will Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 he draakje, ja hoor. Al bij al wel, denk ik. Het gaat wat op en neer en leef heel veel in dubbel gevoel. Het drinken is zeer zwaar onder controle, geen uitschuivers en klaar hoofdje. Ook veel werk hier om mijn gedachten te verzetten. Laatste weekend was ik weer heel somber en nu deze week voel ik me opnieuw beter. De verkoudheid die ik had is grotendeels aan het overgaan, buiten nog enkele naweeën en morgen sta ik alweer in de haven sé. What more can a man want ?? En jij vriend, nog steeds de allergoedgemutste onder de goedgemutsten ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Goedemorgen gefrummelde Ha die Will ook even online Kameleon en Nien, van harte gefeliciteerd en een fijne dag beide :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Zoef zoef, weg, pc'tje gaan oppikken ergens Ha die Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Goedemorgen allen, Even snel, moet zo weg. @ Sha: unicum: ik zo vroeg op het forum. Fijne dag gewenst. Op je werk? Ik ga zo zijdeschilderen. Even teruglezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Will wil wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Hai Lytse, vandaag nog een vrije dag, morgen weer voor 100% aan het werk heb je het gesprek van gisteren een beetje kunnen plaatsen voor jezelf? niet makkelijk hè straks dan wel even lekker creatief met zijde veel plezier straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Kameo en Nina: van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. Balen dat Nina nu net een ban heeft. Kameo: deze verjaardag ziet er vast heel anders uit dan vorig jaar! Voor jullie beiden een goed, gezond en droog jaar. :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Nu als een haas weg. Fijne dag allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Volgend jaar ga ik net als Bol mijn boom al eerder neerzetten denk ik nu hè al die spullen van zolder en straks al die dozen weer naar boven voor je het weet kan alles weer naar beneden om ingepakt te worden of volgend jaar de boom gewoon op zolder opzetten? kan ook natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Beetje overdreven om meteen dubbel te gaan posten kan ook TE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 @ Sha: ja hoor, het was een heel rustig gesprek en we verwachtten dit al. Het is beter voor haar. Alleen maak ik me een beetje zorgen over het veranderen en wennen (voor haar dan). Het zal wel volgend jaar worden trouwens, want ze staat 3e op de wachtlijst. Nu echt weg. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Morgen allemaal, even binnenpiepen om de jarigen te feliciteren: Kameleon en Vlaams Meisje heel hartelijke gefeliciteerd, kom straks virtueel koffiedrinken met taart natuurlijk. De slingers hangen al las ik, nog plaats voor deze? :l:musicnote::light::light::light::light::heart:ight:musicnote::l:musicnote::light::light::light::light::heart:ight;:light::light::light:;:light::light::light: Fijne dag, Nu hop in de benen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Zonnetjes, ik ga jullie vast een hele fijne vakantie wensen weet niet of ik je namelijk vandaag hier nog spreek dus hierbij alvast en....geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Lyste, vooral haar spullen die ze nu heeft weer net zo neerzetten als dat mogelijk is dus daarin zo weinig mogelijk proberen te veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Goeie morgen frummels. Van harte gefeliciteerd Kamé en Nientje. Maak er een mooie dag van hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 DAGPACT Albert Lytse miranda Hanneke Sabine Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Originally posted by: MadeleineDAGPACT Albert Lytse miranda Hanneke Sabine Madeleinetruitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Madeleine je moet de geesten niet ontkennen maar wegsturen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Originally posted by: truitje Originally posted by: MadeleineDAGPACT Albert Lytse miranda Hanneke Sabine Madeleinetruitjekunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Nogmaals goedemorgen, Vandaag een goed besluit genomen. Opnieuw de hele behandeling van Tactive doorlezen. Ik merk dat het snel wegzakt. Ik vind dat het te snel en te kort is. Maar ja ze zeggen ook dat het een eerste aanzet is. Je moet zelf verder. Maar ik merk dat ik me wat in de steek gelaten voel. Je hebt een aantal maanden een redelijk intensief contact met de behandelaar. En dan BOEM afgelopen. Dat is anders dan wanneer je naar een kliniek met nazorg of psych. gaat. Gelukkig heb ik nog een paar weken het vinger aan de polstraject. Dat is om af te kicken Zo dat was even klagen. dank je wel voor het lezen. Nogmaals een hele goede dag iedereen. Ik probeer het nuchter te houden. De zon schijnt hier dus dat helpt :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Kameleon en VM van harte gefeliciteerd. Ik wil jullie ook wel een hele dikke bos bloemen geven maar ik zou niet weten hoe het moet. Dus denkbeeldig dan maar!! Lie truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 drietje ik heb nog een mok koffie voor je hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Lieve Hanneke Je hebt gelijk. Elke dag bezig met je behandeling en dan moet je het verder zelf doen En in begin ben je sterk En dan zakt het geleerde weer En voor je het weet heb je een glas wijn te pakken Maar we hebben het forum!! We helpen elkaar We hebben allemaal de zelfde kwaal Zoek steun als je het moeilijk hebt op het forum of via een pb tje Dit telt ook voor mezelf.... En voor allen hier Als we het moeilijk hebben, laten we elkaar helpen!! Steunen!! Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Hoi Hanneke, Ik lees net je stukje en zie dat je op 26-3-2010 bent gestopt. Is het daarna mis gegaan en ben je teruggevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Truitje bij tips en adviezen heb ik het draadje naar boven gehaald hoe je slingers kunt maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Kame en VM!!! quote> ( lieve bol, wegens tijdgebrek, leen ik even je prachtige slinger !!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden