Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Hoi Spike, ik heb jammer genoeg ervaring met gedwongen opname, maar in Belgiƫ is dat vast anders dan in Nederland. Waarom? Ik mis hier wel meer mensen de laatste tijd. Zo heb ik Frodo al lang niet meer gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 We kunnen nu eenmaal niet blijven liggen en afwachten dat het beter wordt. Helaas gaat het niet vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Dat is exact wat ik nu aan het doen ben. De laatste dagen. Liggen op de zetel en wachten. Op iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 @spike: geen ervaring met gedwongen opname, wel herhaaldelijk uit vrije wil opgenomen ivm psychiatrische aandoeningen. as je wilt weten hoe een opname in zijn werk gaat dan vraag maar raak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Hohohoho... Gaat hij me verlossen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Nou Spike, gedwongen opname gaat vrij snel, maar je hebt natuurlijk iemand nodig die het aanvraagt... Bij mij was dat mijn broer. In het andere geval moet je iets uitspoken, vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Van mijn lamlendigheid en gepieker, borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ik ga maar even een potje klaverjassen met de buurman, dat doodt weer een paar uurtjes.. jullie een fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Borrie!! Hoe gaat het met jou? Rapilos, vrijheid in eigen huis Zeer herkenbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ik vertelde mijn verpleger vandaag over de vreemde vrijheid die me overvalt nu ik ouderloos ben (de zelfdoding-gedachte heb ik niet uitgesproken, want die is niet reƫel), en hij zei me dat hij dat typisch voor mij vond. Ik wil de vrijheid om mijn dagen zelf in te vullen, ik wil aan niemand verantwoording afleggen, maar tegelijkertijd val ik dan in een diep gat. "Wat zullen we dan eens gaan doen dat ultiem zinvol is?" Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Een stukje opluchting: Een tijdje geleden schreef ik dat ik bang was omdat onrust van buiten zich uitbreidde tot zelfs bij mijn voordeur terwijl ik 2 hoog woon. Ik weet nu waarom. Ik heb oude oud-roze gordijnen. Die gordijnen heb ik al heel lang en heb ik steeds meeverhuisd. Nu lijken die gordijnen rood te zijn als het licht aan is in de huiskamer. Ze denken dus dat ik een dame van lichte zeden ben Nu ik de gordijnen niet dicht doe is het buiten rustig. Wie had dit ooit gedacht?? Ik wilde wel al andere gordijnen kopen, maar die wil ik ook graag van een goede kwaliteit en daarvoor moet ik nog even sparen. Dat gaat niet deze winter worden. WĆ©l is het plan om dat voor volgende winter te doen. Gelukkig probleem opgelost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Misschien moet ik me inderdaad wat tijd gunnen, Bor, maar toch denk ik dat ik iets moet ondernemen als ik niet wil dat heel mijn structuur weer om zeep gaat. Iets kleins, Spike? Ja, misschien doe ik morgen gewoon iets voor mijn lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Tatum, ik lig hier slap van het lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Bij mij is mijn lief mijn houvast, Spike. Enerzijds ben ik dus verwend, anderzijds voel ik aan dat die basis te smal is. Ook ik ervaar de wereld als hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Jen, toen die onrust hier was en ze op het raam liepen te kloppen was er echt niets grappigs aan. Ik was doodsbang. Gelukkig ligt mijn slaapkamer nog een verdieping hoger en aan de andere kant van het huis. Dat heeft me er een paar keer doorheen getrokken. Met alle lichten uit onder de dekens in een veilige ruimte. En niet kunnen horen wat er beneden gebeurde. Tenzij ze het raam zouden ingooien, maar dat gebeurde niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Zoals jullie het beschrijven is het ook wel grappig. Ik ben vooral blij dat ik weet dat gordijnen OPEN moeten. Geeft rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 goeienavond! kaarsjesavond hier sprookjesachtige sfeer en nog wat sneeuw erbij ook. Jen misschien jezelf eerst wat rust gunnen en aan de nieuwe situatie wennen. In een fase als dit hoef je niet meteen een zinvol doel lijkt me. Jouw basis is misschien breder dan je nu ervaart, en nu je zo kwetsbaar bent lijkt de wereld misschien harder dan die ook is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 KamƩ en Nina de dag is al bijna voorbij de taart misschien al op maar een slingertje erbij kan nog net alsnog van harte meiden en ik hoop dat de dag goed was en jullie je weer een jaartje jonger voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Spike, ik vind je moedig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 http://www.youtube.com/watch?N...DCaY&feature=endscreen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Borrie, dat onveilige gevoel komt ook van vroeger. Toen werd ik mijn huis uit gedreven door een stel behoorlijke pubers. Tegen dat soort jonge mannen kan ik absoluut niet op. Ze zijn sterker dan ik en ze weten dat. Dit leek zich te herhalen. Ik heb het ook op een totaal niet-reageren gezet. Niets doen, beneden de lichten uit en naar boven gaan. Aan de kant van de voordeur - waar die gasten vervelend liepen te doen - heb ik boven geen ramen. Die heb ik heb alleen aan de andere kant van het huis. En daar kan ik erg weinig merken van drukte om me heen. 4 hoog (waar de slaapkamers van mij en dochter liggen) voelt heel veilig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ik ben en blijf van nature een Amsterdamse. Daar liggen toch een stukje roots. Ook al denk ik zelf regelmatig geen roots te hebben Tja... 4 hoog achter .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Klinkt zeer onprettig, Spike. Veel sterkte Ik woonde West. Maar was al weg toen de metro werd uitgevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Regelmaat is heel moeilijk, vooral als je alleen woont. Ik speel het zelfs niet klaar nu mijn lief bij mij woont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ik walsoveral maar even tussendoor en zeg tegen iedereen welterusten Ik kan me gelukkig droog afmelden Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden