Spring naar bijdragen

Woensdag 12-12-12

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

12-12-12 IDD de dag dat duidelijk is dat al is het pas over 12 jaar, maar er gaat een eind komen aan veel dierenleed in Nederland

http://nos.nl/artikel/450589-i...p-nertsenfokkerij.html

dus een mooie stopdatum dat 12-12-12 om ook na te denken dat er veel bontkraagen nu in de mode, echt van wasbeerhonden zijn, die levend gevilt worden. Zo !!

kopje koffie ??? of blijven jullie nu liever in bed liggen ? Tjah de eerste zllen zo wel wakker worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah..... wel een echte dagdraad dus...

Mooi nieus Diesel, ik had het al gelezen elders, maar echt mooi nieuws.

Beetje boel laat dat ze stoppen, had eigenlijk al lang een feit moeten zijn.

Wat doen we nu? Twee dagdraden is een beete veel van het goede.

Ik ga in ieder geval mijn berichten van de andere draden ook hier plaatsen, merken vanzelf wel welke het wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Adrie, Diesel, Jen en Kameleon.

Is er al verse koffie of moet ik even zetten??

Moet me overigens wel van het hart dat ik hafl 1 in de nacht geen tijd vind om een dagdraad te openen. En al zeker niet als je zelf op het punt staat gewoon naar bed te gaan.

Dan wens je op de lopende dagdraad gewoon even de mensen wel te rusten.

Maar goed. Om ook even terug te komen op het antwoord van Adrie op Wil, het lijkt ook mij buiten kijf dat de Johan en Winchun één en dezelfde persoon zijn.

Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad Kameleon.

Jen, das geloof ik lang geleden he dat je 's nachts lekker hebt geslapen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk een keer goed geslapen, 9 uur zelfs. Voel me echt fit. Het grote Ikea project zit erop, vandaag eens studeren. Ga een artikel schrijven over ouder wordende verstandelijk gehandicapten. Tijdens research kwam ik erachter dat zij veel meer gezondheidsproblemen hebben dan de normale populatie die ouder wordt. En door de gezondheidszorg worden ze veel ouder, mensen met down syndroom bijvoorbeeld zijn in een paar decennia van 35 gemiddeld tot ruim over de 50+ gegaan qua leeftijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...