gwen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Sterkte morgen Wijfie, Slaap zacht allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Goeienavond Hier gaat alles zijn gangetje Ik maak er wat van met wat er is Voor degenen met leuks in het vooruitzicht Enjoy! Degenen die door moeilijke tijden gaan Sterkte! Keep your'head cool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 ga nog even bankhangen en zappen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Vandaag mijn vriend begraven, lastige momenten. Ik hoop dat ik nu het achter me kan laten. Ingrijpend zo een dienst. Alles toch erg betrekkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Innige deelneming, jan. Was hij nog jong? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 jezus jan, gecondoleerd. Hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Goed dank je. 54 jaar, dus jong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 veel te jong dus, jammer dat je een goede vriend verloren bent.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Dank je irunalone xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Da's jong ja. Kan je het een beetje verwerken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 hoe is de dienst voor je geweest? Voelde het goed en volledig, heb jijzelf nog iets bijgedragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Originally posted by: MadeleineHoi,Misschien heb ik niet goed gekeken of iets gemist, maar ik heb MM al een tijdje niet gespot?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Originally posted by: MadeleineHoi,Misschien heb ik niet goed gekeken of iets gemist, maar ik heb MM al een tijdje niet gespot?quote> Ik ben er nog! Sta al weer een week droog!Maar druk, zowel qua werk als privé... Teveel om uit te leggen, vandaar dat ik er even minder ben.Ik kom snel weer terug!Dikke knuffel voor allemaal,MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 De kerk was klein maar ruimtelijk modern en de dienst was mooi. Amazing grace als opening en verder veel toespraak ook van de kids oa. Ik heb geen actieve rol gehad en heb dat wel overwogen maar dat niet gedaan, Maar is ook goed zo. Nu slapen, moest het even delen. Weltrusten voor zo. Xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 lekker slapen, jan, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 @ Jan: sterkte met je verdriet. Beroerd van je vriend. Nu eerst even bijlezen. Voor de mensen die nu gaan slapen alvast welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Fijn dat je er nog bent, MM. Ik heb een hekel aan verdwijnende mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 En is het goed nieuws, dat je druk bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 lekker slapen mensen, tot morgen, sweat dreams! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ja en nee, te ingewikkeld om uit te leggen nu. Maar, hoe gaat het met jou, Jen? Na het overlijden van je vader? Mijn vader overleed anderhalf jaar geleden en ik mis hem meer dan ik ooit had kunnen denken. Ik ga slapen nu. Hoop binnenkort weer wat meer te verschijnen op het forum. Ik mis jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Hier ook ingewikkeld, MM. Dubbele gevoelens in allerlei opzichten. Sloppel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 @ Tatum: wat heb ik gelachen om je rode gordijnen! Wij verhuisden 40 jaar geleden naar de Bijlmer, vanuit een studentenflat. We hadden een rode weglantaarn (die bij wegwerkzaamheden aan een hek hingen). Niet bij nagedacht en stond op een kast. Op de luidspreker bij het bellenbord: "Is die rode lamp in gebruik?" We hadden geen idee waar die man het over had. Daarna hebben we hem direct ergens anders gezet! @ Spike: ik vind het rot dat je het zo moeilijk hebt. Ik kan me voorstellen dat je sterker lijkt dan je je voelt. Ik heb geen ervaring met opname in een psychiatrische instelling, dus daar kan ik niets over zeggen. Ik sta met lege handen tegenover je. Sorry. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 @ Jen: wat iedereen al zei: verwerken kost tijd. Het is nu allemaal nog chaotisch, kan ik me voorstellen. Er is natuurlijk van alles te regelen. Daarna komen vaak de momenten, waarop je ineens denkt "ik zal even.... oh nee". Hopelijk blijven de mooie herinneringen over. Fijn voor je dat je op je lief kunt terugvallen en vooral dat je je verdriet niet wegdrinkt. Jij ook veel sterkte. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Het is al heel laat en ik ga zo naar bed. Ik heb nu anderhalve week vrij en eindelijk tijd om eens wat te schrijven. Dat doe ik morgen of donderdag even. Ik heb het niet alleen heel erg druk gehad, met mijn gezondheid gaat het ook niet zo goed. Lang verhaal maar ik vertel het nog wel. Het belangrijkste is dat ik nog steeds kurkdroog ben. Ik ben daar zo blij om en dankbaar voor. Ik snap eigenlijk nu pas de woorden: het leven is zoveel leuker zonder drank!!!!! Ik kan dat alleen maar bevestigen want dat is echt zo, eerlijk waar. Ik had nooit en nooit gedacht dat ik dat nog eens zou kunnen zeggen en ja, ik zeg het echt. Wel moet ik toegeven dat er momenten zijn dat ik denk: Ik wou maar dat ik nooit een alcoholist geworden was en dat ik normaal kon drinken. Maar ja, dat kan ik nou eenmaal niet en zal ik ook nooit meer kunnen. Als ik kijk wat ik nu heb dan dank ik God op mijn blote knietjes dat ik zover gekomen ben. En nu echt naar bed. Tot gauw, liefs Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden