Gast A3 Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 goede morgen A3 en de rest van de frummels die nog wakker moeten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 goeiemorgen ik kom hier afscheid nemen wat appel me heeft geflikt wens ik niet nog een keer mee te maken geen zin meer in wat ontzettend agressief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Lieve Krekel, Ik heb het je al gemaild maar wacht nu eens eerst Apple haar kant af voor je oordeelt meis! Denk dat je nu niet helemaal helder kunt denken door alle drank die erin is gegaan Krekel. Misschien even naast je neerleggen nu en eerst jezelf helpen. Apple is er nu ook niet en kan je geen antwoord geven dus wacht Apple eerst zelf even af. (letter) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Goedemorgen lieve mensen, Vandaag heb ik een logistiek probleem,de surprise van mijn dochter is zo groot geworden dat het niet in mijn auto past:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Goedemorgen overigens ook A3 en Iggy en natuurlijk de anderen die nog gaan komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Dan heb je inderdaad een probleem nu Kameleon vastbinden op het dak?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ga straks de buren vragen, die hebben een grotere auto en anders bel ik de directeur van de school die heeft een nog grotere auto. Het zou toch wat zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Goeie dag gewenst mensen hier aankleden en zo te werk zoefffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Geweldig Kameleon! Wat is het eigenlijk geworden voor surprise? (ik lees het straks nog wel even) doeiwoei (op z'n Draak's gezegd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Veel werkpleziier Sha:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Goedemorgen lieve mensen, De donkere dagen voor Sinterklaas... Oei, dat was een kort nachtje. Kameleon, hihi, je hebt je best gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 kameo ik zou de directeur bellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Werk ze Sha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ze heeft een huis gebouwd met een tuintje ervoor. Ziet er mooi uit, zal straks wel even een foto plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Haha Igor, ja en dan zeggen, het kind komt niet met het huis door de voordeur, daar zeg ik wat, hoop dat dat lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 krekel stel dat je apple wel had kunnen bereiken, had ze je dan kunnen helpen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Heerlijk Kameleon, de leefijd van je dochter, dat ze zo kan genieten van deze tijd. (jij ook!) Het geheimzinnige knutselen, zwoegen op gedichten, snoepen tot je er misselijk van wordt en proberen uit te vogelen "wie jou heeft" op school. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ben zo blij Gwen, dat ze kan genieten en heerlijk zorgeloos kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Morge, Ook ik ben weer uit mijn bed gevallen :-) Heerlijk geslapen met een spinnende zwerver aan mijn zijde :-) Nu eerst maar even koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 de plicht roept fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Goedemorgen luitjes, Heerlijk geslapen en nu eerst een bakje thee en even een beetje bijlezen. Gisteren knalde binnen een minuut mijn internet er uit, geen idee hoe het kwam, maar pas na het ontkoppelen van de router, de kabel en het terugzetten naar een eerder herstelpunt EN het opnieuw verbinding maken met het netwerk kon ik weer het internet op... en ja, toen stond de visite al voor de deur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Werk ze Igor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden