Spring naar bijdragen

vrijdag 7-12

Gast A3

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 321
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zonnetjes, misschien lees je het morgen. Maar TLC is onderdeel van Discovery.

Van 00.00u tot 02.00u zenden ze interessante programma's uit, zoals True CSI en Disappeared. Daarvoor is het meestal trouwjurken uitzoeken en cakes bakken, want het blijft een vrouwenzender. :) En als TLC niet uitzend wat ik wil, dan zet ik hem over op Discovery ID (Investigation Discovery). Heel slecht, maar kan extreem genieten van programma's als True CSI, Disappeared, The Haunting, Haunted etc. De laatste twee gaat over kwade geesten. En de laatste tijd vind ik Dr. G. ook erg interessant. Patholoog Anatoom. Stem verschrikkelijk irritant, maar zo goed in haar werk. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Johan W; Je komt soms wel ietwat gecompliceerd over. En dan bedoel ik het niet in de verkeerde zin van het woord. Want we zijn met zijn allen stuk voor stuk gecompliceerd. Maar ik kan van mezelf zeggen dat ik het soms wat moeilijk vind om jou in te schatten. Al lukt het me, denk ik, wel iets beter. Soms komen jouw zinnen er bijvoorbeeld heel goed bedoeld uit, maar is het gewoon net even niet zo lekker uitgelegd. Maar je bedoeld het goed.

Bolletje, het is dankzij jullie! Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond Frummers,

ben niet bijgelezen, zit Rambo (firstblood) te kijken, dit is de eerste keer dat ik de film nuchter zie, nooit geweten dat die Stallone toch nog heel wat zegt in de film :D

bizar eigenlijk, want ik heb deze film toch heel vaak aangehad bij mijn zuipen :$

Fijne avond allen, ik meld me droog af!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...