Spring naar bijdragen

Zondag 9 december 2012

Hanneke

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Ik droomde, net voor ik wakker werd, dat mijn oor verstopt zat en dat ik niet wist hoe ik hem open moest krijgen. Dat de oor verstopt zat, klopt. Mijn oordop zat er in. :P

Ik zal nu eens koffie gaan zetten en ontbijt gaan maken. Heb al wel de keuken gesopt en vuilnis weggebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Dylan
Ingedommeld Jen? Even terug gekeken en ik zie dat je ritme nog niet is veranderd. Herinner me dat we elkaar wel een troffen een aantal maanden geleden en diep in de nacht.
Bij mij is/was dat dus duidelijk drankgerelateerd zo lijkt het. Kan me niet heugen dat ik vrijwillig 's ochtends om 6 uur, en zeker in het weekend, op ben gestaan. Inclusief de periode dat ik (nog) niet zo veel dronk.quote>

De bijgedachte komt hieruit, Dylan. Niet zo ver gezocht, lijkt me?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
effe pestenquote>

Woehaaaaaa, was vast een onderzoek van de heer Stapel :D

Adrie, las je bericht net toen ik de pc uit wilde zetten.
Fijn dat je op vakantie gaat, jammer dat je ook verder even niet meer wilt posten.
Ik hoop dat jou ongenoegen niet voortkomt uit de ochtenduurtjes, dat je je niet ergert aan de koffie en de broodjes...
Afijn, tis nou eenmaal niet anders..

VONNNNNN opzouten NU :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede zondagmorgen allen :present:

ik log effe in vanonder de wol voor Jen

ik was ook ooit verondersteld te zijn op de begrafenis van de vader van mijn beste vriendin

hoe het kwam dat ik er niet op tijd ben geraakt weet ik nog steeds niet goed...

uiteraard had ik weer een verschrikkelijke kater en ik was enorm bang om tussen "gewone" mensen te komen in een hele beladen sfeer

ik was stukken te laat en heb nog even een glimp kunnen opvangen, maar durfde me dan helemaal niet meer laten zien, was super beschaamd

heb achteraf een onnozel smoes bovengehaald, dat ik een begrafenis niet aankon

nu jaren later ben ik er nog steeds verveeld over

ik wou dit maar efkes delen, misschien zit er bij je vrienden ook wel iets achters?

Trui, heel fijn om je terug op het dagpact te zien!

Jammer van het avonddraadje gisteren, gekibbel dat twee uur lang aanhield, pfff

Telkens ik iets kwijt wou, ging het weer verder en verder....zonder pauze, zonder reclamespotje ;-)....Sofie zegt het juist: het moest er allemaal is uit

Kameleon, verjaar je dan vandaag?? Was alvast een topper van een cadeau, lijkt wel een sprookje onder de kerstboom :-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

A3, fijne vakantie en fijne forumstilte.

Mij heeft het erg geholpen mijn ergernissen onder de loep te nemen. Daar kwamen soms verrassende dingen uit. Niet altijd gemakkelijk, wel leerzaam en helpend.

Mijn ergernis zegt iets over mij. Ik kan alleen mezelf veranderen, op anderen heb ik geen invloed. Helaas, haha.

Het jegent hier, mijn laurier is weer helemaal groen. Met sneeuw en lichtjes vond ik het iets mooier.

Ijspegels hangen nog steeds prima.

Heb een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...