Spring naar bijdragen

Zondag 9 december 2012

Hanneke

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Moet me nog droog afmelden voor gister. En meld dat ik het deze dag ook weer droog zal houden. De koffie is helaas al op dus ieder zal het hier zelf moeten zetten.

Heb net even een deel van de Dagdraad van gisteren zitten lezen. Verbaas me erover hoe iedere keer weer er een ruzieachtige sfeer ontstaat. Jammer. Ik ben gestopt met lezen. Dit helpt me niet in mijn nuchterheid.

DAGPACT:

Hanneke

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen mensen. Bij uitzondering zit ik eens vroeg achter de laptop en aangezien ik al een poosje niets van me heb laten horen dacht ik.... hup... forum.

Voor jullie zo vroeg opgestaan dan? Nou nee, dat nou ook weer niet. Ik wilde de finale hockey kijken,dus vroeg op. Nog niet zo lang geleden nog ondenkbaar om daarvoor op te staan, maar dit is dan een van de vele voordelen van het nuchter zijn.

Helaas gaat voor mij het hockey niet door. Zal het wel verkeerd verstaan hebben gisteren bij studio sport en is het live op nos.nl

En tja... DAT kan ik nu net in het buitenland niet bekijken. Niet toegestaan vanaf uw locatie staat er.

Mocht iemand weten hoe dat te omzeilen voor nu en in de toekomst hou ik me aanbevolen natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik dan weer wel last van heb, nou ja last... het is wel prettig wakker worden meestal, is wanneer ik 's avonds lees dat iemand zonder het te willen (?) gedronken heeft. Ik heb daar dan zo mijn gedachten over en het is al meermalen voorgekomen dat ik dan daarna droom van een situatie waarin ik zelf ongemerkt vervallen ben in deze oude gewoonte.

Gek genoeg merk ik dan wel dat ik erbij droom dat ik het hier moet melden. Het zit dus wel diep haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een waanzin kan een mens trouwens bij elkaar dromen zeg. De laatste twee kan ik me nog vrij precies voor de geest halen.

Wel aardig dat je zo oude bekenden nog eens terug zien, inclusief de overledenen, wan die zijn er als nooit weggeweest steeds bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, sterker nog, schrijfboekje en pen naast je bed en direkt opschrijven wat je je herinnert.

Tenminste... zo werd dat indertijd gezegd en dan heb ik het over een jaar of 40 geleden(pfff, ik wordt oud:$).

En dan ga je je steeds meer en makkelijker herinneren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ingedommeld Jen? Even terug gekeken en ik zie dat je ritme nog niet is veranderd. Herinner me dat we elkaar wel een troffen een aantal maanden geleden en diep in de nacht.

Bij mij is/was dat dus duidelijk drankgerelateerd zo lijkt het. Kan me niet heugen dat ik vrijwillig 's ochtends om 6 uur, en zeker in het weekend, op ben gestaan. Inclusief de periode dat ik (nog) niet zo veel dronk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...