Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Iedereen die gaat, fijne avond en anders welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Welterusten Igor, slaap lekker. Bolletje, fijne dromen voor straks. Madeleine, fijn dat je bui wat gezakt is. Veel plezier met TLC, ken ik niet. Kijk niet veel televisie. Voor later slaap lekker, Tot morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Vergeet ik Gunn nog. Leuke bijkomstigheid van het niet drinken Gunn, dat je meer geld op je rekening hebt. Wanneeer je dan meer zin hebt om wat te ondernemen kan dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Hé Igor, da's mijn slaap signatuur lieverd! Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Zonnetjes, misschien lees je het morgen. Maar TLC is onderdeel van Discovery. Van 00.00u tot 02.00u zenden ze interessante programma's uit, zoals True CSI en Disappeared. Daarvoor is het meestal trouwjurken uitzoeken en cakes bakken, want het blijft een vrouwenzender. En als TLC niet uitzend wat ik wil, dan zet ik hem over op Discovery ID (Investigation Discovery). Heel slecht, maar kan extreem genieten van programma's als True CSI, Disappeared, The Haunting, Haunted etc. De laatste twee gaat over kwade geesten. En de laatste tijd vind ik Dr. G. ook erg interessant. Patholoog Anatoom. Stem verschrikkelijk irritant, maar zo goed in haar werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ik ga ook slapen mensen maar wil even een dikke geven aan Madeleine want ik ben erg blij dat je je sterk hebt gehouden meid. Trusten allemaal en tot morgen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Johan W; Je komt soms wel ietwat gecompliceerd over. En dan bedoel ik het niet in de verkeerde zin van het woord. Want we zijn met zijn allen stuk voor stuk gecompliceerd. Maar ik kan van mezelf zeggen dat ik het soms wat moeilijk vind om jou in te schatten. Al lukt het me, denk ik, wel iets beter. Soms komen jouw zinnen er bijvoorbeeld heel goed bedoeld uit, maar is het gewoon net even niet zo lekker uitgelegd. Maar je bedoeld het goed. Bolletje, het is dankzij jullie! Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 In mijn taal; Meer als een Robbie Williams van de vroegere jaren. Van de teksten die je hebt gegoogled. Ongrijpbaar? Ja, denk het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Kom nog even iedereen welterusten zeggen Leonard Cohen....lekkere muziek! Nog fijne avond hier en/of slaap lekker voor zometeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Bewaar één woord voor mij in uw stilte, o wereld, wanneer ik dood ben: Ik heb lief gehad. Tagore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Wat diep en wat eng, Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Nog even terug voor Jen veel sterkte morgen meis op de begravenis van je vader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Hahaha, mijn favoriete nummer, Johan! Toen was ik bij mijn eerste vriendje... Nog als de dag van gisteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Goedenavond Frummers, ben niet bijgelezen, zit Rambo (firstblood) te kijken, dit is de eerste keer dat ik de film nuchter zie, nooit geweten dat die Stallone toch nog heel wat zegt in de film bizar eigenlijk, want ik heb deze film toch heel vaak aangehad bij mijn zuipen :$ Fijne avond allen, ik meld me droog af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Dank je, Sha. Ik ben er bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Hahaha Gaby. Ik vind Stallone wel iets hebben eigenlijk :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Mijn welgemeende excuses! Ik was even 'vergeten' dat Jen haar vader heeft verloren. En ik voel me hier nu oprecht heel erg knudde door, want dat zijn berichten om te onthouden. Jen, ontzettend veel sterkte morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 heel niet vervelend als ie zijn shirt uitheeft Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ik heb net naar Harry Potter gekeken. Wat is er veel in geknipt! @ Jen: die teksten van Tagore: zo wijs. Ik kan me voorstellen dat je tegen morgen op ziet. Heb je die afscheidsbrief aan je vader nu naar je zin afgemaakt? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Geen probleem Madeleine, ik onthoud hier ook lang niet alles hoor. Kan me wel voorstellen dat die Tagore raar en eng klonk dan... Jammer voor jou van je sollicitatie, maar ontzettend goed dat je het droog hield! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 @ Madeleine en Gunn: jullie hebben het weer een dag volgehouden. Chapeau. Welterusten voor de frummers die gaan slapen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Lytse, de brief is af. Niet helemaal naar mijn zin, maar er staat min of meer in wat er hoort in te staan. Dat is het belangrijkste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Jen, Mooi Tagore!!! Lees net dat morgen je vader wordt begraven, wil je even veel Sterkte wensen meis Take Care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 @ Wervelwind: hoe gaat het met je? Blijf op de been en laat je niet meeslepen in een negatieve spiraal. Op dit moment moet je goed voor jezelf zorgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Lukt t allemaal een beetje zo zonder Madeleine?? Sterkte morgen Jen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden