gwen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Buona sera lieve frummers, Sieraad, een maand. Feli's. Mooi beeld, die glaasjes. Wat een gedoe, als je dat allemaal zou moeten drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Voor de laatste maaltijd, niet mijn schuld hoor, normaal eet ik onder GTST, maar het is hier gewoon fijn om te zijn, nog even iets over mijn reis, aangezien er naar gevraagd werd. Stel je voor, je komt na 8 dagen in de woestijn terug op het "resort" in de oase, blijkt er de hele dag een filmploeg van Nile TV te zijn geweest. Ze stonden nu boven op een, waarschijnlijk, uitgedoofde vulkaan bij een engelkse ruïne uit de 2e WO en hadden gevraagd of er een gast mss daar een uitnodigend promotie woord over Egypte wilde spreken. Mijn vriendin en ik waren de enige gasten. De zoon v.d. eigenaresse, die dus ook mee was op de reis, vroeg het aan ons. Mijn vriendin was heel stellig in haar "nee" , maar ik kan het niet laten om mensen en desnoods een heel land te helpen, dus met badslippers aan en verzand haar was er direct voor in. De eigenaresse zei dat ik dat niet kon klimmen, maar de chauffeur zei dat hij zo ver mogelijk naar boven zou rijden en ik het dan wel zou redden. Zoon ging ook mee. Mijn hemel dat was een staaltje van rijden!! Het laatste stuk was voor mij naar de top v.d. Himalaya!! Op die badslippers. Maar de mannen gaven me elk een hand en hijgend, want de peuken kosten daar maar een fleuri en behalve de chauffeur met astma rookte iedereen flink. Ik rook dan juist minder, maar genoeg. Stond een crew van zo'n 10 mannen, er was haast bij, want de zon ging onder. Vraag: wat ziet u hier? Tja....weet ik veel, kom hier net. Niet hardop natuurlijk. Kon echt heel ver kijken. Dan moest ik zus staan en dan zo, dus uiteindelijk vroeg ik ze me gewoon bij de schouders te pakken en mneer te zetten zoals ze wilden. Intussen had ik mijn riedeltje al klaar: Niet ver, niet duur, aardige mensen, mooi weer, veilig, want controles onderweg en zo veel meer dan strand en tempels e.d. Zeg nou zelf, als ik aan de drank was geweest, had ik dit toch niet kunnen/willen doen? We vonden het wel vreemd dat als je Egypte wilt promoten, je dat op national TV doet. Maar ze zullen wel proberen het aan reisprogramma's te verkopen. Na de fotosesssie werd mijn email adres opgeschreven. De terugklim was nog moeilijker, maar de chauffeur hakte met zijn sandaal steeds een trede voor me en ik vertrouwde hem volledig/ 's Avonds kwamen ze nog naar de bedoeïne tent op het resort om de "couleur local" te proeven. Er waren een goede zanger en muzikanten (tabla), maar het leek nergens op. Wij vrouwen konden niet dansen met die pakken uit de hoofdstad erbij en zelf wilden ze ook niet. Toen ze eindelijk vertrokken sprong iedereen overeind en werd het toch nog gezellig. Tja, dat zijn van die gekke dingen die je mee maakt als je buiten de gebaande paden treedt. Op dit forum zitten veel van die mensen. Mss zouden we dit beter kunnen doen dan het in de drank te zoeken. Geld is dan ook geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Hoi Igor! Hoe gaat ie? MM, kinders met pa naar Italië? Ben je weer een beetje opgeknapt? Neem lekker tijd voor jezelf, doe ik ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Lidia, je bent nogal van de betreden paden afgeweken! Wat een mooi reisverhaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 dat was zwarte piet. hier gaat ie wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Originally posted by: MMIk wilde het ook helemaal niet op jou persoonlijk betrekken quote> +1 ook mijn reactie was niet persoonlijk maar over alcohol en de werking op blessures. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Originally posted by: SmikkieSorry MM dacht dat je een stopper was, voor mij wel lastig soms het verschil te weten en te zien hier. De uitglijder voor een stopper of minderaar lijkt me wel van wezenlijk verschil dan.quote> Lieve Smikkie,IK BEN EEN STOPPER!!!!!Maar het blijkt dat ik niet had begrepen dat Lidia dat neit was.Sorry voor het misverstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Originally posted by: SmikkieSorry MM dacht dat je een stopper was, voor mij wel lastig soms het verschil te weten en te zien hier. De uitglijder voor een stopper of minderaar lijkt me wel van wezenlijk verschil dan.quote> Ik had gecopieerd en geplakt ipv te quoten... misschien vandaar het misverstand.Nogmaals IK BEN EEN STOPPER!!!!!!! (Sorry voor het schreeuwen:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Hahaha, MM Wat was je nou ook weer? sorry, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Beste frommers Sorry maar ik wil even voor mezelf juichen!! Voor het eerst sinds jaren Sint gevierd zonder alcohol!!!! Pepernoten en chocola ge (vr) eten maar GEEN WIJN Owat is dat fijn Ik hoop dat jullie ook zo gelukkig zijn Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ik ben een alcoholist, daarom is drinken geen optie voor me. Minderen wordt snel meerderen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Goed, beste vrienden, ik hoop dat ik jullie, als dat nodig was, even van drankgedachten heb afgehouden:D, ga anders ook eens naar de kurkdroge woestijn. Kan me niet herinneren op 1 avond zoveel geschreven te hebben, maar dat kon nu geloof ik, ook wel. Geheimpje: ik schrijf graag, maar ben vaak te lui. MM houd vol, ik heb de grootste bewondering voor stoppers en vele minderaars worden na veel vallen en opstaan toch stopper. Nog 1 vraag: waar is Travel? En een ieder een zeer goede nachtrust toegewenst, dat maakt je zoveel sterker en sterkte is wat je nbodig hebt in het (eeuwig lijkende) gevecht tegen de zgn. koning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Originally posted by: gwenHahaha, MMWat was je nou ook weer?sorry, hihiquote> EEN STOOOOOOOPPPPPPEEEEER!!!!!!!!!!Kan niet anders, nooit meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Lieve Truitje, Ik ben heel gelukkig samen met jou. Nuchter is àlles leuker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Hier geen sint, maar wel zonder wijn. Ook goed. Blij voor je, Truitje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 MMetje, ik doe gewoon heel stopperig samen met je mee. Ik weet dat het bij AAers over vandaag gaat, maar ik hoop van harte dat we over een aantal jaartjes saam op een bankje zitten en naar onze kleinkindertjes kunnen kijken en deze roerige tijden nuchter kunnen memoreren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Moooi, Aak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Originally posted by: akeleiGoeienavond allemaal,Hier niemand naar Spanje afgevoerd ?Of is het MM die al eerder was gevloerdLuidschreeuwend en stoppendnooit meer alcohol klokkendmaar rustig zachtop een cadeautje wacht....... quote> Ja dat had je maar gedacht;"rustig zacht"wat ze je niet weetis dat je ook zonder naar alcohol te hebben getaald,nooit meer uit die zak wordt gehaald!Help!!!!:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Lieve mensen trusten voor vandaag en morgen zien we elkaar weer bij een lekker bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Weet ik wel, Gwen. Moest er ook erg om lachen. Zie hier, mijn gevoel voor humor (voor wat het waard is) is er weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ook moooi, MM! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Slaap zacht, lieve Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Truste, tante Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ja, stoppen probeer ik met al mijn krachten al ben ik niet altijd bij machten dat van die zak is een leugen voor kindertjes die niet willen deugen:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden