Hanneke Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goedemorgen, Moet me nog droog afmelden voor gister. En meld dat ik het deze dag ook weer droog zal houden. De koffie is helaas al op dus ieder zal het hier zelf moeten zetten. Heb net even een deel van de Dagdraad van gisteren zitten lezen. Verbaas me erover hoe iedere keer weer er een ruzieachtige sfeer ontstaat. Jammer. Ik ben gestopt met lezen. Dit helpt me niet in mijn nuchterheid. DAGPACT: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Als het je niet helpt, dan lees je het beter niet. Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Smik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goedemorgen mensen. Bij uitzondering zit ik eens vroeg achter de laptop en aangezien ik al een poosje niets van me heb laten horen dacht ik.... hup... forum. Voor jullie zo vroeg opgestaan dan? Nou nee, dat nou ook weer niet. Ik wilde de finale hockey kijken,dus vroeg op. Nog niet zo lang geleden nog ondenkbaar om daarvoor op te staan, maar dit is dan een van de vele voordelen van het nuchter zijn. Helaas gaat voor mij het hockey niet door. Zal het wel verkeerd verstaan hebben gisteren bij studio sport en is het live op nos.nl En tja... DAT kan ik nu net in het buitenland niet bekijken. Niet toegestaan vanaf uw locatie staat er. Mocht iemand weten hoe dat te omzeilen voor nu en in de toekomst hou ik me aanbevolen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Wat die ruzieachtige sfeer betreft: Persoonlijk laat ik me daardoor niet storen. Zie het als een beetje leven in de brouwerij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Waar ik dan weer wel last van heb, nou ja last... het is wel prettig wakker worden meestal, is wanneer ik 's avonds lees dat iemand zonder het te willen (?) gedronken heeft. Ik heb daar dan zo mijn gedachten over en het is al meermalen voorgekomen dat ik dan daarna droom van een situatie waarin ik zelf ongemerkt vervallen ben in deze oude gewoonte. Gek genoeg merk ik dan wel dat ik erbij droom dat ik het hier moet melden. Het zit dus wel diep haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goede morgen Dylan, Jen en Kameleon. Heb nog niets bijgelezen, maar al wel koffie en thee gezet voor de liefhebbers . Jen, nog helemaal niet naar bed geweest tot nu toe? Alle indrukken van gisteren aan het verwerken? Ik zal zo eerst even teruglezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goedemorgen lieve mensen, Hier een hele bijzondere ochtend, Dochter (11) en haar hond liggen samen, heel knus onder de kerstboom te slapen. Heb haar net met een deken toegedekt, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: DylanGek genoeg merk ik dan wel dat ik erbij droom dat ik het hier moet melden. Het zit dus wel diep haha.quote> Dat zit dan inderdaad behoorlijk diep en het houdt je toch meer bezig dan je misschien zelf door hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Wat een waanzin kan een mens trouwens bij elkaar dromen zeg. De laatste twee kan ik me nog vrij precies voor de geest halen. Wel aardig dat je zo oude bekenden nog eens terug zien, inclusief de overledenen, wan die zijn er als nooit weggeweest steeds bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Moet een mooi gezicht zijn Kameleon, even een fotootje maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Toch wel een foto gemaakt Kameleon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Klopt Dylan, meestal kan ik me mijn dromen niet meer herinneren, bewust niet. Af en toe weet ik het s morgens nog en heel af en toe bepaalt dat dan ook mijn humeur die eerste uren in negatieve zin.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Bij mij is het meestal ook steeds snel weg. Deze twee dus niet en dat zal ongetwijfeld met de daarin voorkomende biertjes te maken hebben. Denk ik dan tenminste, weten doe je het nooit waarom je het een wel weet te onthouden en het andere niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Uiteraard heb ik een foto gemaakt, ze was vroeg op gestaan om mij te verrassen, de woonkamer is alleen verlicht met kaarsjes, alvast een voorschot op mijn verjaardag, zo lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ja, das hartstikke lief Kameleon. Leuk hoor. Dylan, ik heb ooit mezelf een beetje getraind om dromen te onthouden, maar werd niet blij van wat ik 's morgens nog wist, dus daar ben ik maar snel mee gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Kan dat dan, daarop trainen? Misschien meteen na het wakker worden de boel nog eens doornemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Klopt, sterker nog, schrijfboekje en pen naast je bed en direkt opschrijven wat je je herinnert. Tenminste... zo werd dat indertijd gezegd en dan heb ik het over een jaar of 40 geleden(pfff, ik wordt oud:$). En dan ga je je steeds meer en makkelijker herinneren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Lijkt me juist grappig om dergelijke notities een jaar of 40 later nog eens na te lezen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 hahaha, nou, ik heb ze niet meer in ieder geval. Zelfs mijn dagboekjes van die tijd heb ik niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ik heb een beetje gedommeld Von. Ben in de nasleep zeer teleurgesteld in een zogenaamde vriend, en was in gedachten wat aan het "opkuisen" in mijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Heeft er overigens iemand contact met Apple? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 goede morgen frummels vanuit een witte wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ingedommeld Jen? Even terug gekeken en ik zie dat je ritme nog niet is veranderd. Herinner me dat we elkaar wel een troffen een aantal maanden geleden en diep in de nacht. Bij mij is/was dat dus duidelijk drankgerelateerd zo lijkt het. Kan me niet heugen dat ik vrijwillig 's ochtends om 6 uur, en zeker in het weekend, op ben gestaan. Inclusief de periode dat ik (nog) niet zo veel dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goedemorgen Igor. Wit is het hier ook nog wel maar dooit ook flink merkte ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden