truitje Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Welterusten allemaal Ik meld me droog af. Wel veel te veel pinda.'s gegeten Misschien is daar ook een forum voor. Haha Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Oeh, Pinda's. Nu heb ik ook nog eens zin in pinda's Welterusten Truitje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Hei AR!!! Jaaaaa, lang geleden , hé!!! Met mij gaat het goed, droog sedert 6 maanden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: Johan WHoi opnaarherstel. Je kunt die man gewoon inlichten. Als ik dat zo lees heb je geen slecht uitgangspunt. Het enigste is: zorg dat je niet je te buiten gaat aan drank.quote> Ja maar niemand zit te wachten op een onbetrouwbare alcoholist. En als er zoiets van komt van: nog 1x en je ligt eruit. Tja dan wordt de druk nog groter, en de schaamte nog groter mocht het weer mis gaan.Ik merk wel dat ik veel te veel bezig ben met het gegeven dat het in de toekomst toch wel weer mis zal gaan. Deze keer gaat het wel goed! 1002 keer is scheepsrecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Houen zo Knuf. Per dag bekijken en je zit zo weer op een jaar;) Leuk dat ik je nog even zag. maar nu ga `k naar bed. tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Natuurlijk leer je van je fouten Herstel, anders kon je de weg naar het forum ook niet vinden. Je bent gemotiveerd om te stoppen. Het is alleen nog de kunst om de juiste weg in te slaan en daar kun je soms een keer struikelen, maar als je weer opstaat en door gaat kom je uiteindelijk daar waar je wezen moet en daar kan iedereen je hier mee helpen. Mensen ik sluit weer af voor vandaag. Slaap lekker allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: bolletjeNatuurlijk leer je van je fouten Herstel, anders kon je de weg naar het forum ook niet vinden. Je bent gemotiveerd om te stoppen. Het is alleen nog de kunst om de juiste weg in te slaan en daar kun je soms een keer struikelen, maar als je weer opstaat en door gaat kom je uiteindelijk daar waar je wezen moet en daar kan iedereen je hier mee helpen.Mensen ik sluit weer af voor vandaag. Slaap lekker allemaal en tot morgen weer.quote> Bedankt voor deze mooie woorden! Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Slaapwel AR!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ben je nu alco de baas, AR?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Hoi allemaal, Ik ben knuffie, al zo'n kleine 7 jaar hier op het forum met vallen en opstaan... Na een lange goeie periode toch een terugval gehad door omstandigheden die achteraf gezien toch weer smoezen waren, begrijp je? Nu al weer 6 maanden droog en vol kracht om verder te gaan!! Groetjes aan allen die ik niet ken!! En ook aan allen die mij (her)kennen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: knuffieHoi allemaal,Ik ben knuffie, al zo'n kleine 7 jaar hier op het forum met vallen en opstaan...Na een lange goeie periode toch een terugval gehad door omstandigheden die achteraf gezien toch weer smoezen waren, begrijp je?Nu al weer 6 maanden droog en vol kracht om verder te gaan!!Groetjes aan allen die ik niet ken!! En ook aan allen die mij (her)kennen!!quote> Ja je gaat het op een gegeven moment voor jezelf goedpraten. Ah ik heb een project af -> zuipuh!Ja maar NU heb ik zoveel pijn -> zuipuh!Ik heb toch alles gedaan wat ik moest vandaag? -> zuipuh!totdat na een maand of wat je hele omgeving is afgehaakt, je zwaar achterloopt in de administratie en zowat ontslagen bent.Rotspul blegh, vandaag alcoholvrij. Morgen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Knuffie, Who the hell is Knuffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: SmikkieWelkom terug Knuffie, die 6 maanden neemt niemand je af, doorzetten nu!Blijf het wel een rottige verslaving vinden. Alsof ik mn hele leven ermee bezig moet blijven zijn. Dat maakt het zo zwaar beladen. Dat doe ik ws zelf.Wil een gewoon normaal mens zijn. Hebben maar te dealen met zoals