rosa45 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Waarschijnlijk lacht ze het gewoon weg. Bedankt dat ik mijn verontwaardiging hier even kon delen.
MarcelK1970 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Bams, ik lag er vanochtend ook pas om 8 uur in, nachtdienst. Maar idd, nog steeds 11 uur geslapen. Sinds ik niet meer drink heb ik steeds uitersten w.b.t. slapen, of ik slaap NIET, of ik slaap de halve dag weg. Ploegendienst helpt daar uiteraard ook niet in mee en ik twijfel of het niet eens tijd wordt om een baantje te vinden in de dagdienst. Maar ik vind persoonlijk de ploegendienst heerlijk, nooit file, nooit vrij hoeven nemen voor een afspraak, en de vrijheid in de avond/nachtdiensten. Plus 21% ploegentoeslag, ook niet misselijk.
lady jane Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 nou ik ben bijgelezen nu mijn boek nog ik doe 3 x zo lang over mijn boeken sinds ik jullie volg hier:$ voor wie laat op mag blijven Precious 23.35 u op Canvas schokkend mooi!
BamBam Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Oke Marcel, ikke snap. Heb ook jaren onregelmatig gewerkt. Vond ik niet vervelend. Soms maar zo drie dagen vrij, door de week. Best fijn. Dan slaap ik al Jane, is te laat voort ouwe mens
Jen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Zo, het zit er op. Bedankt voor alle sterktewensen!
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Hee Jen, Hoe is t met je? is het goed gegaan vandaag.
Jen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Dag witte, goed en niet goed. Mijn twee beste vrienden (en in feite mijn enige vrienden ook) konden niet komen. De electriciteit is uitgevallen waardoor het muziekstuk dat ik voor mijn vader had uitgekozen, niet gespeeld kon worden. Maar ik heb veel complimenten gekregen voor mijn brief (die ik gelukkig niet zelf voor moest lezen).
will Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Bambam, lytse Hey wittekop, hoeist? Lig nu op zeteltje, vriendin in bed, razende ruzie weer. Kill bill op tv. Is dit mijn leven nu ?
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Ohhh wat jammer zeg dat je t niet met hen kon delen, en vd muziek. Tja, altijd lastig als overmacht de overhand neemt. Gelukkig dat je eigen woorden dan wel uitgesproken zijn. Dat kan in ieder geval niemand meer van je afnemen;) Heb je wel een beetje vangnet de komende tijd, want zo makkelijk is deze tijd nou ook weer niet als je net afscheid van een dierbare hebt moeten nemen.
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Hee die Will Long time no see. Enne er zijn idd leukere zaterdagavonden denk ik voor jou
Jen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Will toch... ik las over je relatieperikelen. Het is zoveel gemakkelijker om een relatie op te bouwen wanneer je nog piepjong bent. Dat heb ik ook ervaren.
Jen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Op mijn lief na heb ik niet echt een vangnet, maar een lief hebben is al veel zeker? En ik heb jullie natuurlijk
MarcelK1970 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Goedmaken will, als je van elkaar houd dan tenminste. Wat ik van je las de laatste maanden ben je zelf ook geen makkelijke. Misschien helpt zelfreflectie een beetje?
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Als je t goed kan hebben en bij je lief terecht kan dan is t voldoende toch Jen... Ben blij voor je dat je t niet alleen hoeft te doen. Enne natuurlijk hier is (bijna) altijd wel iemand:D Goeie tip Marcel voor Will denk ik zo
Jen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Mag ik iets heel raars zeggen? Als ik vroeger erg diep zat, dan bleef ik alleen leven omdat ik mijn ouders geen zelfdoding wilde aandoen. Niet dat ik nu nog iets dergelijks van plan ben - ik zit niet zo diep - maar er overvalt me wel een raar soort vrijheid.
will Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Merci marcelleke, je hebt wel een punt hoor. Ik zal wellicht nooit meer zijn zoals ik ooit was, en dat stoort me enorm eigenlijk. Ik houd me sterk jen en wittekopje, thats me. Ik ben verre van perfect, zelfkennis, maar ben nu wel op zekere leeftijd dat ik het goed wil/kan hebben, en dat lukt me zelfs nu nog niet.
Jen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Marcelleke? Je weet toch dat een marcelleke een onderlijfke is Will?
MarcelK1970 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Nu blijf je er toch gewoon voor je lief en ons Jen? Kus mee meis. Geen gekke dingen denken hoor! Er wordt van je gehouden!
MarcelK1970 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Ja Jen, ik ben een enorm onderlijf:D
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Is niet zo raar hoor Jen. Het is volgens mij de realiteit. Er is nu geen verantwoording meer af te leggen op dat vlak. En ik ga niet zeggen dat je dat allemaal niet moet doen en moet denken want volgens mij vraag je daar niet om. Will je bent nooit te oud om iets te leren, maar je moet t zelf willen. Daar zit de moeilijkheid;)
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Een onderlijf van 1970 cm zeker he Marcelleke:D
MarcelK1970 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Sorry mensen, ik realiseer mezelf eigenlijk dat ik sinds lange tijd weer eens enorm vrolijk ben. Kan het ook niet helpen.
Jen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Geplaatst 8 december 2012 Dank je Marcel. Witte, inderdaad een stukje realiteit. Niemand meer die gaat vragen of ik nu werk heb, of ik gelukkig ben, of... Niemand tegenover wie ik mij verplicht voel om gelukkig te zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden