Teveel Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Goedemorgen, Ben al een tijdje wakker en maar weer eens gaan lezen. Deed ik trouwens wel vaker hoor, je wil toch weten hoe het je virtuele bekenden gaat. Een fijne dag wil ik iedereen sowieso wensen. En Jen succes met haar eerste dag en sterkte met de hond. Smikkie wens ik rust en vertrouwen dat het uiteindelijk goed komt. Borretje de positieve insteek, zekerheid van een goede afloop en vechtlust, hoop dat je dat vast kan houden. Maak er wat van, 17 december 2012 is eenmalig, je kan het niet overdoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Goeiemorgen Teveel, en bedankt voor de sterktewens. Da's lang geleden zeg, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Goedemorgen Teveel jen ik zie je online, heel veel succes vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Dank je, kameleon. Heb bijna geen oog dicht gedaan, maar ja. 'k Heb de afgelopen weken geslapen voor een heel jaar, dus dat moet maar lukken. Nu lief uit zijn bed zetten, en koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 goede morgen frummels. lekker koffie jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 albertina :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: 2jaar droog superwoman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Gedoucht en geschoren, tanden gepoetst en geflost. Axe gebruikt tegen de vieze luchtjes en Jean Paul Gaultier voor de lekkere. Beschuit, thee en mok melk wachten op me. Wellicht tot later, als mijn terugkomst niet bij al te veel mensen verkeerd valt. Bye... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Albertina 2 jaar, super!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 teveel je bent van harte welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Teveel, je kan toch niet met iedereen door 1 deur, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 appeltje staat 3 maand droog, waar blijft ze toch????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Tina van harte Apple ook gefeliciteerd :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Dagpact hoort gewoon op de dagdraad apart demotiveert vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 moggeuh, ben het met je eens hoor AR, maar goe heb ik genoeg over gezegt als nie gebruiker Lekker bakkie, poeh weer veel mensen terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ben het met je eens AR, ik gebruik de dagpact niet maar lees altijd wie ermee doet. Miste hem daardoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ach en Teveel , jij toch nooit teveel joh Koffie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 O en Jen go 4 it he en je hebt koffiepauze van euhhhhh, ja zal wel weer ff wennen zijn joh, maar wel uitdaging weer he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Goedemorgen, Ook ik vind dat de dagpact gewoon op de dagdraad behoort. Ik heb geen zin in dat aparte draadje. Zoveel werk is het toch niet om even te scrollen?? Drinken kost meer tijd. Ik ben met refusal begonnen. Ga dat een poosje slikken omdat ik het zat ben iedere keer toch weer wat te gaan drinken. En gewoon al die discussies in mijn kop. Even niet. Ik denk dat ik een aantal weken of maanden even refusal moet slikken om van die gewoonte af te komen. Ik wens iedereen eeh heel fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACTAlbertLytseHannekequote> Fijne dagquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ik ga mijn lieve schat wakker maken, die slaapkop:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Hanneke succes dan, hoop dat dat scheeld met die dagelijkse "kopzorgen" dan, want dat lijkt me erg vermoeiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 pff welke lieve schat, je dochte je man je ouwere hond de laatste hond, je ken echt alle kanten op met jou de buren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Albertina, van harte gefeliciteerd met 2 jaar. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Goeie morgen beste kanjers. Heel goed Hanneke om refu te gaan slikken als het niet lukt. wat een rust zal in je hoofd krijgen meid. TINUUUUUUUUUUUUUUS proficiat wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden