Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 december 2012

Lenie

Aanbevolen berichten

he draakje, ja hoor. Al bij al wel, denk ik. Het gaat wat op en neer en leef heel veel in dubbel gevoel.

Het drinken is zeer zwaar onder controle, geen uitschuivers en klaar hoofdje. Ook veel werk hier om mijn gedachten te verzetten. Laatste weekend was ik weer heel somber en nu deze week voel ik me opnieuw beter. De verkoudheid die ik had is grotendeels aan het overgaan, buiten nog enkele naweeën en morgen sta ik alweer in de haven sé.

What more can a man want ?? ;)

En jij vriend, nog steeds de allergoedgemutste onder de goedgemutsten ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 232
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kameo en Nina: van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. Balen dat Nina nu net een ban heeft.

Kameo: deze verjaardag ziet er vast heel anders uit dan vorig jaar! Voor jullie beiden een goed, gezond en droog jaar.

:moon::musicnote::heart::present::D:moon::musicnote::heart::present::D:moon::musicnote::heart::present::D:moon::musicnote::heart::present::D:moon::musicnote::heart::present::D:moon::musicnote::heart::present::D:moon::musicnote::heart::present::D:moon::musicnote::heart::present::D:moon::musicnote::heart::present::D:moon::musicnote::heart::present::D:moon::musicnote::heart::present::D:moon::musicnote::heart::present::D:moon::musicnote::heart::present::D:moon::musicnote::heart::present::D:moon::musicnote::heart::present::D:moon::musicnote::heart::present::D

Nu als een haas weg. Fijne dag allemaal.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgend jaar ga ik net als Bol mijn boom al eerder neerzetten

denk ik nu hè

al die spullen van zolder en straks al die dozen weer naar boven

voor je het weet kan alles weer naar beneden om ingepakt te worden

of volgend jaar de boom gewoon op zolder opzetten? kan ook natuurlijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Sha: ja hoor, het was een heel rustig gesprek en we verwachtten dit al. Het is beter voor haar. Alleen maak ik me een beetje zorgen over het veranderen en wennen (voor haar dan). Het zal wel volgend jaar worden trouwens, want ze staat 3e op de wachtlijst.

Nu echt weg.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen allemaal,

even binnenpiepen om de jarigen te feliciteren:

Kameleon en Vlaams Meisje heel hartelijke gefeliciteerd, kom straks virtueel koffiedrinken met taart natuurlijk.;)

De slingers hangen al las ik, nog plaats voor deze?

:musicnote::l:musicnote::light::moon::heart::musicnote::light::moon::heart::musicnote::light::moon::heart::musicnote::light::moon::heart:ight:musicnote::l:musicnote::light::moon::heart::musicnote::light::moon::heart::musicnote::light::moon::heart::musicnote::light::moon::heart:ight;:moon::heart::musicnote::light::moon::heart::musicnote::light::moon::heart::musicnote::light::moon::heart:;:moon::heart::musicnote::light::moon::heart::musicnote::light::moon::heart::musicnote::light::moon::heart:

Fijne dag,

Nu hop in de benen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals goedemorgen,

Vandaag een goed besluit genomen. Opnieuw de hele behandeling van Tactive doorlezen. Ik merk dat het snel wegzakt. Ik vind dat het te snel en te kort is. Maar ja ze zeggen ook dat het een eerste aanzet is. Je moet zelf verder. Maar ik merk dat ik me wat in de steek gelaten voel. Je hebt een aantal maanden een redelijk intensief contact met de behandelaar. En dan BOEM afgelopen. Dat is anders dan wanneer je naar een kliniek met nazorg of psych. gaat. Gelukkig heb ik nog een paar weken het vinger aan de polstraject. Dat is om af te kicken :(

Zo dat was even klagen. dank je wel voor het lezen.

Nogmaals een hele goede dag iedereen. Ik probeer het nuchter te houden. De zon schijnt hier dus dat helpt :light:

:heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Hanneke

Je hebt gelijk.

Elke dag bezig met je behandeling en dan moet je het verder zelf doen

En in begin ben je sterk

En dan zakt het geleerde weer

En voor je het weet heb je een glas wijn te pakken

Maar we hebben het forum!!

We helpen elkaar

We hebben allemaal de zelfde kwaal

Zoek steun als je het moeilijk hebt op het forum of via een pb tje

Dit telt ook voor mezelf.... En voor allen hier

Als we het moeilijk hebben, laten we elkaar helpen!! Steunen!!

Liefs truitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...