Jen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Ik wens zowel Krekel als Apple heel veel sterkte. Mensen zeggen soms veel wat ze eigenlijk niet menen. Lytse, dank je. Het nieuwe hondje ligt nu samen met mij op de zetel, 't is een schatje! We moeten alleen uitkijken omdat ze jaloers schijnt te zijn op onze oude rakker (wij hadden het omgekeerde verwacht, maar hij is heel rustig: ze mag zelfs uit zijn etensbak eten). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 @ Sowhat: Apple heeft heel veel pijn en is daarom opgenomen, gevolg van haar medische conditie. Ze heeft gepost dat ze het vreselijk vond dat ze er op dat moment niet voor Krekel kon zijn. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 @ Jen: wat goed dat je oudje niet jaloers is. Ik denk omdat die andere nog echt een puppy is. Als deze het te gek maakt, zal je oudje hem/haar vast wel even op zijn plaats zetten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Drie op een rij. Ik ga "opslomen" zoals Emmaroos zou zeggen. Waar is ze eigenlijk. Lang niets gehoord! Straks Raymann en dan naar bed. Ik heb het alweer droog gehouden en morgen ga ik me wegen Jan, voor de kilokiller (). Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Dat zou fijn zijn, Lytse Ik ga nu even nog een rondje doen met de twee rakkers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Dat klinkt bijna autistisch Johan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 In de benen Jen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Hallo allemaal Ik vind het bijna gênant om me droog af te melden terwijl anderen bijna in de goot liggen. Krekel ik ken je situatie niet maar ik wil je smeken om de drank te laten staan Apple van harte beterschap Allemaal veel wijsheid kracht en doorzettingsvermogen toegewenst Liefs truitje Lytse even een knuffel voor je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 blijf er toch maar trots op Trui:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 *Ongepast gebleken* En 'k neem nog een glas Jus d'Orange voor de avond. M'n vit. C gehalte moet flink omhoog. En dan ga 'k ook m'n lectus induiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Ik ben het al helemaal verleerd dat ik ook mag reageren. Krekel, sterkte! Apple, Beterschap! Ik heb me vandaag niet gemeld op het dagpact, want ik kwam vanmiddag pas binnenzetten, maar ik heb het droog gehouden. Welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Was totaal niet slecht bedoeld, Johan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Toppie Madeleine!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Slaap lekker, Akelei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Lief Truitje, Heel blij dat je je droog afmeld! Ik heb alweer tranen in mijn ogen want heb net een eerlijke mail gestuurd aan een Nederlandse vriendin die hier een uurtje vandaan woont. Vanwege omstandigheden zien we elkaar weinig maar we voelen een hechte band. Ik had haar al eens iets verteld maar nu voluit. Haar reactie was zo ontzettend lief en ondersteunend! Voor wat betreft de mensen om me heen kan ik alleen maar zeggen dat ik een heel gelukkig mens ben. Nu "alleen nog" aan mezelf werken... waarom is dat toch zo moeilijk? Zucht. Maar ik ga toch met een blij hart naar bed. En dat wens ik jullie ook allemaal toe. Ik meld me nuchter af. Dikke knuffel voor alle medestrijders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Johan W, Van waar toch die neiging tot schoppen naar iedereen? Houd het lekker bij jezelf, dat is al moeilijk genoeg. Ik wens je een goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Originally posted by: Johan WIk moet eerlijk zeggen dat ik schoon genoeg heb van jou Gunn.quote> Hé hé hé. Accusaties, prima. Maar wel beargumenteerd graag. Als 't om m'n laatste opmerking gaat, dat was luchtig bedoelt hoor. 'k wil juist dat de lucht tussen ons opklaart, verdulleme! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Pff Johan, ik hoop niet dat mijn ondoordachte opmerking daar iets mee te maken had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Als ik jou was zou ik mijn onderschrift maar eens veranderen. Van "zachtjes meedeinen" merk ik niks. Hard schoppen is wat ik zie. Vind ik niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Misschien ben je gewoon niet zo tevreden met jezelf? En schop je dat van je af? Hoe dan ook, ontzettend misplaatst op een forum waar mensen elkaar proberen te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 werd wel gezien en gelezen Smik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 je hebt toevallig niet de Sint-horror gezien gisteren? van Dick Maas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Hé Smik, goedenavond/nacht. Fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Als ik voor een ban ga, dan doe ik het. Ik kan het gedrag van Johan W. niet meer verdragen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Heb je gedronken jongen? Voel je je alleen? Ik snap echt niet waar je mee bezig bent, Johan W. Als je schoon genoeg hebt van ons, vertrek dan altsjeblieft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden