rapilos Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Sofie, Heb even je link aangeklikt, en op vertalen gezet. Leest wat gemakkelijker dacht ik. Nou, lijkt wel akrabadabra. Laat maar dan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Kippenbil!! Ha,ha die Bol, En je bent nog wel zo'n dierenliefhebster! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Hai wijffie, Ja, gelukkig druk genoeg nu in de thuiszorg. 3 vaste adressen, dus mijn 2 dagen zitten vol. Alhoewel, het natuurlijk vrij korte dagen zijn, ben ik blij dat ik werk heb. Alles goed met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Ja maar Sofie, Het is wel erg letterlijk vertaald. Kan er eigenlijk nog geen touw aan vast knopen. Dat bedoelde ik eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Ja ben ik ook Rapi, daarom eet ik ze. Ze zeggen toch wel eens "O wat een poepie, die is om op te vreten". Nog steeds in de thuiszorg bezig? Lekker dat er twee dagen al gevuld zijn meis. Fijn om anderen te verzorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Ja Bol, Dat neem jij dus wel erg letterlijk, dat opvreten dan:D Nou ja, geniet maar lekker hoor van je kippenbilletje En ja, mijn dagen zijn lekker gevuld nu. Jij ook weer lekker geschilderd lees ik. Nu alleen de dames nog wat finesses bij brengen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Hahahaha ja Rap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 even wat melden..... ik heb sinds een paar weken ook werk. ik wilde het nog niet zeggen, want je weet maar nooit. tot nu toe alleen maar tevreden gezichten... nu nog m'n woordewisseling met de bewindvoerder uitspreken en ik ben weer het dametje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Ow wat fijn voor je Lenie. Wat voor 'n soort werk heb je of wil je dat liever niet zeggen? Maar als je er tevreden mee bent ga je fluitende naar je werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 heerlijk Lenie, Werk, doet een mens goed, en dat uitpraten met je bewindsvoerder zal ook wel lukken toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 thuiszorg Bol... onwijs dankbaar werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 idd Rapi... regelmaat en sociaal bezig zijn...beter dan de hele dag dom thuis zitten. dat gesprek ( mail) komt wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Originally posted by: Leniethuiszorg Bol...onwijs dankbaar werk.quote> Ha, collega Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Wat doe je Lenie? Thuiszorgmedewerkster, Helpende, Verzorgende, Verpleegkundige? Je kan alle kanten op he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 schoonmaken en aanwezig zijn ..hahaha tot nu toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Nou, echt een regelrechte collega dus Lenie, Ik vind het ook harstikke leuk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 dankbaar vooral.. gewoon een praatje betekend vaak meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Middag baasjes. Nou ik heb een lekker relaxed dagje gehad hoor en aardig wat naar de stort gebracht. Op de terugweg een kerstboompje gescoord, hij is klein maar hartstikke leuk. Kaarsjes weer aan en het is reuze gezellig in huize Travel. Ik vond nog een blik erwtensoep dus misschien trek ik die straks open of ik ga bellen en bestellen:) Heb heel de week al gekookt want dat had ik mezelf opgelegd. Bij thuiskomst eerst een bakkie koffie, dan eten koken, even tv kijken of zo en dan mag ik pas andere dingen gaan doen. Al dat 'moeten' en dat geren is niet goed voor een mens. Ik had geen zin in boodschappen doen, morgen wordt het beter weer dacht ik en als dat zo is ga ik morgenochtend naar de markt in Rotterdam en lekkere dingen scoren bij Little Italy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 we gaan nu even eten... wellicht tot later. fijne avond in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Lieve mensen, Ik ga er uit. Snel naar mijn etentje. Toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Smakelijk Rapi en Lenie. Lekker Travel, zitten tussen de brandende kaarsjes, kerstboom en sfeer brengen in je huis. Heel belangrijk deze tijd van het jaar. Ook heel goed voor mensen die alleen zijn. Jezelf lekker verwennen hoort ook bij deze tijd. Goed gedaan jochie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Psies Boll, en geniet van je beessies he ik ga ook lekker toedels eten doei woei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 oh Travel, bij Little Italy hebben ze van die heerlijke broodbollen, een hele maaltijd jammie, altijd als ik naar de dinsdagmarkt ging lunchte ik daar op het bankje, vaak in de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Ik heb voor het eerst gebakken visje op brood gedaan bij mijn 4e keer spruiten deze week:$ lekker makkelijk en nu zijn alle dingen op die dochter niet lust, en kan ik me de komende 14 dagen weer een beetje aanpassen aan haar (wan)smaak:D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Originally posted by: lavendel1familieer waren tijden dat ik rond kerst treurig door de straten liepte kijken hoe moeders en dochters en kleinkinderen gezellig zaten te winkelenen koffieleuterente hunkeren naar een warme vaderstem, een opa, een oma, een tante, een oom, een nichtje, een neefje etc etc....'s avond's als het donker was, door de straten binnengluren bij huizen waar warmte uitstraalde en gezelligheidik heb mijn pijn daarover gehad, het gemis aan een familie die er is, je ziet staan....langzaam aan is de acceptatie binnengeslopen: het is zo, er valt niets meer aan te veranderenlangzaam beseft dat ik me eigen familie moet maken, anders zeggen mn kinderen misschien wel weer het zelfde later?!het hebben van een betrokken familie lijkt in mijn ogen een enorme meerwaarde, daar kan je toch de eerste diepe langdurende contacten leren? hoe je in het leven staat, omgaat met anderen, jezelf leren kennenik denk dat ik alleen geleerd heb om te zuipen, geld op te brassen, mezelf kleineren en verwaarlozengelukkig is niet alles stukgemaakt, want ik ben onkruiden onkruid vergaat niet. zo.ok. door in de shit te leven, word je ook sterk, leer je dan weer andere dingen waartoe een ander de kans niet krijgtkerst en nieuwjaar word ik meestal rotsentimenteel vanbinnen en wil iedereen omhelzenmaar dit jaar is het de bedoeling dat ik dat nuchter beleefben benieuwd!quote> Lavendel:heart:Mag ik je heel erg hartelijk danken voor dit stukje.Het heeft me geraakt omdat ik dus ook zo in elkaar steek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden