Hanneke Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Goedemorgen, De verwarming slaat de hele nacht aan. Het is inderdaad ijzig koud. Maar mijn humeur is niet koud. Ik heb zin in een nieuwe dag. Zet me op het dagpact en hoop dat Truitje er ook weer bij komt. Een fijne dag. DAGPACT: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Goedemorgen luitjes, Buiten is het -6, vind het nog wel meevallen aangezien ik gisteren geluiden van -14 hoorde, maar tis inderdaad behoorlijk koud. Hier binnen is het inmiddels lekker warm geworden. Koffie staat door te lopen en de thee staat te trekken. Lag al een poosje wakker. Zoveel dingen die ik de komende dagen en weken nog moet doen.... en dat maalde allemaal maar door mijn hoofd. Dan kan je maar beter opstaan en de boel even op een rijtje zetten op papier en plannen:D Dussssss... Goedemorgen luitjes, er ligt weer een hele dag voor ons open:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 goede morgen hanneke en yvonne en de rest van de frummels die hun warme bedje niet uit durven te komen doe mij maar een koffie. mark van harte met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 jen heel veel sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Goede morgen Igor. Mark jarig vandaag? van harte . ; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 En voor Jen voor vandaag veel sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 engelenkaartje van vandaag het leven is niet moeilijk, de mensen met elkaar zijn moeilijk. leer af om je oordeel over de ander te geloven maar voel vanuit je hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Das een mooie Igor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Das gek, ik kan die hele draad met die kaartjes niet meer vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Jen, ook ik wens je veel sterkte vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Mark, je bent jarig. Van harte! Maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 bovenaan bij tips yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Thanks.... en dit is de mijne voor vandaag: "Blijf groeien en blijf veranderen, net zolang totdat jij tevreden bent met jouw leven. " Ook niet gek he? Zo, ik ga me even aankleden en de hond uitlaten... Kom straks nog wel even binnenwippen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 EUHHhhh je zat toch op het kilokillerdraadje???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Jen meis, sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Goedenmorgen allemaal. Dus.... .... wat zijn engelenkaartjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 die geven je een tip voor vandaag. zie tips en adviezen bovenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Het is tijd je weer om te keren en de toekomst met nieuwe zekerheid tegemoet te zien, voorbereid om het komende geluk te delen. Zoiets dus. Vrouwendingetje:D Ondertussen zit ik hier te kijken hoe Anthony Bourdain een puertoricaanse karbonaat van 1,5 kilo zit weg te happen. Das meer mijn dingetje;) Krijg er gewoon honger van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Snel naar bed voordat ik straks koekenpannen tevoorschijn ruk. Mensen, heb een goeie dag, tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Hihi Igor... precies, het groeidraadje.... ====================================== Originally posted by: MarcelK1970Zoiets dus. Vrouwendingetje:D .quote> "Begin met het nodige. Doe daarna het mogelijke. En dan ineens doe je zomaar het onmogelijke... " En dan is dit zeker jouw vrouwelijke kant Marcel? Ook goedemorgen en lekker slapen hoor. ======================================= en ook voor Adrie een goedemorgen. luitjes ik ga het pand verlaten... Maak er een mooie dag van. ========================================= En voor Jen nog een extra portie sterkte, ik denk aan je vandaag. ========================================= Sofie en Kameleon ook goede morgen, koffie en thee staan klaar voor jullie hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Goedemorgen Ben ook pas wakker heb de klok rond geslapen, moet niet gekker worden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Jen, veel sterkte toegewenst:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Mark:rose:van:present:harte:musicnote:gefeliciteerd:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 goedemorgen iedereen net als Yvonne uit mn bed gerold en lijstjes to do gemaakt anders blijft dat toch maar malen in mijn hoofd zo keert de rust terug in mijn hoofd dus kan ik nu terug even mn bed in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 De specht was er weer! Ik had zo'n vethompje opgehongen, hoe weten die gasten dat toch??? Was meteen gevlogen toen ik het gordijn opendeed maar komt wel teriug voor dat lekkers. Het is hier druk vliegverkeer in de tuin. Vaak op dezelfde hoogte maar deze gasten weten van uitwijken. Wel geselli die drukte zo op de vroege ochtend. Ik las gisteren een overlijdensadvertentie:'Tot onze grote verslagenheid is totaal onverwacht, ook voor haarzelf, overleden...etcetc. Ondanks het droeve bericht vond ik em hilarisch. Heb een fijne dag allemaal. Ik moet mezelf zo ff naar buiten schoppen voor een wandeling. Laterrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden