igor Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 hier blijft het ook niet lang liggen hoor dylan jen wat naar dat die 'vrienden' er gisteren niet waren. maar mooi dat je brief is voorgelezen. kijk naar de 'mooie' dingen van het afscheidt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Doe ik Igor, maar opkuis is ook nodig. Denk ik. Dylan, waarom zo "lijkt" het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Jij ook een heel goede morgen Igor. Hier veel nattigheid en wat sneeuwresten, niet echt verheffend om te zien.... Jen, kan me indenken dat je teleurgesteld bent. Als jij inderdaad het gevoel had dat het een goede vriend was is het het overwegen waard om jouw teleurstelling toch ter sprake te brengen. Kun je hem/haar altijd nog 'afserveren' als vriend als er voor jou gevoel geen acceptabele verklaring komt. Maar geef hem/haar toch eerst de kans om het waarom uit te leggen hoor. heb net een stuk van gisteren terug zitten lezen, begin dan altijd met de laatste pagina en dan verder terug.... Inderdaad niet om blij van te worden. En opvallend dat het zo vaak dezelfden zijn... Nog wel even een gigapluim voor Gunn, ik vind het echt verschrikkelijk knap zoals hij nu bezig is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Jen, ik ben er mijn leven lang van overtuigd geweest een avondmens te zijn. Nu heb ik er zelfs mijn twijfels over of zoiets wel bestaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 ik heb ook even terug gelezen yvonne en sommigen scroll ik zelfs overheen. wordt er inderdaad niet vrolijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 MARK alles oke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Tsja Igor... maar het lukt me dus voor geen meter een hele dag terug te lezen.... Ik denk wel degelijk dat je avond- en ochtendmensen hebt, dat je in de avonduren meer en makkelijker dingen doet dan in de vroege ochtenduren of omgekeerd... Maar hele nachten doorhalen en overdag slapen is denk ik toch iets anders, dat is iets wat je laat gebeuren... wat er in sluipt heb ik het idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ik denk zeker wel dat avondmensen bestaan, Dylan. Ook als kind had ik slaapproblemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Mark weer even illegaal online? Alles goed daar Mark? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Yvonne, nog niet zo lang geleden zou ik je bewering te vuur en te zwaard ondersteund hebben. Sterker nog, ik heb dat regelmatig moeten doen. Nu ben ik een stuk minder zeker daarover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Gelukkige verjaardag nog, illegale Mark. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Slaapproblemen is denk ik weer heel iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Waarom Dylan? Omdat gebleken is dat jij geen avondmens bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 ik ben dus echt een ochtend mens (zelfs in de slechte tijd.) ik verwelkom liever de dag dan dat ik afscheidt moet nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ik ook Igor, dus ik slaap gewoon niet, basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: HannekeGoedemorgen,Moet me nog droog afmelden voor gister. En meld dat ik het deze dag ook weer droog zal houden. De koffie is helaas al op dus ieder zal het hier zelf moeten zetten.Heb net even een deel van de Dagdraad van gisteren zitten lezen. Verbaas me erover hoe iedere keer weer er een ruzieachtige sfeer ontstaat. Jammer. Ik ben gestopt met lezen. Dit helpt me niet in mijn nuchterheid.DAGPACT:Hannekequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: truitje Originally posted by: HannekeGoedemorgen,Moet me nog droog afmelden voor gister. En meld dat ik het deze dag ook weer droog zal houden. De koffie is helaas al op dus ieder zal het hier zelf moeten zetten.Heb net even een deel van de Dagdraad van gisteren zitten lezen. Verbaas me erover hoe iedere keer weer er een ruzieachtige sfeer ontstaat. Jammer. Ik ben gestopt met lezen. Dit helpt me niet in mijn nuchterheid.DAGPACT:Hannekequote> Truitje. Beloofd dat ze droog blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Jen, haalt de woorden van mijn toetsenbord:D Ik vraag mij ook af hoe het met Apple gaat en ook Wervelwind hoop dat het beiden goed gaat, dames laat even was horen! Verder weer geharrewar gelezen, jammer. Ik kan het mis hebben, ik lees vooral oordelen. het zou denk ik een hoop schelen als mensen proberen te schrijven, zonder oordeel. Ik weet dat dat moeilijk is, maar toch zo de moeite waard! Zelf ben ik het ook aan het oefenen;) @ Gunn, ik heb nog nooit op jou gereageerd maar lees vol bewondering je postings, je flikt het toch maar, chapeau! @ Sierrad, je gaat stilletjes voort, mijn petje af! Helemaal Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: truitjeDAGPACT:HannekeTruitjequote> quote>Denk dattie zo beter is toch Truitje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 DAGPACT:Hanneketruitjeigorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Truitje, heb je plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 twee zielen één gedachte yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Natuurlijk wil Dylan gewoon weten of ik gisteravond zat was. Ik zal dus eerlijk antwoorden: nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: JenWaarom Dylan? Omdat gebleken is dat jij geen avondmens bent?quote> Nee,ik zou niet eens durven beweren dat dit zo is. Ik merk enkel, zonder daar iets voor te doen, een verschuiving bij mezelf. Het aantal uren slaap blijft hetzelfde. Slaapproblemen heb ik overigens nooit gehad, behalve de eerste maand na stoppen met alc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Dylan, ik was ooit een echt avondmens... Maar ben de afgelopen jaren veranderd naar ochtendmens. Begon met een periode van slecht slapen en heel heel vroeg wakker worden en dan niet meer kunnen slapen. Op een gegeven moment ga je dan ook vroeger je bed in.... afijn, uiteindelijk ben ik nu een ochtendmens.. en ik vind het heerlijk. Zo luitjes, ik ga er vandoor. Zat te doen weer vandaag. Maak er een mooie dag van. Jen, de boel opschonen en alles eens opnieuw op een rijtje zetten kan geen kwaad hoor. Kan ook heel erg opluchten. Luitjes.... Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden