Diesel Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goeie Moggeuh Gefröbelde, koffie, thee en cola klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 12-12-12 IDD de dag dat duidelijk is dat al is het pas over 12 jaar, maar er gaat een eind komen aan veel dierenleed in Nederland http://nos.nl/artikel/450589-i...p-nertsenfokkerij.html dus een mooie stopdatum dat 12-12-12 om ook na te denken dat er veel bontkraagen nu in de mode, echt van wasbeerhonden zijn, die levend gevilt worden. Zo !! kopje koffie ??? of blijven jullie nu liever in bed liggen ? Tjah de eerste zllen zo wel wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ah..... wel een echte dagdraad dus... Mooi nieus Diesel, ik had het al gelezen elders, maar echt mooi nieuws. Beetje boel laat dat ze stoppen, had eigenlijk al lang een feit moeten zijn. Wat doen we nu? Twee dagdraden is een beete veel van het goede. Ik ga in ieder geval mijn berichten van de andere draden ook hier plaatsen, merken vanzelf wel welke het wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goedemorgen Adrie, Diesel, Jen en Kameleon. Is er al verse koffie of moet ik even zetten?? Moet me overigens wel van het hart dat ik hafl 1 in de nacht geen tijd vind om een dagdraad te openen. En al zeker niet als je zelf op het punt staat gewoon naar bed te gaan. Dan wens je op de lopende dagdraad gewoon even de mensen wel te rusten. Maar goed. Om ook even terug te komen op het antwoord van Adrie op Wil, het lijkt ook mij buiten kijf dat de Johan en Winchun één en dezelfde persoon zijn. Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad Kameleon. Jen, das geloof ik lang geleden he dat je 's nachts lekker hebt geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 En hier onderhand al weer bijna tijd voor de douche.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Draak, mooi onderschrift:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goed, twee dagdraden dan. Het over en weer huppen houdt me lekker wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Dacht al dat je een lastpost was Jen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Tis harststikke mooi dat Jen nou overdag wakker wil blijven, maar ben bang dat de dagploeg dus de handen vol aan haar zal hebben als ze haar kont zo tegen de kribbe blijft gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ach, op die manier wordt dat kilokillerdraadje overbodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Nou is wel verwarrend zo, maar goei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Hihi. Jen, gewoon blijven zitten waar je zit, anders binden we je vast op je stoel... niet dat heen en weer geren hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: kameleonDraak, mooi onderschrift:present:quote> thnx, ach dacht laat ik ook eens wat "stichtelijks" neerzetten zo voor de feestdagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik ga maar eens in mijn kleren vliegen en een ochtendwandeling maken. Of eerst nog een tas koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Jn in kleren vliegen?? ja eruit, maaar erin? Tjah hier hondjes ook lekker al buiten geweest in heel dun laagje sneeuw, wl mooi dan die pootafdrukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Eindelijk een keer goed geslapen, 9 uur zelfs. Voel me echt fit. Het grote Ikea project zit erop, vandaag eens studeren. Ga een artikel schrijven over ouder wordende verstandelijk gehandicapten. Tijdens research kwam ik erachter dat zij veel meer gezondheidsproblemen hebben dan de normale populatie die ouder wordt. En door de gezondheidszorg worden ze veel ouder, mensen met down syndroom bijvoorbeeld zijn in een paar decennia van 35 gemiddeld tot ruim over de 50+ gegaan qua leeftijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goede morgen DAGPACT Hanneke Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 moggeuh Erik, goed vraagstuk, zou hun lichaam daar toch ook niet voor gebouwd zijn misschien ? Of gewoon te weinig onderzoek naar geweest miss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ga ook in de kleren:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Mogge..*gaap* het is me nog te vroeg hoor, en ik heb het zooo koud... ik kruip nog even terug met een bak koffie..even lezen nog. ik heb zelfs de kachel aangezet in m'n slaapkamer om de ergste kou eruit te krijgen. brrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 goede morgen frummels. waar moet ik nu de koffie halen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 ik heb net gezet, om mee te nemen naar bed....pak maar hoor, er is genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 oh, het is wel echte koffie...geen pads Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 dan is het goed lenie, ik ben niet veeleisend maar koffie........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden