Spring naar bijdragen

Donderdag 13 december 2012


Jen

Aanbevolen berichten

Nog even om verdere misverstanden te voorkomen.

Krekel, ik ben blij dat je uit de binge bent gekomen, dat je ziet dat het zo niet meer kan omdat je er anders aan onderdoor gaat. Mens, de vorige keer en ook onlangs heb ik me zo'n zorgen gemaakt. En ik niet alleen, iedereen was met je begaan en maakte zich zorgen.

Alleen heb ik de laatste keer het later gelezen.

Ik ben ook blij dat je nu refusal hebt zodat drinken helemaal uit den boze is, je kunt herstellen en straks met plezier je studie kunt gaan doen.

Hoe erg moet het wel niet zijn om in zo'n situatie terecht te komen dat je na er weer uit te zijn een week moet herstellen?

Ik ben blij te zien dat je nog kunt komen, terug bent gekomen dat bedoelde ik met je inloggen vanavond.

Maar ook dat het wel heel anders uit had kunnen pakken, wat ik niemand gun.

Dus bek op het stuur en gaan!

Zoals iedereen die weleens onderuit gaat, ik zelf idem dito.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kijk, dat zijn berichten haha.

Morgen lekker vrij Frodo?

Ik ook, lekker hoor. Ga morgen eerst mijn kledingkasten uitmesten en samen met oud papier wegbrengen. Dan wellicht toch kerstversiering aanbrengen.

Maar vooral genieten van mijn vrije dag.

Dat is wel nodig want heb het nogal druk gehad de laatste weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond was de computer gecrasht, maar mijn man heeft hem weer aan de gang gekregen.

@ Travel: Ik het M<arc al tig keer geroepen, maar hij reageert niet.

Kirky was er gisteren wel kort, maar minder dan anders.

@ Madelief: eerst aan jezelf denken nu. We weten dat je aan ons denkt en wij denken aan joui. Hou vol hoor.:heart:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen, nog even over het dagpact.

Ik pleit ervoor niet een apart draadje daarvoor te starten. Als het ergens anders staat moet je er expres naartoe om je erop te zetten.

In de tijd dat AR in Frankrijk zat en ik net op het weekp[act was, werd het draadje niet gestart en gebeurde er niets meer. Dat vond ik jammer en daarom sta ik nu op beide draadjes, dankzij AR.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit wordt 4 op een rij.

@ Gunn: je staat wel ingelogd, maar bent kennelijk iets anders aan het doen. Ik ga nu naar bed, maar wil je nog even zeggen dat ik het super van je vind dat je zolang droog staat. Hou vol hoor. Wanneer is het een maand? Vandaag, of morgen?

Ik lees het morgen wel.

Welterusten voor allemaal. Ik heb het droog gehouden. Tot morgen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rare dag vandaag. Niet super geslapen, had twee afspraken verkeerd in mn agenda staan, naar huis gegaan, kon me niet concentreren, liep mezelf tegen te werken,

vanavond een ongelooflijke flauwe film gezien. Zo flauw dat het wel weer lachen was.

Gewoon gegeten, naar bed tegen 11 uur en daarna wakker liggen. Heb familiegedoe wat me ff niet los laat.

Opgestaan, vier beschuiten gegeten, met melk, daarna twee kleine stukjes kerstbrood en nu twee boterhammen met kerst hagelslag.

Dus. Oh zo.

Straks mn bedje maar weer es in. Bah. Kan slecht tegen gedoe. Dan raast het maar door in mn hoofd. Zelfs de meditatie-cd en het spijkermatje hielpen niet. Heb vanmiddag ook een uurtje gelegen, op spijkermat met koptelefoon uiteindelijk toch half uurtje weggedoezeld.

Naast dat het vervelend is om wakker te liggen word ik er zo moe van. Moet dan mn best doen niet teveel op de zaken vooruit te lopen. Maar ja, mag morgen wel werken en heb dan nog drukke dagen tegoed. Na ja, uiteindelijk komt alles goed dus dat zal nu ook wel zo zijn.

En at ut net kin sa it maot dan mat ik mar sa ut ken. Zoiets?

Dus, de grote vraag voor nu is; 'Neem ik nóg twee boterhammen of doe ik dat niet. Ik voel me niet verzadigd maar dat kan haast niet met al dat eten van net....

Hahaha. Nou, het is me wat.

Weltrusten en tok to u leeterrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...