Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Bedankt voor je uitgebreide reactie, Sofie. Ik ben echter niet in de mogelijkheid om iet uit te proberen. Het is gewoon te gevaarlijk voor mijn oude reu. Je moet je ook voorstellen dat dat dier al 14 is, hij brengt hier rustig hobbelend zijn oude dag door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Sorry jongens, ik word gek van alle adviezen. Ik ging al met haar naar de hondenschool Lenie, heb echt waar mijn best gedaan. Ze mag niet bedelen, ze moet later een kamer binnenkomen dan ik én dan mijn reu, ze krijgt haar eten laatst... Ik ga gewoon de dierenarts volgen en geen risico nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Jen?...jij bent toch de baas?? leer haar tekens leren... verdorie het zou zo jammer zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Toen ik mijn hond net had ging hij me bijten. Als ik aan het been kwam of z'n eten. Vervaarlijk grommen en hap! Ik beet terug. Zo in z'n neus. Nooit meer last gehad en hij mag me graag. Ik heb nogal wat literatuur. Een aardig boek is Think Dog. Denken als een hond. De hond ziet ons niet als mens, maar als een hond op twee benen. Dus moeten we ons honds gedragen. Een aardig boek. De dogwhisperer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Gelijk heb je, Jen. Bij zo'n stokouwe hond zou ik ook geen jonge zette, die moet gewoon lekker oud worden. Zo'n ouwe hond is nl. ook helemaal niet natuurlijk, dus ook weinig natuurlijk gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Jee Jen, wat baal ik dat ik net nu vanavond die ......... ja hoe zeg je dat... overeenkomst?? ben aangegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Waar ze het van weten, het is me 'n raadsel, maar het zal waar zijn, dus: Tina, heel veul felicitados, hou het zo droog als je maar wilt, ook in je verdere leven! De wensert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 gel..... geklets Haddock!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ja he Smik. Mijn schuld :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Jaja, Lenie, jij weet alles. Nou, ik heb mooi gewacht tot mijn stokouwe geliefde Donna dood was voor ik weer 'n pup nam, terwijl we allang eentje wilden. Die ouwe heeft eerst nog van 'n LEKKERE RUSTIGE oude dag kunnen genieten. Die had helemaal geen zin meer in drukte en gedoe. En nou hebben we weer allemaal leven in de brouwerij. En als ze straks 'n jaar of 3 is bekijken we of we er weer eentje bijnemen, as 't an mij ligt wel! De onnatuurlijk ouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ach jong ouwe mopperkont, ben je dr weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ik dacht dat jij je nog gedroeg als een jonge pup Hadje en voor reurin g zorgde... Neem jij maar lekker weer een pup. Houd je van de straat mien jong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Lenie, soms moet een mens ook accepteren. Die hond gaat vast weer een baas vinden. Mijn hond heeft me in het begin ook gebeten, van angst. Die was nix gewend. Dat gaat nu prima maar ja, hij beet die andere dan ook niet. Had hij dat gedaan dan hadden wij ook een probleem gehad. jen haar dierenarts zal het weten, daar ga ik maar van uit. En we kunnen ze n iet allemaal redden. Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Dan MOET jij maar vroeg je mandje in W. Dat lijkt me t beste om morgen fris en fruitig te zijn. Trust:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Euhhh Smik, wat schreef je strakjes ook alweer: niet meer opgenomen geweest sinds je niet meer drinkt. Zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Johan W, waarom zou een uitzendkracht wel zijn verplichtingen moeten nakomen en een werknemer met een vast contract niet? Of lees ik je verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Jen sterkte met alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Dank je, akelei en Bambam, zit hier weer in tranen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Overgave Smik, overgave. Geen strijd. Je mag ook wel drinken, moet jij zelf weten. Ik WIL niet meer, das een verschil met; ik MAG niet mer. Net heel bericht, foetsiewegbah. Ik beschreef wel eens mijn ergste dronkenschappen op als ik me zo voelde. Ken jij ook es doen. Wat deed je, hoe voelde je je, enzovoort. Is leuk joh. NOT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Liedeke, liedeke, liedeke, jaaaaaaaa Jen, huil maar meissie, dat mag toch. Geeft nix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Smik, ik vind het ook nog steeds een strijd. Bambam, Ik Wil Niet Meer! is mooi gezegd. Maar ik wil nog wel, hoe stop je die wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ik zie het zo Smik; ik ben allergisch voor alcohol. Ga er heel lelijk van doen en daar word het allemaal niet gezelliger van. Als ik allergisch zou zijn voor aardbeien zou ik ze ook niet eten. Ik heb heus nog wel eens trek in een biertje. Verwar dit niet met zucht naar alcohol en de roes, dat is voor mij wat anders. Maar ik drink niet want ik stop niet meer. Dus...kapotte remblokjes, kan ze(helaas) niet vervangen. En waarom schrijf ik nou helaas... Omdat ik het geheugen soms heb van een goudvis en die gremlins mij ook willen doen vergeten hoe erg het was, dat gezuip. En niet alleen het gezuip maar meer dat ik me zooo ongelooflijk waardeloos kon voelen. Een waardeloos stuk vreten die maar wat deed. En als de mensen me echt zouden kennen zouden ze me niet zo lief/aardig/leuk meer vinden. Zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Originally posted by: SmikkieJa Jen het is echt jouw schuld!! Boeten zal je ;)quote> sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 75% van ongeveer 7 euro is....euhhhh, ja, je hep gelijk W, armoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Originally posted by: haddockJaja, Lenie, jij weet alles.Nou, ik heb mooi gewacht tot mijn stokouwe geliefde Donna dood was voor ik weer 'n pup nam, terwijl we allang eentje wilden.Die ouwe heeft eerst nog van 'n LEKKERE RUSTIGE oude dag kunnen genieten.Die had helemaal geen zin meer in drukte en gedoe.En nou hebben we weer allemaal leven in de brouwerij.En als ze straks 'n jaar of 3 is bekijken we of we er weer eentje bijnemen, as 't an mij ligt wel!De onnatuurlijk ouwequote> what??ik weet alles??ik weet veel!!!!dit vind ik niet leuk Had!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden