Lenie Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: LytseJee Lenie: dat dat nog mogelijk is in ons welvarende land. Kan ze niet naar de voedselbank?Wat zal ze blij zijn met een buurvrouw als jij.Lytse.quote> nee schat... dan moet je nog dieper zitten. ( lees 25 euro per week) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Gunn je doet het goed, trek je niet teveel aan van vage berichten waar je toch de vinger niet op kunt leggen. Volhouden Gunn Ik wens je veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ik krijg het er spontaan benauwd van als ik 25 euro per week lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ikke ook... Wat ben ik dan een verwend mens..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 toch is het zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Dank je, Rudy! 'k probeer 't van me af te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Gunn, dat is inderdaad wel heel aanlokkelijk, maar ik kies toch maar voor 07-12-12 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Lenie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 ja dat bedoel ik wel wijffie....en als het even kan, met een rotgang!!! maar doe het niet... moeilijk, moeilijk Rosa:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 En uitloggen maar weer. Cadeaus inpakken voor a.s zondag. Een uitgestelde bijeenkomst met de wel bekende bisschop. De kaarsjes maar vast in het gelid zetten. Kaarsenpit mooi rechtop en even aanbranden, Een goede voorbereiding is het halve werk. Fijne avond en weekend gewenst. En hou het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 het is zo vreselijk moeilijk leven in de wereld van nu....pffff ik beantwoord nog 1 pb en dan ben ik weg. ik word beroerd van mezelf, en dat kan en mag ik niet toe laten. wellicht tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ja lieve Gunn ik zou ook niet weten hoe je die gedachte stop moet zetten. Meer vertrouwen krijgen in je lichaam, maar hoe doe je dat dan. Of iedere keer wanneer je merkt dat je weer onzeker of angstig wordt een andere gedachte er voor in de plaats zetten. En dat schijnt wel te kunnen. Maar ontzettend knap dat je al zo lang droog staat joh. Chapeau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ik denk dat je je vervelende gedachten positief kunt beinvloeden door ze te uiten. Ze stoppen is moeilijk. Door te zeggen, ik denk er niet meer aan, denk je er aan. Nee, praten en schrijven helpt het hoofd leeg te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Hannah, kaarsrecht Merci. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Hannah, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 smaakte me niet eens... bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 t zal de erwtensoep toch zeker wel zijn die Lenie bedoelde?? Goedenavond allemaal:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Goedenavond allen, heerlijk geslapen vandaag. Wel nog steeds strontverkouden en een keel die aanvoelt als schuurpapier. Wel merk ik dat ik er veel minder last van heb, het sneller overgaat, want het ergste is na een dag al weer voorbij, dat was toen ik nog dronk wel anders. Ook geen koorts gehad, wat de laatste jaren normaal was, bij het minste/geringste kreeg ik meteen koorts. Uit verveling drinken, door traumatische ervaringen drinken of omdat je haar niet goed zit drinken, wat maakt het uit. Feit is, we zitten hier omdat we geen maat weten te houden, dat ons doel is om dronken te worden als we drinken, daar waar een ander drinkt vanwege de gezelligheid, drinken wij om de roes. De vraag is of je er wat aan wil doen, en daar is bij de meeste die hier zitten geen twijfel over. Ik zit op dit moment in de rottigste periode uit mijn leven en toch wil ik niet meer drinken, gewoon omdat het me echt niet helpt om wel te drinken, het de ellende alleen maar vergroot. Tel daarbij op dat je ondertussen je lichaam vergiftigd en je wil al niet eens meer drinken, al is het nog zo aanlokkelijk. My 2 cents. Nog een nachtje en dan weer weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 'k heb ooit van 40 Euri per week moeten rondkomen in m'n eentje. Geloof 't of niet, 't was te doen. 't was ook maar voor twee maandjes. 'k had een premie-achterstand bij de zorgverzekering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: wijfieDus je hebt al wat genomen Lenie?Verdikke nogantoe quote> nee nee....... ik koop er niets voor en bereik er niets meePB gelezen op FB???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Lenie ik snap je berichtjes niet zo goed. Heb je nu gedronken en kom je er achter dat dat ook niet je van het is, of heb je nu nog niet gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: rosa45Gunn, dat is inderdaad wel heel aanlokkelijk, maar ik kies toch maar voor 07-12-12quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: Gunn'k heb ooit van 40 Euri per week moeten rondkomen in m'n eentje. Geloof 't of niet, 't was te doen. 't was ook maar voor twee maandjes. 'k had een premie-achterstand bij de zorgverzekering.quote> Zelf kom ik rond van soms 36 soms 80 per week.Gemiddeld dus 58 euro per week..Geen vetpot.Geen auto, kleding, of dat soort dingen.Wel zelfstandig leven, een eigen flat, fiets en vrijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 @Rapilos, Ik veronderstel dat dat ook tijdelijk is...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden