Madeleine Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goedemorgen! Ik droomde, net voor ik wakker werd, dat mijn oor verstopt zat en dat ik niet wist hoe ik hem open moest krijgen. Dat de oor verstopt zat, klopt. Mijn oordop zat er in. Ik zal nu eens koffie gaan zetten en ontbijt gaan maken. Heb al wel de keuken gesopt en vuilnis weggebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Nee Jen, daar is het me zeker niet om te doen. Bovendien moet iedereen dat voor zichzelf weten. Ik kan enkel ook voor mezelf spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Het valt me ook een beetje tegen dat je die bijgedachte hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goedemorgen Madeleine, jij bent al lekker actief zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: DylanIngedommeld Jen? Even terug gekeken en ik zie dat je ritme nog niet is veranderd. Herinner me dat we elkaar wel een troffen een aantal maanden geleden en diep in de nacht.Bij mij is/was dat dus duidelijk drankgerelateerd zo lijkt het. Kan me niet heugen dat ik vrijwillig 's ochtends om 6 uur, en zeker in het weekend, op ben gestaan. Inclusief de periode dat ik (nog) niet zo veel dronk.quote> De bijgedachte komt hieruit, Dylan. Niet zo ver gezocht, lijkt me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goedemorgen Sofie, Ik prijs de dag dat ik gestopt ben, hier had ik anders nooit van kunnen genieten. Het is zoveel waard om nuchter door het leven te gaan. Steeds vaker voel ik mij echt gelukkig en blij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 DAGPACT: Hanneke truitje igor miranda Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Jen, als je goed leest in die quote, heb ik het daar uitsluitend over mijzelf en mijn ervaringen. Meer pretenties zijn er niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 effe pesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Jammer A3, ik lees je graag. Wens je een fijne vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: Jeneffe pestenquote> Woehaaaaaa, was vast een onderzoek van de heer Stapel Adrie, las je bericht net toen ik de pc uit wilde zetten. Fijn dat je op vakantie gaat, jammer dat je ook verder even niet meer wilt posten. Ik hoop dat jou ongenoegen niet voortkomt uit de ochtenduurtjes, dat je je niet ergert aan de koffie en de broodjes... Afijn, tis nou eenmaal niet anders.. VONNNNNN opzouten NU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 goede zondagmorgen allen ik log effe in vanonder de wol voor Jen ik was ook ooit verondersteld te zijn op de begrafenis van de vader van mijn beste vriendin hoe het kwam dat ik er niet op tijd ben geraakt weet ik nog steeds niet goed... uiteraard had ik weer een verschrikkelijke kater en ik was enorm bang om tussen "gewone" mensen te komen in een hele beladen sfeer ik was stukken te laat en heb nog even een glimp kunnen opvangen, maar durfde me dan helemaal niet meer laten zien, was super beschaamd heb achteraf een onnozel smoes bovengehaald, dat ik een begrafenis niet aankon nu jaren later ben ik er nog steeds verveeld over ik wou dit maar efkes delen, misschien zit er bij je vrienden ook wel iets achters? Trui, heel fijn om je terug op het dagpact te zien! Jammer van het avonddraadje gisteren, gekibbel dat twee uur lang aanhield, pfff Telkens ik iets kwijt wou, ging het weer verder en verder....zonder pauze, zonder reclamespotje ;-)....Sofie zegt het juist: het moest er allemaal is uit Kameleon, verjaar je dan vandaag?? Was alvast een topper van een cadeau, lijkt wel een sprookje onder de kerstboom :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: Jeneffe pestenquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: Jeneffe pestenquote> Hahaha, een onderzoek van niks. Dit is gewoon een kip en ei verhaal dat iedereen kan verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Nee hoor Lavendel, ik verjaar dinsdag, dochter vroeg of het vandaag gevierd kon worden omdat ze dinsdag tot half vijf naar school moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goedemorgen Hannah, Zal eens kijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 He lavendel van onder de wol, bedankt voor het delen. Het kon zomaar. Maar soms is er een druppel waarvan de emmer overloopt... Volgens mijn lief zijn er al tien emmers overgelopen. Ik moet ook niet over me heen laten lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ik vermoed dat de e is ingetikt i.p.v. de r Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goedemorgen. A3, fijne vakantie en fijne forumstilte. Mij heeft het erg geholpen mijn ergernissen onder de loep te nemen. Daar kwamen soms verrassende dingen uit. Niet altijd gemakkelijk, wel leerzaam en helpend. Mijn ergernis zegt iets over mij. Ik kan alleen mezelf veranderen, op anderen heb ik geen invloed. Helaas, haha. Het jegent hier, mijn laurier is weer helemaal groen. Met sneeuw en lichtjes vond ik het iets mooier. Ijspegels hangen nog steeds prima. Heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 En goedemorgen Hannah. Kweet niet(s) van Appeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 hannah ik denk dat het een typfout was het moest draad zijn i.p.v deaad. ( de e zit naast de r) en aangezien ze meer typefouten maakte en er niet echt vriendelijkheid uit voortkwam kun je wel op je vingers natellen wat ze aan het doen was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 adrie jammer dat je even afstand neemt, maar een hele fijne vakantie en alvast een heel goed begin van 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goedemorgen luitjes, Adrie, groot gelijk en een fijne vakantie. Met veel Hannah, in ere hersteld, zo kan het dus ook. Verder niet echt op de hoogte, al dagen geen goede verbinding. En ik ga niet alles terug lezen. Nou ja een beetje dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Dat neemt niet weg dat we ons wel afvragen hoe het met Apple is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 A3, nou genieten maar joh, maar kan me er zeker iets bij voorstellen hoor. Pff dan kan ik wel ook lekker uitslapen komende tijd, voorlopig geen mannenochtend bak, krantje straffe bak en peuk zware shag ;-) Vermaak je he, klauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden