Spring naar bijdragen

Woensdag 5 december 2012

Diesel

Aanbevolen berichten

De werking van het opschrijven waar je hart en gedachten van overstromen heb ik recent weer herontdekt; gaat veel tijd in zitten en is emotioneel ook vermoeiend maar het structureert chaotische gedachten en gevoelens zo goed. En zeker als je het deelt zoals ik deed met dat verhaal over Linda aan een vriendin en hier op ADB dan schrijf je het van je af. Erg handig ook voor zaken die je niet kan delen met naasten zoals ouders in mijn geval. Of in het geval van Jen, dat je een in memoriam schrijft en waarschijnlijk gaat vertellen bij een begrafenis. @Jen ik hoop voor je dat het meerdere doelen dient je schrijven en delen. Ik gun je dat het gedachten en gevoelens structureert en dat je het deels verwerkt en dat het je rust geeft zoals ik ervaren heb. (alhoewel mijn schrijven van een totaal andere orde is als dat van jou, nog veel ingrijpender, wat dat betreft gaat de vergelijking niet op) :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik moet nu snel voor ouders wakker worden mini cadeaus inpakken. Niet dat we aan sinterklaas doen maar ze helpen me zo goed met klussen en meedenken met al de beslissingen rondom het inrichten van mijn huis. Nu snel inpakken en schoen zoeken van beide.

@Smikkie

Precies dat gevoel!

@Mark

Goede ontdekkingsreis, tijd om je spullen te pakken en te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de draad van gisteren door gelezen, ik wil er iets over kwijt,

@ Madeleine, je schrijft dat de uitkeringsarts het met je eens is dat je twee maanden wacht met hulp vragen i.v.m. de kosten.

Dat vind ik dus raar, temeer omdat de uitkeringsinstantie erbij gebaad is om mensen zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen. In dat kader helpen ze je ook.

Zelf heb ik ook hulp ingeroepen, heb een cordon om mij heen aan hulpverlening.

Eigen bijdrage, eigen risico, heb er nog geen nota over ontvangen.

Mocht dat nog komen dan zien we wel weer. Mijn gezondheid gaat voor alles.

Ook hier is het geen vetpot, maar daar is mee te leven.

Denk jij, dat als je een baan hebt, dat je alcohol probleem oplost in het niets?

Bij mij werkte dat niet, eerst heel hard aan mijn problemen werken, daarna is er ruimte voor andere zaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, eindelijk een mens die wat terugzegt ;), lekker he Aak.

Nog maar een paar weken trouwens, en dan hebben we de kortste dag al weer gehad gelukkig.

Gezellig dat je eters krijgt.

En hartstikke goed van je... zo moét je inderdaad wel aan de slag.

Denk dat het ook goed is voor de regelmaat die je er in wilt brengen.

Weet je al wat je gaat maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt, het jaar is zomaar weer voorbij.

misschien had je gewoon té veel op je lijstje voor dit staan?

Je bent anders wel mooi op een gigavakantie geweest natuurlijk, dat heb je mooi wel gedaan.

En je aanrecht is tegenwoordig ook een stuk netter dan eerst, dat heb je ook maar mooi voor elkaar...

nog 17 minuten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Sofie, wat een negatieve benadering van sinterklaas.

Wij vieren nog altijd sinterklaas, ook zijn de kinderen al jaren het huis uit.

Er worden lootjes getrokken, iedereen koopt voor degeen op het loot een kado van het verlanglijstje en verder is er inderdaad de 'zak' met echt kleine kadootjes, vaak gewoon meer een grapje.

Maar het belangrijkste is dat iedereen voor degeen op zijn lootje een surprise en een gedicht maakt en dat de cd met sinterklaasliedjes wordt gedraaid, er warme chocolademelk is en 'lekkers', kortom, gewoon een heel gezellige sinterklaas.... met heel veel plezier, plagen en lachen zo'n avond.

Tis maar net wat je er van wilt maken.

En wat mij betreft blijft Sinterklaas ook na 21 december dezelfde die hij altijd is geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog 8, dat ene bakje kan nog net Diesel :D

HIhi, ja Aak, wij doen daar nog elk jaar aan dus....

En ja dat roken.... pfffff nou, das dan voor komend jaar voor jou dan?

Goed plan opstellen en zo...

En 'goed gaan' , ja das af en toe wel saai.

Maar ik hoef niet meer zo 'snel' en eververend eigenlijk.

Doe mij inmiddels maar saai hoor, kan ik echt naar snakken soms, hahaha.

Haaaa, jij ook een goedemorgen Igor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte wereld! Niet veel maar toch leuk voort plaatje.

M'n ijspegeltjes hangen er mooi bij;)

Heb een goeie dag. Sterkte voor wie het moeilijk heeft.

Ondanks de soms minder goeie dagen die ik heb zou

ik niet terug willen naar mijn drinkperiode.

Houdt moed!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Vonnn, zo hoort het ook vin ik dan he. Maar wij vieren het zo ook bij schoonouwers, met neefje en nichtje, heel erg leuk.

Alhoewel dit maal hadden we zus met haar man, alle kadoos alleen bij IKae te krijgen brrr die hebben ze nergens hier in de buurt, nou volgend jaar anders doen zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een goedemorgen Sowhat en Bambam..

Sowhat, ik heb ze geen van beide meer gezien, maar ben ook niet bijgelezen.

Zou me niets verbazen als Krekel tijdelijk op vakantie is gestuurd overigens, zou het wel heel naar voor haar vinden, en WW heb ik geen idee van helaas.

Bambam, hier heeft het wel gevroren, maar niks wittigs te bekennen hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...