Spring naar bijdragen

Maandag 10 december 2012

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik had gisteren echt minimaal gedronken. Als ik met pap en oom mee zou doen, dan was ik nu weer terug bij af. Vertelde pap en oom gisteren ook, alles dat ik hier had geleerd. Karakterverandering e.d.

Gisteravond ging ik om 01.00u naar bed, volgens mij was het een half uur eerder. Ik ging naar bed en ik speelde nog even ruzzle, zoals ik altijd deed. Dan val ik anderhalf uur nadien altijd in slaap. En nu werd ik om 03.30u badend in het zweet wakker, had weer gedroomd over geesten. Ze zijn niet echt hoor. Val expres niet in slaap op mijn rug, omdat ik dan slaapverlamming veroorzaak. Maar ik vond het zo eng, dat ik niet in slaap durfde te vallen. Mijn ogen vielen echt dicht, en ik wilde echt tegen mezelf zeggen 'prima, slapen', maar bleef maar Ruzzle spelen, want als het licht uitging, dan zouden ze weer komen. Misschien toch alcoholwaanzin, ondanks dat ik amper iets had gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De geest die het voor het zeggen had, sprak door een laken over de tv heen. Echt, ik moest zelfs geesten aanraken om te weten dat ze echt waren. Sommige hadden verband om en ik voel het nu nog. Het zijn nachtmerries en moet ontdekken dat ze hier, in mijn huis, niet zijn. Maar de vorige bewoner is hier gestorven en sindsdien slaap ik hier niet lekker meer. Maar dat is mijn probleem.

Ik heb nu gedronken, omdat ik dat niet meer wilde. Over drie dagen krijg ik dezelfde droom nog een keer. Maar hart zat in mijn keel. Blegh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik weet dat Smikkie een man is, ga ik hem niet meer vragen om naast mij te liggen :P

Ik ben niet bang voor de doden, nooit geweest, maar ik denk dat mijn detox bestaat uit mijn angsten onder ogen zien. En ik slaap vanuit mijzelf al erg slecht. Dus denk dat daarom de 'geesten' continu opdoemen. De oud bewoner kan hier wel zijn gestorven, maar dat zegt niet dat ze hier nog is. Ik ben niet HSP (en dat is weer iets anders dan geesten zien) of heb ik het vermogen om geesten te zien. Maar sjees, dit heb ik sinds mijn aanmelding hier (niet dat ik een relatie zie, niet anders dan mijn detox) en ik vind dit niet leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga afsluiten, niet veel gereageerd ff druk met andere dingne.

Smikkie, hou je taai. Morgen vroeg weer op, hoop dat je je gedachten kan richten op je werk.

Sabine, knap hoor je niet gezwicht bent! Slaap lekker.

Wijfie, wat rot dat je alleen moet naar de intake. Kom je wel gauw vertellen hoe het was.

Slaap lekker allemaal,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een serieuze vraag van mijn kant...

Hoe kom ik van mijn 'geesten' af.

We gaan aankomende zaterdag uiteten met vader, stief, broer, schoonzus (vanwege de kanker, vieren we kerst niet en gaan ze zelf hun rust zoeken van huis en eten we volgende week even niet thuis). Ik kan en ga niet drinken tijdens het etentje, want ik moet zelf rijden. Maar ik wil niet continu mijn grootste angst terug. En elke keer als ik een biertje neem en zelfs als ik twee weken nuchter ben, zoals laatst, dan vallen ze me aan.

Is dit echt alcoholgerelateerd? Of gewoon een angst in mezelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar het moet in mijn hoofd zitten.

Ik heb dan weliswaar geen contact met mijn moeder, maar ik heb mijn erfenis al wel in huis. En doordat de vorige bewoner is overleden, denk ik dat ze me continu iets duidelijk proberen te maken. En dat mag, vind ik helemaal prima. Maar de droom van vannacht was zo levensecht. 'Het' zei dat ik hun huis uit moest. We zijn er, in mijn droom, absoluut niet uitgekomen wie het huis uitmoest, durfde ik niet meer te slapen.

En als dat een afkick is, dan hoor je me hier niet, maar laatst kreeg ik hem na twee weken. En dat kan ik echt niet hebben. Want ik ben als de dood voor de dood en geesten. Want zoals de geest van alladin zei; ze kunnen je niet doden, maar je wilt niet weten wat ze wel kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kom even binnenwippen en me opwarmen

met mededeling voor alcoholvrije bier liefhebbers!

ik koop me regelmatig maes 0% met citroensmaak

nu stond ik thuis met idem dezelfde blikken, dacht ik

er stond alleen geen citroen op en bevatte 5%

kon ik echt niet mee lachen!! doen die kwiebussen dat express of zo??

gelukkig heb ik de blikken in mijn boosheid snel kunnen meegeven

aan een vriend

écht verschil was niet te zien, ggrrrr

Madeleine, als je bang hebt vannacht, zet heel zachtjes de radio op naast je, dat helpt, heus :present:

Voor alle mensen en vooral zij die vandaag hun kracht hebben mogen ervaren, droom zoet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik droom altijd over een meisje.

Een jaar of tien oud. Ze neemt me mee door het huis waar ik ooit heb gewoond. Ze pist mijn bed onder, kotst nog even als het moet en dan, als ik wakker word, is er niets aan de hand. Gisteren nam ze me weer aan de hand. En toen kwam ik bij mijn televisie in het huis waar ik ooit woonde en toen zei een geest in een deken, die om de televisie gehangen was, dat ik weg moest. We kwamen er later wel uit. Gaf ook aan dat zij ook wel mochten blijven, als ze wilden. Als we elkaar maar niet in de weg zaten. En toen was het ook goed.

Maar nogmaals, dat is niet de realiteit. Mochten ze al bestaan, dan doen ze wat ze willen. Maar ik word er bang van... Want wat ik net niet zei, oma kon volgens haar ook altijd zo grappen. Als mam zei dat het genoeg geklier was, dan schakelde de computer niet in drie keer uit, maar in één keer. En omdat ik dus de erfenis al heb, ben ik bang dat oma hier al zit. En ze was een kwaaie dronk. Praat me er even uit. Mijn oud-buurvrouw, woonde hier al een jaar voor ik mijn huidige woning kocht, is weg, maar oma?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mijn 19e kochten ik en mijn toenmalige partner een huis uit de jaren daarvoor. Inclusief raampjes, goh hoe noemen ze dat tegenwoordig ook alweer?

Ik had altijd een gek gevoel bij het huis. Ik wilde niet in de kelder of op de zolder komen. Een jaar voordat ik het huis overdeed aan mijn ex, sprak ik met een vrouw die er altijd tegenover had gewoond, en zij vertelde me dat er Joden hadden gezeten en vertelde me ook dat er een etensluikje zat op zolder, net als er een doorgangsluik zat in de kelder. Ik heb mijn ex alles laten uitzoeken, zelf nog even gekeken, zover ik kon, en het klopt.

Misschien dat het daarom zo is bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...