gwen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Goeiemorruge Mark, Ik ga maar ens een grote pot zetten. Verkeerd, dat dan weer wel. Ben je er een beetje klaar voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Hoi Von, doeg Igie, doeg AR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Goeiemorgen mensen. Algehele rust hier. Lief slaapt nog, en honden ook. Zalig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ja gwen, nog twee dagen, kom maar op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Mark, zo fantastisch dat je die ellendige detox niet meer mee hoeft te maken. Je hebt je muziek, leesvoer, kleding en drop gepakt? Goeie vooruitzichten voor je, dag per dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Laatste twee dagen op het forum dus voorlopig Mark? Of kun je ook van daar vandaan contact houden met hier?? Zat net even een stuk van gisteren te lezen. Krekel... je bent nu niet meer online, maar er wordt duidelijk aangegeven dat Appel in het ziekenhuis zou liggen.. lijkt me reden genoeg om je mobiel even op uit te zetten toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Yes, 10ebooks van king van de kids grote zak drop in mijn schoen gehad en 5gb aan muziek. Straks even naar sneek voor wat scheer en douche spul, maggeen alcohol in zitten namenlijk.. nog wat vergeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Zag dat ook Madeleine weer terug is... das mooi. En nu is VM weer met haar koffertje op pad gestuurd, tssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Nee yvon, mag daar enkel voor regelzaken op internet. Maar ik ga wat pennen met forum bezoekers, die houden jullie vast wel op de hoogt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Een hele goede morgen allemaal! DAGPACT Albert Lytse Wijnand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: markYes, 10ebooks van king van de kids grote zak drop in mijn schoen gehad en 5gb aan muziek. Straks even naar sneek voor wat scheer en douche spul, maggeen alcohol in zitten namenlijk.. nog wat vergeten?quote> Hihi... zijn ze bang dat je je zou gaan vergrijpen aan de deodorant Mark? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 appel ik denk dat ik jou geschreven heb die voor mn zus bedoeld waren wat vind ik dat erg dat misverstand mijn zus heeft me ontzettend veel pijn gedaan door haar haar kinderen aan me te ontzeggen ik heb dat van me afgeschreven en waaarschijnlijk naar jou toegestuurd dat spijt me dan heeel erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 dat zou mooi zijn Mark. Weet je overigens ook al hoe lang die opname gaat duren? Je zult het vast al wel hebben verteld, maar dat ben ik dan weer even kwijt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Check dubbelcheck, Mark. Klinkt goed. Bij mij hebben ze idd indertijd mijn cremetje en spray ingenomen. Alsof je dat gaat drinken. Ach,ik snap het wel. Echt top dat je een nieuw, nuchter vrolijk leven instapt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Eerste trajekt is drie weken. Krekel, pas dan even je andere berichten aan om een ban te voorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Dubbel post solly. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Krekel, inderdaad in ieder geval je berichten aanpassen. Ennu... zoals je je vanmorgen opstelde is ook niet echt vriendelijk te noemen richting forum vind ik eigenlijk. Je geeft aan hier niet meer te willen komen..... je hebt dagen niets van je laten horen, veel mensen hebben aangegeven zich zorgen over je te maken... maar je fietst daar wel erg makkelijk aan voorbij heb ik het gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 En is het dan zeker dat er een vervolgtraject komt om hangt dat af van hoe het eerste traject is verlopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 A3, goeie leestip. Als ik me iets steviger voel ga ik em graag lezen. Ik ben dol op alcoholistenverhalen die weer een tikkie erger zijn dan mijn verhaal. Ik heb trouwens wel ens mondwater gedronken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Niet dat ik daar trots op ben. Integendeel. Hoe wanhopig kun je zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Goede morgen Aakie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Hoi Aak, hoi Spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Goeiemorgen lieve allemaal, Niet te hard over Krekel oordelen, ze is zichzelf niet want heeft een alcoholpercentage in zich dat we liever niet willen weten... Als ze weer nuchter is moet ze natuurlijk wel inzien wat ze gedaan heeft. Ik hoop zo dat ze hulp zoekt! Ik ga deze week in met hernieuwde hoop. Merk steeds dat er zoveel mensen om me heen zijn die van me houden. Daar put ik veel kracht uit. En nu het "gewoon" zelf doen he?! Vandaag verander ik weer van huis. Kids naar school. Rugzakje pakken en weer doorbijten. Mijn oudste van 13 is ongerust over zijn rapportcijfers en kwam vanochtend bij me in bed liggen voor een knuffel. Heerlijk dat hij dat nog doet! Eigenlijk ben ik een gelukkig mens. Nu alleen nog leren een beetje meer van mezelf te houden (makkelijk toch:-) en dan komt het allemaal goed. Fijne dag alllemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ligt eraan wat er alemaal boven water komt yvon. Als ze daar van mening zijn dat ik het verder zelf afkan ben ik met drie weken klaar. Ik leg mijn lot in hun handen en zie wel wat ze beslissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Fijn om je zo constructief te lezen, Spike! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden