Spring naar bijdragen

vrijdag 14-12-2012

Gast A3

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Middag baasjes.

Nou ik heb een lekker relaxed dagje gehad hoor en aardig wat naar de stort gebracht.

Op de terugweg een kerstboompje gescoord, hij is klein maar hartstikke leuk.

Kaarsjes weer aan en het is reuze gezellig in huize Travel.

Ik vond nog een blik erwtensoep dus misschien trek ik die straks open of ik ga bellen en bestellen:) Heb heel de week al gekookt want dat had ik mezelf opgelegd.

Bij thuiskomst eerst een bakkie koffie, dan eten koken, even tv kijken of zo en dan mag ik pas andere dingen gaan doen. Al dat 'moeten' en dat geren is niet goed voor een mens.

Ik had geen zin in boodschappen doen, morgen wordt het beter weer dacht ik en als dat zo is ga ik morgenochtend naar de markt in Rotterdam en lekkere dingen scoren bij Little Italy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lavendel1
familie
er waren tijden dat ik rond kerst treurig door de straten liep
te kijken hoe moeders en dochters en kleinkinderen gezellig zaten te winkelen
en koffieleuteren
te hunkeren naar een warme vaderstem, een opa, een oma, een tante, een oom, een nichtje, een neefje etc etc....
's avond's als het donker was, door de straten binnengluren bij huizen waar warmte uitstraalde en gezelligheid
ik heb mijn pijn daarover gehad, het gemis aan een familie die er is, je ziet staan....
langzaam aan is de acceptatie binnengeslopen: het is zo, er valt niets meer aan te veranderen
langzaam beseft dat ik me eigen familie moet maken, anders zeggen mn kinderen misschien wel weer het zelfde later?!
het hebben van een betrokken familie lijkt in mijn ogen een enorme meerwaarde, daar kan je toch de eerste diepe langdurende contacten leren? hoe je in het leven staat, omgaat met anderen, jezelf leren kennen
ik denk dat ik alleen geleerd heb om te zuipen, geld op te brassen, mezelf kleineren en verwaarlozen
gelukkig is niet alles stukgemaakt, want ik ben onkruid
en onkruid vergaat niet. zo.
ok. door in de shit te leven, word je ook sterk, leer je dan weer andere dingen waartoe een ander de kans niet krijgt
kerst en nieuwjaar word ik meestal rotsentimenteel vanbinnen en wil iedereen omhelzen
maar dit jaar is het de bedoeling dat ik dat nuchter beleef
ben benieuwd!
quote>

Lavendel:heart:
Mag ik je heel erg hartelijk danken voor dit stukje.
Het heeft me geraakt omdat ik dus ook zo in elkaar steek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...