Diesel Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Moggeuhn allemaal , lekker bakkie Von. Kameo mooi hoor, alhoewel ik eerst schrok, toen ik jong was ik altijd met de hond sliep, als zij of ik pijn hadden en konden we echt overal liggen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: Jeneffe pestenquote> Denk wel dat het waar is, maar dat de slimste (avond/nacht) mensen op een gegeven ogenblik daarna zich omschakelen tot ochtendmensen omdat dat praktischer is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Er zit trouwens een hele mooie stopdatum aan te komen: 12-12-12! De laatste in zijn soort. Je zou er bijna eentje op gaan nemen om zo dit de nieuwe stopdatum te kunnen maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Haha, draak, straffe bak en zware shag kun je ook met ons delen hoor LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: DylanEr zit trouwens een hele mooie stopdatum aan te komen: 12-12-12! De laatste in zijn soort.Je zou er bijna eentje op gaan nemen om zo dit de nieuwe stopdatum te kunnen maken. quote> Hihi, das wel een mooie ja.Hum, kan ik nog ergens anders mee stoppen dan???Snoepen, overmatig snoepen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Dat gaat mij wat te er Dylan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goeie morgen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Is mij ook veel te link kameleon. En BamBam.. is celibatair worden misschien een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Even de hond uitlaten, tot later.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: kameleonHaha, draak, straffe bak en zware shag kun je ook met ons delen hoor LOLquote> Toch anders Kameo, toch anders ;-)Ach miss Mark nog illegaal soms, Marcel uit z'n werk en Romu astie terug is en miss toch ochtendmens is ( oja en natuurlijk kretek voor ons meeneemt he Kameo ;-) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 He Dylan, gadver nee hoor! Hannah, zit daar maar niet over in. Ik kan nog wel wat dingen bedenken hoor. Mezelf te afhankelijk maken, geen verantwoording willen nemen, lui zijn, zeuren, genoeg te doen:) Maar ja, ik ben wel goed he.......hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 LOL Hannah, wat ben je gevat op de vroege ochtend. Had gelukkig net mn mond leeg anders had ik nu muesli aLL over the place gehad.:Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: Hannah1Bam je begint te perfect te worden....quote> BamBam daar kan je daar dan nie miss mee stoppen dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Diesel, ik stop er meteen mee! Who needs perfection anyway??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: Hannah1Jij gaat niet ongebruikt retour in ieder geval....quote> Hihihi:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 hehe psies meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Gadver? Er schijnen heel tevreden nonnen te bestaan hoor .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Das twee x Sofie. Komt er nog een boodschap? Spannend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Dylan, nou niet de zaken uit z'n verband rukken. Celibaat lijkt me nix, nonnen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: Hannah1Jij gaat niet ongebruikt retour in ieder geval....quote> Nee maar dat kan ook nooit de bedoeling geweest zijn toch ?is hetzelfde als je een pop geeft aan je dochter of een auto aan je zoontje ( ja ja tegenwoordig kan ut ook andersom ) en je komt erachter als ze bv het huis uitgaan dat die nog in de verpakking zouden zitten, wil je toch nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Nou, zo kan ie wel weer!!! Ik heb heerlijk gelachen, dank daar voor:present: k'zal mij nu kwijten aan mijn taken, alhoewel.... Te perfect is nie goe he. Nee, ik loop al weken uit te stellen. Lekker alles weer op de spits drijven zodat ik straks lekker kan janken dat ik het zooooo druk heb enzovoort, enzovoort. Toedels en see u later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ho ho BamBam.. Hannah begon over de nonnetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Jaja, maar jij legt verbanden.... hahaha. Doeiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Dol op nonnen heb jij habijt nog dan Bam ? ;-) ach ja soms ook vase hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: Sofie Originally posted by: DylanEr zit trouwens een hele mooie stopdatum aan te komen: 12-12-12! De laatste in zijn soort.Je zou er bijna eentje op gaan nemen om zo dit de nieuwe stopdatum te kunnen maken. quote> Zo dacht ik er vroeger over maar dat lukte echt niet!Ik hou het maar bij mijn huidige.quote> Da's ook veruit het beste plan Sofie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden