MM Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Tot later mensen. Moet mijn jongste nog naar school doen... En dan weer hard aan het werk! Mondwater, Gwen?! Jakkes! Maar je gaat goed! Je bent een voorbeeld voor me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ga even de meiden helpen. Meld me zo weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Voor jou altijd Aak, dat weet je. Wat betreft Krekel MM, heb dus niet goed genoeg gelezen, had het idee dat ze inmiddels wel nuchter zou zijn, vandaar dat ik er even over begon. Verder hoop ik inderdaad dat ze hulp gaat zoeken, want wat moet ze zich ellendig voelen zo. Mark, inderdaad afwachten, open staan voor wat gaat komen, en dan zie je wel hoe en wat. Ik neem overigens mijn petje af voor de manier waarop jij je de afgelopen weken staande houdt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Spike overigens ook hoi en doei... lekker eten en een mooie dag voor je hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 het sneeuwt hier! dat wordt te voet naar het werk, waar ik al bijna moest zijn! fijne dag allen! mondwater wat een wereld van verschil nu, he lieve Gwen? ben jaloers op Jen en Mark: slapen met een geurig hondje, zalig!! Krekeltje, vertel maar wat je plannen zijn voor vandaag en morgen. Plannetjes maken zijn zo belangrijk. Bon, ik glij buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ook goeiemorgen Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Hoi en doei dan maar Lavendel... Sneeuw, getver.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Was je vergeten, Mark. Sorry! Ik wens je alle goeds en sluit me aan mij Yvonne: chapeau! Yvonne, ik weet het niet zeker maar het lijkt me zo dat ze niet nuchter is... Dat praat natuurlijk niets goed, maar verklaart wel een hoop. Sterkte voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Werk ze, Lavendel! En voorzichtig naar je werk glibberen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Morgu Sowhat, hier is het droog en 1 graad boven 0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ja Aak, hetzelfde verhaal hier. Heel moeilijk om los te laten en goed te kunnen slapen. Vanmiddag maar even een powernapje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Das hartstikke goed Aak, regelmaat, echt. En dat gaat je lukken ook, wedden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ik ben blij dat ik net pas 'gisteravond' heb gelezen, dan lukt het op je handen zitten net ff wat makkelijker, want ook met gewiste berichten word je niet blij tijdens het lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ajuu Spike, maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Mondwater drinken. In een hotelkamer zonder minibar met "de shakes". Naar die living hell ga ik nooit meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Lieve Spike, Helemaal alleen sta je niet. Het doet me goed je hier zo positief te lezen. Voor wat het waard is, ik ben er voor je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Moggel Vonnie. Sneeuwt het bij jou al? Ik hoop dat het niet allemaal deze kant op komt, heb dadelijk dienst. Vind het nooit zo prettig als het glad is of sneeuwt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Spike, you're right! We maken er een goede, heldere december van. Fijne dag vandaag, om te beginnen. Veel kracht bij je -iater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Dat is ook heel moeilijk Aak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Mijn idee, gewoon smeren, maar wel met roomboter, jammie. Goed idee dat douchen, ga ik ook doen. En dan aan de slag. Zat te doen voor ik naar mijn werk ga straks. Bol, we hebben hier nog geen sneeuw gehad. Wel vorst, maar ook nog geen gladheid voor zover ik weet. Maar de winter komt er dus wel degelijk weer aan. Pffff, nog een paar maandjes.... dan komt het voorjaar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: Sofie Originally posted by: gwenMondwater drinken.In een hotelkamer zonder minibar met "de shakes".Naar die living hell ga ik nooit meer.quote> Idd!quote> Ik kan me daar echt niks, maar dan ook helemaal niks bij voorstellen... Moet vreselijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Altijd baas boven baas, he:-) Mijn partner had een oom die in tijden van hoge nood parfum dronk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Maar wat ik dan zo rot vind Akkie is dat mensen zich schuldig gaan voelen als ze Krekel niet kunnen helpen. Dat is zo jammer. Krekel moet zelf ook kunnen. Ik heb het volste vertrouwen dat ze het weer gaat proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: YvonneMaar de winter komt er dus wel degelijk weer aan. Pffff, nog een paar maandjes.... dan komt het voorjaar weer quote> Kijk, dat is nog eens een positieve instelling.Parfum MM? Dat zal de tandarts lekker gevonden hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden