Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 december 2012

Lenie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 232
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vertelde mijn verpleger vandaag over de vreemde vrijheid die me overvalt nu ik ouderloos ben (de zelfdoding-gedachte heb ik niet uitgesproken, want die is niet reƫel), en hij zei me dat hij dat typisch voor mij vond. Ik wil de vrijheid om mijn dagen zelf in te vullen, ik wil aan niemand verantwoording afleggen, maar tegelijkertijd val ik dan in een diep gat. "Wat zullen we dan eens gaan doen dat ultiem zinvol is?" Hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een stukje opluchting:

Een tijdje geleden schreef ik dat ik bang was omdat onrust van buiten zich uitbreidde tot zelfs bij mijn voordeur terwijl ik 2 hoog woon. Ik weet nu waarom.

Ik heb oude oud-roze gordijnen. Die gordijnen heb ik al heel lang en heb ik steeds meeverhuisd. Nu lijken die gordijnen rood te zijn als het licht aan is in de huiskamer. Ze denken dus dat ik een dame van lichte zeden ben :o

Nu ik de gordijnen niet dicht doe is het buiten rustig. Wie had dit ooit gedacht??

Ik wilde wel al andere gordijnen kopen, maar die wil ik ook graag van een goede kwaliteit en daarvoor moet ik nog even sparen. Dat gaat niet deze winter worden. WĆ©l is het plan om dat voor volgende winter te doen. Gelukkig probleem opgelost :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, toen die onrust hier was en ze op het raam liepen te kloppen was er echt niets grappigs aan. Ik was doodsbang.

Gelukkig ligt mijn slaapkamer nog een verdieping hoger en aan de andere kant van het huis. Dat heeft me er een paar keer doorheen getrokken. Met alle lichten uit onder de dekens in een veilige ruimte. En niet kunnen horen wat er beneden gebeurde. Tenzij ze het raam zouden ingooien, maar dat gebeurde niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeienavond!

kaarsjesavond hier

sprookjesachtige sfeer

en nog wat sneeuw erbij ook.

Jen misschien jezelf eerst wat rust gunnen

en aan de nieuwe situatie wennen.

In een fase als dit hoef je niet meteen een

zinvol doel lijkt me.

Jouw basis is misschien breder dan je nu ervaart,

en nu je zo kwetsbaar bent lijkt de wereld misschien

harder dan die ook is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borrie, dat onveilige gevoel komt ook van vroeger. Toen werd ik mijn huis uit gedreven door een stel behoorlijke pubers. Tegen dat soort jonge mannen kan ik absoluut niet op. Ze zijn sterker dan ik en ze weten dat.

Dit leek zich te herhalen. Ik heb het ook op een totaal niet-reageren gezet. Niets doen, beneden de lichten uit en naar boven gaan. Aan de kant van de voordeur - waar die gasten vervelend liepen te doen - heb ik boven geen ramen. Die heb ik heb alleen aan de andere kant van het huis. En daar kan ik erg weinig merken van drukte om me heen. 4 hoog (waar de slaapkamers van mij en dochter liggen) voelt heel veilig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...