Spring naar bijdragen

Donderdag 13 december 2012

Jen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1)

Originally posted by: Diesel

maar ik snap nie waarom je die "q" aan het begin en eind weg wil halen, die zie je namelijk niet in het geplaatste berichtquote>

2) Originally posted by: Diesel

maar ik snap nie waarom je die "q" aan het begin en eind weg wil halen, die zie je namelijk niet in het geplaatste bericht

ad 1) met q aan begin en eind, dan heb je dus een quote, je citeert iemand en dan plaatst deze site automatisch de naam erbij van wie je quote, via originally posted by Diesel in dit geval.

ad 2) haal je de begin en eind q weg dan krijg je alleen de tekst met Originally posted by eraan toegevoegd wat nu geen deel van de quote meer is maar onderdeel van normale tekst. De letters /b en /i betekent resp. bold (dikke) letters en i Italic (schuine letters) originally posted by Diesel staat als geheel schuin want dat hele deel staat tussen en /i en Diesel staat zowel vet als schuin want staat zowel tussen en /i en B en /b

Zie je het verschil, Diesel?

Doe je ook Originally posted by: Diesel weghalen dan heb je puur de tekst van een ander. Dit is (3)

3)maar ik snap nie waarom je die "q" aan het begin en eind weg wil halen, die zie je namelijk niet in het geplaatste bericht.

Wat ik doe met copy paste is ook zo lastig niet; ik ga voor een tekstdeel staan met muis, druk linker muisknop in en ga over het tekstdeel waar ik wat mee wil doen. Dan wordt dat hele deel blauw met witte letters. Dan kan je linkermuisknop loslaten en druk je de andere muisknop in (rechter) en selecteer je wat je wil kopieren of knippen.

Dan ga je naar de plek waar je die tekst geplakt wil hebben en druk je weer rechter muisknop in en dan plak je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...