het is, tis niet anders. Was ik maar verslaafd geweest aan stuifmeel bv.quote> Een stuifmeelverslaving is ook een heftige, wat moet iedereen wel niet denken als je elke dag met zo'n poederneus op je werk verschijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Hoi Opnaarherstel; Het 'drinken' bij mij was van die aard dat ik niet kon stoppen als ik begon! Ik dronk niks of ik dronk téveel! Maar na mijn eerste stop van een klein jaar dacht ik om weer 'normaal' te kunnen drinken. Dat was ook zo in het begin maar na een tijd werd het weer meer en meer tot ik weer hoger zat dan mijn vorige limiet! Ik dronk nooit tot ik compleet zat was en omviek ofzo maar de limiet tot ik zo zou zijn werd steeds meer en meer.... Mijn pa was/is alcoholist, nu al 8 jaar sober en ik wou nooit zo worden. Maar toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Hei, Soothe!!!!!!!! Long time no see!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Zoals je zegt smikke!! Die 6 maanden neemt niemand me af!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Hoi Lief Knuffie, Ik vind het echt megagoed. Wat een superstar 6 maanden. Had ik echt nooit gedacht. Had je al opgegeven. Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: knuffieHoi Opnaarherstel;Het 'drinken' bij mij was van die aard dat ik niet kon stoppen als ik begon!Ik dronk niks of ik dronk téveel!Maar na mijn eerste stop van een klein jaar dacht ik om weer 'normaal' te kunnen drinken. Dat was ook zo in het begin maar na een tijd werd het weer meer en meer tot ik weer hoger zat dan mijn vorige limiet!Ik dronk nooit tot ik compleet zat was en omviek ofzo maar de limiet tot ik zo zou zijn werd steeds meer en meer....Mijn pa was/is alcoholist, nu al 8 jaar sober en ik wou nooit zo worden. Maar toch...quote> Ja daar heb ik ook zeker last van. 1 bier is niet genoeg, nee dan moeten het er 10 zijn. Ik begon ook weer rustig inderdaad, dus 2 biertjes en toen 2biertjes en een klein flesje wijn. Totdat er weer weekenden zijn waar ik het met een fles wijn en een half krat bier klaarspeel. Blegh, mijn pa heeft ook wel iets van alcoholisme. Als hij drinkt drinkt hij snel en meer dan ik. Alleen deze man heeft discipline. Als zijn fles op is, gaat hij naar bed. Ik drink dan die andere fles die ik bij wijze voor volgende week in huis had gehaald er gewoon bij op. Ohne ende... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Soothe, Ik had mezelf al opgegeven... Je weet wel.. door alle dingen die vroeger gebeurd zijn! Maar, toch is het me gelukt!! Enne, mijn kinderen zijn nog steeds 'normaal' en blij met hun mama!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Opnaarherstel; Ik heb wel een einde.. als ik voel dat het begint te draaien dan eet ik iets én stop ik met alco.. het probleem is wel dat het steeds langer duurt voor het begint te 'draaien', begrijp je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Helemaal op eigen kracht Knuffie of had je begeleiding of iets dergelijks. Sta echt paf. Nu vasthouden hoor. Groet en het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Zeg soothe, ben jij nog steeds samen met anna?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: knuffieOpnaarherstel;Ik heb wel een einde.. als ik voel dat het begint te draaien dan eet ik iets én stop ik met alco.. het probleem is wel dat het steeds langer duurt voor het begint te 'draaien', begrijp je??quote> Ah zo ja ik begrijp je. Er treed gewenning op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Soothe, Helemaal op eigen kracht maar wel na een zelfmoordpoging... Pfff... Wakker geworden op intensieve zorgen na 3 dagen en een bloedalco van amai!! Daarna beseft dat ik moest veranderen, vooral voor mijn man en kinderen. Na paar keer zonder en dan weer mét alco, uiteindelijk toch gesl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Yep Knuffie. Ze zal blij zijn dit te vernemen. Ook zij had je opgegeven. Grapje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden