Ik vond mijn dichtsels wel liever van opzet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Goedemorgen allen, Het was weer feest bij de buren:huh:, ben geneigd om lekker vroeg de boven verdieping hier, te gaan poetsen, met de bladblazer in de tuin aan de slag te gaan, tegen dochterlief zeggen dat de muziek heel hard mag, etc..: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Nee daar heb ik geen last van, en ja dat maakt veel uit. Ik zit me nu af te vragen of ik last heb van mijn katholieke opvoeding. Een oudere generatie Vlamingen vermeldt dat wel eens, maar zelf weet ik het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Oei kameleon, nog steeds dat anonieme briefje niet in de bus gedropt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Kameleon, voor wat het waard is: mijn vorige buurvrouw had veel last van lawaai van mijn man en mij (andersoortig dan bij jou, haha, maar dat doet er nu niet toe). Ze heeft uiteindelijk een brief in de bus gestoken. Wij hebben haar dat totaal niet kwalijk genomen, maar zaten ermee verveeld dat ze het niet eerder gezegd had, want we wisten het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Jen, ik zal eerdaags met hun gaan babbelen, ik ga eerst eens vragen of hun last hebben van ons, dan heb ik een ingang en kom ik niet gelijk geïrriteerd over. Lijkt mij wel zo verstandig, het is niet handig om vanuit emotie te reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Goedemorgen luitjes. Lekker uitgeslapen hier en inmiddels wordt het al licht. Lekker die gedekte tafel Mark, ik ga maar wel even verse koffie en thee zetten, denk dat wat er nog in de pot zit niet echt lekker meer is? Jen, heb je nou de hele nacht doorgehaald, of was je zo vroeg op? Heb niet de hele draad van gisteren teruggelezen namelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Jij ook een goedemorgen Sofie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Goeiemorgen luitjes. Ik kom jullie allemaal een hele fijne, droge dag wensen. Heb t goed met elkaar op t forum en thuis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Good murning Witte, wat ben jij vroeg voor jouw doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 ach Yvonne, wat telt is dat ik nuchter ben. - zei ze defensief - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Jij ook een goede morgen Apple.. Ik heb even iets gemist: je bent niet thuis, maar waar dan wel. En je bent ziek geweest??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Originally posted by: Jenach Yvonne, wat telt is dat ik nuchter ben. - zei ze defensief -quote> Oh Jen, maar het is ook geen kritiek hoor meis, meer de verbazing dat je dat vol kunt houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Heul veul te vroeg idd voor mij doen Yvonne en dat op een vrije dag. Heb je een klein beetje medelijden met me alsjeblieft???? Ok ok hoeft niet hoor, ik ga zo een dagje amsterdam en das altijd leuk. Goeie aanpak trouwens Kameleon. Aardig beginnen aan het gesprek met je buren ipv gelijk in de steigers te klimmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden