Rae Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Vorige conversaties werden reeds gevoerd over het einde van de wereld op 21 december 2012. Voor zij die zich zorgen maken, dit is een overtuigende video die argumenteert dat de mensheid een nieuw bewustzijn zal bereiken die dag, in plaats van ten onder te gaan. 2012 - crossing over Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Hey Rae hallo hoe is het met je? De link van jou geeft bij mij aan dat hij niet gevonden kan worden. Zal zo eens bij you tube intypen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Rae, nog niet bekeken, maar ga ik zeker doen. Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Dag Bolletje, de link is inderdaad fout. Dit is de juiste link: Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: SofieDie verandering van bewustzijn is allang bezig bij veel mensen.quote> Nou Sofie ik merk er nog niet veel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Originally posted by: Sofie Deze werkt wel.quote> Hoi Sofie, dit is een erg korte versie. Deze link: is 1u44min lang. Groet* namelijk een volledige documentaire/film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 O God zij dank ik schrok al Sofie. Maar Rae wat fijn dat je hier over begint. Denk toch dat er nog een groot taboe heerst over deze onderwerpen. Ikzelf heb ook het gevoel dat er veel gaat veranderen want zo kan het niet langer meer. Er is zoveel geweld. En of nu die veranderingen plaats gaan vinden doordat er verschillende planeten op een bepaalde plaats staan ofdat we toch hulp van buitenaf krijgen weet ik niet maar, maar er moet weer eenheid komen. We komen inderdaad in een ander soort bewustzijn, heb ik ook gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Ja, Bollewops, Ik geloof daar ook in. Rae, dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Dag Bol en Madelief en alle anderen, Fijn jullie te lezen uiteraard. Nog steeds hard in strijd met de fles helaas. Groetjes, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 O das minder Rae. En lukt het dan niet om wat meer hier te komen? Want ik weet nog wel dat ik het in het verleden best fijn vond. Toen hebben we het ook over de mayakalender enz. gehad. Nu lees ik nog al eens op Niburu. Heel interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Bol, het forum bleek niet de beste plaats te zijn voor mij. Mijn alcoholmisbruik is vrij afwijkend en de BPS maakt het extra moeilijk om er zinvolle gesprekken over te voeren. Ik kom af en toe eens langs om jullie snoeten nog eens te lezen. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Ik moet eerlijk toegeven, ik sta niet achter deze video . Maar ik vond het fijn om te delen met mensen die bezig zijn met 21/12. En vooral omdat het niet over doemdenken gaat maar over vernieuwing en bewustzijnsverruiming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Eh... zijn jullie allemaal aan het zwanzen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Originally posted by: spikeOmgaan met veranderingen,ik voel het ook in mij en om mij heenniet zomaarSommige mensen hebben tentakels,gevoeligheden,dat maakt soms sociaal immobiel,omdat je niet mee wilt of kunt doen,maar het voelen verandert nietIk hoop van harte dat er meer gevoeld gaat worden,dat we de tijd van overheersende rede laten voor wat het is,mensen kunnen zichzelf met veel woorden overtuigenom er vervolgens achter te komen dat dat niet iswat ze bedoeldenVerlichting = voelen, durven voelenin de wetenschap dat het veranderlijk isen dat dat mag,sterker nog: bron van creatie,voelen lijkt chaosmaar dat is het nietquote> mooi gezegd ! daar ben ik het volledig mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Originally posted by: JenEh... zijn jullie allemaal aan het zwanzen?quote> Min of meer; en dan weer ook niet, Jen. Ik moet zeggen dat ik stiekem een beetje uitkijk naar de aanloop van 21/12, omdat ik er gewoon enorm veel lol in heb. Ik hou van eindes van werelden omdat het zoveel leuke verhalen brengt Aan de andere kant hoop ik dat bepaalde mensen niet zo hard van stapel lopen dat er werkelijk dingen fout gaan. En op een populatie van 7 miljard lijkt het me onwaarschijnlijk dat de pers niet ergens een dramatisch 21/12-gerelateerd geval op de voorpagina zet. Het einde van de wereld komt er dus aan; vooral in de pers. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Originally posted by: Johan WMeestal is een gevoel het produkt van een gedachte. Gedachten zijn dominant. Gevoel is meegaand.quote> Een verstandsmens dus Bij mij werkt dat altijd andersom, ik voel iets en dan krijg ik er een gedachte over. Gevoelens zijn altijd instant en de redenatie komt erachter aan. Of er komt helemaal geen redenatie, niet aan alles hoeft een touw vast te knopen zijn. Sommige dingen zijn zoals ze zijn en bij gevoelens is dat dikwijls, imo dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 12 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik denk dat gevoelens net zozeer een gevolg zijn van gedachten als gedachten van gevoelens. Terugblikkend op de dierenwereld lijken gevoelens en gedachten toch primair een gevolg van instinct. Een dier dat een jong verliest; een dier dat bloed ruikt; een dier dat moet vluchten. Bij de mens is het allicht iets complexer omwille van haar oneindig doorgaande zelfreflectie en een taalvermogen dat over de generaties heen nuances aanbrengt. In verschillende takken van de (Nederlandstalige) psychologie heeft men het soms over de 5 G's: Gebeurtenis --> wisselwerking Gevoel & Gedachten --> Gedrag --> Gevolg. Afin, een zijsprongetje, gezien de titel van deze draad. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 @Rae and to whom it may concern, Lyall Watson schreef een interessant boek over de mensheid, en dan met name over de gruwelijkheden waartoe wij in staat zijn. 'k denk dat sommigen van jullie dit wel willen lezen. Lyall Watson, De helse mens - Naar de bronnen van ons kwaad. De evolutie van de biologie, antropologie en psychologie. Engels: Dark Nature: A Natural History of Evil (1995). Doe er uw voordeel (óf nadeel; 't is een pijnlijk openbarend verslag met dito conclusie) mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 12 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: spikeweet nog steeds niet hoe dat beestje heetmet die alerte oortjes omhoog daar in de woestijnquote> Zou je het over mangoesten of stokstaartjes kunnen hebben? Mangoest - WikipediaDie beestjes hebben in hun dagelijks groepsleven altijd een aantal wachters staan die de omgeving afspeuren naar onraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 @Sofie, Ook een hekel aan cynisme wat idd alom overheersend lijkt? Ik snap het ook niet waarom tragische gebeurtenissen die onderling geen oorzaak en gevolg delen toch aan elkaar koppeld worden als soort van bewijs dat alles naar de verdoemenis gaat. Alcohol wordt hier doorgaans vergif genoemd, cynisme is imo verbaal vergif. Het verlamd hetgeen wat ons mensen op de been houdt en dat is hoop. Het meest duidelijk zie ik dit op Geen-stijl; alle pogingen tot yes we can of mensen die op kleine schaal een initiatief proberen om iets beter te maken worden belachelijk gemaakt. Alles wat hoopvol is moet kapot geschreven worden, alles moet no we can't worden. Maar hoe je het draait of keert doemdenken is wel een teken van de apocalyps (waar ik dus niet in geloven wil, hoop desnoods tegen eigenlijk beter weten in) Terug ontopic; het weerbericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Originally posted by: kirky Originally posted by: SofieDie verandering van bewustzijn is allang bezig bij veel mensen.quote> Zeker zolang men grensrechters doodschopt. gaat echt de goede kant op met ons bewustzijn.quote> Wie zegt dan dat het bij iedereen verandert en doordringt.En misschien bij diegene die niet op een "juiste" weg zitten idd zichzelf aan de kant hebben gezet en daar (achter)blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 ik heb deze draad nog niet doorgelezen maar wil snel even mijn mening neerpoten: volgens mij zijn we er overmorgen nog ik geloof wel dat we in een nieuwe tijd glijden waar we wellicht niet al te veel van voelen, buiten sommigen misschien en die nieuwe tijd zal volgens wat ik oppik en geloof een gouden tijd worden met veel bewustzijn en warmte maar het is uiteraard keimoeilijk te geloven zoiets, nu we midden in al die ellende staan waarvan de kranten uitbulken.... dus ik wil graag geloven in deze hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Dan moeten we het hier ook merken op het forum Lavendel:) Kijken of we elkaar kunnen proberen te accepteren;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 DAGPACT Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Originally posted by: truitjeDAGPACTTruitjequote> In relatie tot dit topic wordt dat een levenslang pact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden